نمایش دادن همه 10 نتیجه

فیلترها

اوسا بنا ۱

262,000 تومان

- ساخته شده از آجر واقعی - 100 درصد طبیعی - قابلیت شستشو و استفاده ی مجدد دارد. - محتویات بسته: 1 عدد استانبولی (ظرف مخصوص درست کردن ملات)، 48 عدد آجر سفالی مختلف، کمچه بنایی کوچک، دفترچه ی راهنما، پودر ملات و تخته ی زیر کار.

بازی دیسکی ریسکی

180,000 تومان

اقلام همراه تاب دو طبقه، سی و شش تا مهره، راهنمای (بروشور) بازی چیدمان بازی اول باید تاب رو سرهم کنید. چطوری؟ اول دو تا ستون رو روی پایه‌ی اصلی نصب کنید. دو طبقه‌ی تاب رو با میله‌های قوس‌دار به هم وصل کنید. بعدش همون رو از مرکز میله‌ها به پایه نصب کنید. حالا همه‌ی مهره‌ها رو تو شیارهای تابِ طبقه‌ی پایین بچینید. ترتیب چیدمان مهره‌ها مهم نیست. بعد از اینکه همه رو چیدید، از هر رنگ یه مهره بردارید. می‌شه چهارتا مهره. حالا این مهره‌ها رو بذاریدشون تو طبقه‌ی بالا (هر جایی که دل‌تون خواست). تاس رو هم بذارید کنارش. حالا بازی آماده‌ست. بزن بریم زینگو بازی! نحوه بازی برای شروع بازی دیسکی ریسکی، نفر اول تاس می‌ریزه و هر طرف تاس که رو شد، طبق اون عمل می‌کنه. به همین ترتیب نفر بعدی تاس می‌ریزه. بازیکن‌ها تو هر حرکت‌شون باید مواظب باشند که تاب واژگون نشه و مهره‌ها نریزند

بازی چینگو

60,000 تومان

این بازی می‌تونه بین 2 تا 6 نفر انجام بشه و برای سنین بالای 6 سال مناسبه و حدوداً 15 دقیقه زمان می‌بره. برنده‌ی بازی اونیه که سرعت عملش بیشتر و بهتر باشه!  محتویات بازیمون چیه؟ 30 تا کارت الگو داریم که دورو هستن. 24 تا کارت چینگو داریم که برای بازیکن‌هاست. (تصویر این کارت‌ها رو می‌تونین تو بروشور بینین.)

میکرو ماکرو - شهر جنایت
بستن

میکرو ماکرو – شهر جنایت

245,000 تومان

شهر جنایت شامل 16 پرونده است که باید آنرا حل کنید. هر پرونده شامل تعدادی کارت است که از شما می خواهد چیزی را روی نقشه پیدا کنید یا جایی را که کسی رفته است کشف کنید یا در غیر این صورت اطلاعات مربوط به یک پرونده را فاش می کند. شما باید اتفاقات را جدا کنید، با عبور از کارت سوال به کارت دیگر سرنخ ها را جمع کنید تا به جواب برسید، آیا قادر خواهید بود بدون اشتباه به تمام سوالات مربوط به پرونده پاسخ دهید؟

دار بافندگی بزرگ ایپکا
بستن

دار بافندگی بزرگ ایپکا

780,000 تومان

محتویات بسته : دار بافندگی چوبی به همراه پایه، 1 عدد کوجی، 2 عدد ماکو، 1 عدد شانه چوبی، 2 عدد سوزن چوبی، 2 عدد سوزن پلاستیکی، 4 عدد کلاف کاموا رنگی، دفترچه راهنما

دار بافندگی کوچک ایپکا
بستن

دار بافندگی کوچک ایپکا

330,000 تومان

دار بافندگی کوچک ایپکا یکی از پنج محصول دار بافندگی ایپکاست.

محتویات: شانه و کوجی برای جداسازی و مرتب کردن تارها، نخ تار و دو عدد ماکو، دفترچه راهنما

بازی هدبند

255,000 تومان

بازی هدبند یکی از محبوبترین بازی‌های کشور ژاپن می‌ باشد و کودکان و نوجوانان این کشور علاقه بسیاری به آن دارند. روش بازی به این صورت است که ابتدا کارت های بازی بر روی هدبند ها قرار می گیرد و بازیکنان با سوال پرسیدن از دیگران باید حدس بزنند که کارت بالای سرشان تصویر چه چیزی می باشد. این بازی با ایجاد کنجکاوی به کودکان آموزش می‌دهد که به روشی صحیح و با سوا‌ل‌های کلیدی و البته با استفاده از هوش و حافظه کوتاه مدت خود به جواب مورد نظر برسند.

مکعب قصه‌گویی

180,000 تومان

مکعب های قصه گویی یک بازی خلاق برای افزایش دایره ی واژگان و قدرت های کلامی کودک است. این بازی شامل 9 عدد مکعب پلاستیکی به شکل تاس است که روی هر کدام تصاویرمتفاوتی نقش بسته. به روش های مختلفی می توان با آن ها بازی کردن یکی از متداول ترین روش های بازی این است که بازیکن ها تاس می ریزند و سپس با استفاده از ورد جادویی”یکی بود، یکی نبود” شروع به داستان گویی می کنند به طوری که در داستانشان از همه ی 9 تصویری که روی تاس ها نقش بسته استفاده شود.

این بازی برای کودکان بالای 6 سال مناسب است و به خوبی می تواند آن ها را به دنیای خیال انگیز داستان ها وارد کند و باعث افزایش قدرت کلامی و مهارت استفاده از واژگان شود. این بازی علاوه بر ایجاد فرصتی شاد و مفرح برای دورهمی‌های خانوادگی، می‌تواند در کلاس‌های انشاء و همچنین جلسات درمانی اختلالات گفتاری و عاطفی مورد استفاده قرار گیرد.