نمایش 1–16 از 1034 نتیجه

فیلترها
خرگوش گوش داد !
بستن

خرگوش گوش داد !

94,000 تومان


تیلور با مکعب‌های خانه‌سازی‌اش ساختمان فوق‌العاده‌ای ساخته بود. همین‌طور که داشت با افتخار ساختمانش را تماشا می‌کرد، یک‌دفعه یک دسته کلاغ به ساختمانش زدند و آن را خراب کردند. حیوانات جنگل که این صحنه را دیدند، همه‌شان فکر ‌کردند می‌توانند حال تیلور را خوب کنند. آن‌ها یکی‌یکی آمدند و با تیلور صحبت کردند. اما تیلور حال‌وحوصله‌ی هیچ‌کدامشان را نداشت. هیچ‌کدامشان واقعاً بلد نبودند حال تیلور را خوب کنند؛

تا این‌که خرگوش از راه رسید…
داستان های فیلی و فیگی 02 - خوشحال شدی؟
بستن

داستان های فیلی و فیگی ۰۲ – خوشحال شدی؟

39,000 تومان

فیلی یک گوشه نشسته و ناراحت است. به نظر شما...
فیگی چه‌جوری می‌تواند خوشحال باشد وقتی دوستش غصه دارد؟

کتاب کار کومن - تفکر منطقی 2
بستن

کتاب کار کومن – تفکر منطقی ۲

28,000 تومان

اگر کودک شما از این کتاب لذت برد، سراغ یکی دیگر از کتاب‌های کار کومن بروید. هرکتاب برای آموزش مهارت یا مفهوم خاصی طراحی شده است.


کتاب کار کومن - علوم 2
بستن

کتاب کار کومن – علوم ۲

25,000 تومان

اگر کودک شما از این کتاب لذت برد، سراغ یکی دیگر از کتاب‌های کار کومن بروید. هرکتاب برای آموزش مهارت یا مفهوم خاصی طراحی شده است.


کتاب کار کومن - مهارت بریدن
بستن

کتاب کار کومن – مهارت بریدن

25,000 تومان

اگر کودک شما از این کتاب لذت برد، سراغ یکی دیگر از کتاب‌های کار ما بروید. هرکتاب برای آموزش مهارت یا مفهوم خاصی طراحی شده است.


به مدرسه دیر رسیدم چون…

30,000 تومان

»بگو ببینم چرا امروز صبح دیر آمدی؟«
راستش داستانش طولانی است...

مدرسه پرماجرا 25 - پایان حیرت آور
بستن

مدرسه پرماجرا ۲۵ – پایان حیرت آور

17,000 تومان

وقتی بچه‌ها مدرسه رفتن رو شروع می‌کنن، خودشون رو خیلی بزرگ‌تر میبینن و دوست دارن کتابهای جدی‌تر، با متن بیشتر و تصاویر کمتر بخونن. و خب بزرگترین دغدغهشون هم که مدرسه است. پس جون میده چه براشون بخونید؟ مجموعهی مدرسه پرماجرا. این مجموعه داستان از زبان ای.جی. شاگرد بازیگوش و خلاقیه که هرچند هر داستان رو با این جمله شروع میکنه:«اسم من ای.جی. است و از مدرسه متنفرم» اما بهترین و هیجان‌انگیزترین ماجراهای زندگیش تو مدرسه اتفاق میافته. یه مدرسه با یه مدیر باحال که برای شادی شاگردهاش هر کاری میکنه؛ همراه با معلمهای خلاق و عجیب.

هزار تا جوره دنیا - هر مامانی یه جوره!
بستن

هزار تا جوره دنیا – هر مامانی یه جوره!

65,000 تومان

این کتاب‌ها به کودک شما می‌آموزد: با اینکه آدم ها با هم تفاوت دارند، مادرها با هم، پدر ها باهم، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها باهم، و فرهنگ‌ها با هم…. می توان همه‌ی آن‌ها را دوست داشت و به آن‌ها احترام گذاشت.

ماجراهای کاپیتان زیرشلواری (کتاب اول)
بستن

ماجراهای کاپیتان زیرشلواری (کتاب اول)

90,000 تومان

جورج برد و هارولد هاچینز کلاس‌چهارمی، دلقک‌های کلاس هستند. تنها چیزی که بیشتر از سربه‌سر گذاشتن این و آن و دست‌انداختن بقیه آن‌ها را خوشحال می‌کند، نوشتن کتاب‌های مصور است. آن‌ها با هم بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌ تاریخ‌،  کاپیتان زیرشلواری را خلق کردند؛ هویت واقعی این قهرمان بسیار اسرار‌آمیز است و حتی خودش هم نمی‌داند چه کسی است!

آموزش مفاهیم با پوملو فیل فیلسوف ۳ – رنگ ها

68,000 تومان

پوملو، فیل فیلسوفِ صورتی، خوب که به اطرافش نگاه کرد، فهمید که دنیا رنگارنگ است. او «آبیِ» آسمان را شناخت و فهمید با «آبیِ» یخ‌زده‌ی زمستان و «آبیِ» خاموش و تاریک شب فرق می‌کند. پوملو فهمید که پرتقال «نارنجیِ» نارنجی است، غروب آفتاب هم «نارنجی» است و کم‌کم فهمید پاییز هم «نارنجی» است؛ یک‌جور نارنجیِ غم‌انگیز. پوملو این‌طوری با دنیا و رنگ‌هایش آشنا شد و فهمید یک‌عالمه «قرمز» در دنیا وجود دارد که هیچ‌کدام شبیه آن‌یکی نیست...

مدرسه ی بارباپاپا
بستن

مدرسه ی بارباپاپا

70,000 تومان

خواهران دوقلو روز اول مدرسه‌شان را می‌گذرانند، اما معلمشان توانایی ساکت کردن بچه‌های شیطان کلاسش را ندارد. باباها تصمیمی می‌گیرند به کمک بیایند و فعالیت‌های متنوع تفریحی هنری را در مدرسه به کمک بچه‌ها اجرا کنند.

این گربه گردالو دنبال چی می گرده ؟
بستن

این گربه گردالو دنبال چی می گرده ؟

120,000 تومان

گربه‌ی گردالو دنبال دوستانش می‌گردد. می‌توانی به او کمک کنی تا دوستانش را پیدا کند؟ زبانه‌ها را بیرون بکش تا پیدایشان کنی.

این موش ریزه میزه دنبال چی می گرده ؟
بستن

این موش ریزه میزه دنبال چی می گرده ؟

120,000 تومان

موش ریزه‌میزه دنبال مادرش می‌گردد. می‌توانی به او کمک کنی تا مادرش را پیدا کند؟ زبانه‌ها را بیرون بکش تا پیدایش کنی.

این قورباغه کوچولو دنبال چی می گرده ؟
بستن

این قورباغه کوچولو دنبال چی می گرده ؟

120,000 تومان

قورباغه کوچولو اسباب‌بازی‌اش را گم کرده و دنبالش می‌گردد. به نظرت ممکن است کجا باشد؟ زبانه ها را بیرون بکش تا پیدایش کنی.

خواب نارنجی روباه
بستن

خواب نارنجی روباه

62,000 تومان

کتاب تصویری زیبا و صمیمانه‌ای که به کودکان برای پاسداشت خاطرات به‎جا مانده از درگذشتگان کمک می‌کند.