نمایش دادن همه 16 نتیجه

فیلترها
آمبربراون 11 - اسباب کشی می‌کند
بستن

آمبربراون ۱۱ – اسباب کشی می‌کند

13,000 تومان

من، آمبر براون، حسابی به‌هم ریخته‌ام در سن نُه سال و نُه‌ماهگی فهمیده‌ام که همه چیز تغییر می‌کند؛ چه بخواهم و چه نخواهم. نمی‌خواهم زندگی‌ام زیر‌ و رو شود، اما مامان و بابا از هم جدا شده‌اند . نمی‌خواهم دوست صمیمی‌ام از من جدا شود، اما جاستین از شهر ما رفته‌است. تغییرهای بزرگ گاهی خوب‌اند اما گاهی هم دردهای بزرگی با خودشان به همراه می‌آورند.

آمبربراون 10 - خیلی خوشحال است
بستن

آمبربراون ۱۰ – خیلی خوشحال است

10,000 تومان

آمبر براون به خاطر ازدواج مامانش با مکس خیلی هیجان‌زده است. جاستین، بهترین دوستش هم برای شرکت در مراسم سفر کرده و به شهر او آمده است. حالا مهم‌ترین کار سخنرانی آمبر در عروسی و خرید لباسی معرکه است؛ اما انگار نزدیک است گفت‌و‌گوی مامان و مکس به خاطر هزینه‌ها به دعوا بکشد.

آمبربراون 9 - از حسودی کبود می‌شود
بستن

آمبربراون ۹ – از حسودی کبود می‌شود

26,000 تومان

همه‌اش تقصیر پدر و مادر آمبر براون است. انگار هیچ‌کدام حواس‌شان به آمبر نیست. مامان بدون آمبر برای دیدن خاله پام به کالیفرنیا می‌رود و باز بدون آمبر در دیسنی‌لند خوش می‌گذراند. پدر هم وقتی قرار است با او باشد یادش می‌رود و با غریبه‌ها قرار می‌گذارد. آمبر دارد از ناراحتی می‌ترکد!

آمبربراون 8 - من آمبر براون
بستن

آمبربراون ۸ – من آمبر براون

17,000 تومان

پدر آمبر براون برگشته و این یعنی: چند روز پیش مامان و چند روز پیش پدر و دعواهای بیشتر. کدام بخش آمبر مال مامان و کدام قسمتش مال باباست؟ یعنی او دیگر هیچ وقت مال خودش نیست؟ آمبر می‌خواهد گوش‌هایش را سوراخ کند، مامان اجازه نمی‌دهد و پدر هم چیزی از ماجرا نمی‌داند.

آمبربراون 7 - احساس آبی دارد
بستن

آمبربراون ۷ – احساس آبی دارد

23,000 تومان

چه تصمیم سختی! آمبر براون باید بین گذراندن تعطیلات با مامان و نامزد او و یا رفتن با پدر به نیویورک یکی را انتخاب کند. اما او نمی‌خواهد انتخاب کند. با این همه، پدر و مامان اصرار دارند که تصمیم‌گیری به عهده‌ی او باشد. و همه چیز وقتی به هم می‌ریزد که کلی گرین، شاگرد جدید پا به کلاس آن‌ها می‌گذارد.

آمبربراون 6 - از عصبانیت قرمز می‌شود
بستن

آمبربراون ۶ – از عصبانیت قرمز می‌شود

15,000 تومان

از وقتی مامان و مکس نامزد شده‌اند،‌ فکرهای عجیب و غریبی به سر آمبر براون می‌زند. همه چیز دارد تغییر می‌کند. قرار است پدر برگردد پیش آن‌ها و از آمبر هم خواسته که با او زندگی کند. حالا هر بار که پدر و مامان تلفنی با هم حرف می‌زنند دعوای‌شان می‌شود و آمبر نمی‌داند چه‌کار کند؟

آمبربراون 5 - همیشه آمبر براون
بستن

آمبربراون ۵ – همیشه آمبر براون

9,500 تومان

خدایا! کاری کن عکسم خوب بشود... عکس‌های آمبر براون در مدرسه همیشه کفر او را در می‌آورند، چون شبیه او نیستند! از آن بدتر این که نمی‌داند عکسش را به کی بدهد... به مامان یا بابا؟ پدربزرگ یا مادربزرگ؟ نه، نه، به جاستین... اما خاله پام چطور؟ عکس‌های مدرسه درست مثل زندگی، بعضی وقت‌ها آن‌طور که می‌خواهی از آب در نمی‌آیند!

آمبربراون 4 - امتیاز بیش‌تری می‌خواهد
بستن

آمبربراون ۴ – امتیاز بیش‌تری می‌خواهد

21,000 تومان

چه‌طور جرات می‌کند به او بگوید: عزیزم؟! آمبربراون توی بد دردسری افتاد! اوضاع بدجوری به هم ریخته و همه‌چیز هی بد و بدتر می‌شود. بدتر از همه این‌که مامانش قرار است با مکس ازدواج کند! آیا آمبر می‌تواند کاری کند که همه‌چیز دوباره مثل قبل روبه‌راه شود؟

آمبربراون 3 - به کلاس چهارم می‌رود
بستن

آمبربراون ۳ – به کلاس چهارم می‌رود

50,000 تومان

همه‌اش تقصیر پدر و مادر آمبر براون است. انگار هیچ‌کدام حواس‌شان به آمبر نیست. مامان بدون آمبر برای دیدن خاله پام به کالیفرنیا می‌رود و باز بدون آمبر در دیسنی‌لند خوش می‌گذراند. پدر هم وقتی قرار است با او باشد، یادش می‌رود و با غریبه‌ها قرار می‌گذارد. آمبر دارد از ناراحتی می‌ترکد!

آمبربراون 2 - آبله مرغان خوردنی نیست
بستن

آمبربراون ۲ – آبله مرغان خوردنی نیست

16,000 تومان

حدس بزن دیگر چه اتفاقی افتاد؟ بالاخره تابستان آمد و حالا قرار است آمبر براون با خاله پام به لندن برود و بعد هم برای دیدن پدرش به پاریس. اما وقتی که با یک عالمه هیجان به لندن می‌رسد، یک دفعه همه‌ی تنش به خارش می‌افتد... و می‌فهمد که آبله‌مرغان گرفته! یعنی همه‌ی تعطیلاتش خراب شده؟ و حالا که نمی‌تواند به پاریس برود، چه‌طور پدرش را مجبور کند که دوباره برگردد و با مامان آشتی کند؟

فلورا و اولیس
بستن

فلورا و اولیس

46,000 تومان
فلورای ده ساله عاشق داستان‌های مصور است و از داستان‌های مادر نویسنده‌اش خوشش نمی‌آید. مادرش هم فکر می‌کند او دختری

خانه خودمان

17,000 تومان
عمویم درست دو و نیم سانتی‌متر از پدرم قد بلندتر بود، اما شکم نرمی داشت. سال قبل که با مشت
راز فال ورق
بستن

راز فال ورق

156,000 تومان

هانس توماس دوازده ساله همراه پدرسش برای پیدا کردن مادرش به یونان سفر می‌کند و در این حین با اتفاقات عجیببی مواجه می شود. از کوتوله ای که یک ذره بین به او می دهد تا نانوایی که نان شیر مال به او می دهد.

گل
بستن

گل

42,000 تومان

دیوید پسر نوجوانی‌ست که زندگی معمولی دارد. با آمدن استفان زندگی دیوید دگرگون می‌شود. استفان پسری عجیب و هنرمند است.

چپکی

7,500 تومان

با بچه‌ها باید حرف زد. زیاد! درباره‌ی همه چی. اگر پدر و مادری از هم جدا شدن یا قصد دارن از هم جدا شن باید با بچه‌هاشون درباره‌ی این موضوع حرف بزنن. کتاب چپکی داستان یکی از همین بچه‌هاست که کشف کرده آهن‌رباها که همو جذب می‌کنن در عین حال گاهی همو دفع می‌کنن و فقط کافیه برعکس‌شون کنی تا دوباره همو جذب کنن. خب اون وقته که بچه به سرش می‌زنه که اگه مامان و بابام رو هم چپه کنیم دوباره به هم می‌چسبن. این کتاب با زبان ساده و بامزه داستان این بچه رو روایت کرده و ممکنه با خوندنش برای یه بچه‌ی دیگه بشه سر بحث رو باهاش باز کرد.

شگفت زده

80,000 تومان

داستان رز، دختری از اهالی نیوجرزی در سال ۱۹۲۷ که به صورت کاملاً تصویری روایت می شود و داستان بن، پسری از اهالی گانکلینک لیک در سال ۱۹۷۷ که کاملاً به صورت متن به مخاطب ارائه می شود. اما در پایان هر دو داستان با هم تلاقی می کنند و بن و رز درمی یابند که چگونه داستان زندگی هر یک به دیگری ارتباط دارد.