نمایش دادن همه 14 نتیجه

فیلترها

چطوری معذرت بخواهیم؟

35,000 تومان

تو هم ممکن است اشتباه کنی! فرقی نمیکند بزرگ باشی یا ریزهمیزه. وقتی کاری میکنی که دیگران را میرنجاند، بهتر است معذرت بخواهی...ولی آخه چطوری؟! 

 

سلام نابغه 8 - هی پو عذرخواهی می کند
بستن

سلام نابغه ۸ – هی پو عذرخواهی می کند

50,000 تومان

هی پو باید هی معذرت خواهی کند. آخر او خیلی بزرگ است. بزرگ تر از روباه. بزرگتر از گرگ‌ها....هیچ‌کجا هم جا نمی‌شود. برای همین هی باید بگوید »معذرت می‌خواهم«

نینجا کوچولو 1 - نینجای خجالتی
بستن

نینجا کوچولو ۱ – نینجای خجالتی

33,000 تومان

نینجای خجالتی از همه‌ی نینجاهای دنیا خجالتی‌تر بود؛ موقع بازی خجالت می‌کشید به دوست‌هایش بگوید که او را هم بازی بدهند، یا مثلاً جلوی هم‌کلاسی‌هایش خجالت می‌کشید از معلمش سؤال کند. از بس خجالت می‌کشید، نمی‌توانست کارهایی را که دوست داشت بکند. تا اینکه نینجای مهربان کمکش کرد و به او یاد داد چه‌کار کند تا خجالتی نباشد.


خواندن این کتاب به کودکان کمک می‌کند:

احساساتشان را بشناسند.

اعتمادبه‌نفسشان تقویت شود.

خرسی و دوستانش/ خرسی و یه دوست جدید
بستن

خرسی و دوستانش/ خرسی و یه دوست جدید

124,000 تومان


شعرای قشنگ، یه شخصیت خوب و جذاب، تصویرای خوب و جنس سفت و محکم که به راحتی پاره نشه.
این چهارتا تا ویژگی کنار هم می‌شن یه مجموعه که برای بالای ۱ سال هم مناسبه و بچه‌ها خیلی هم دوسش دارن.
مجموعه‌ی خرسی و دوستانش مناسب بچه‌های ۱ تا ۴ساله و بسیار هم بین این بچه‌ها طرفدار داره.  

کمی تا قسمتی معمولی
بستن

کمی تا قسمتی معمولی

125,000 تومان

هیچ اشکالی ندراد بگویی نمی‌خاوهم درباره‌اش حرف بزنم!

شنگال ( شومیز )

150,000 تومان

خیلی بده که نه قاشق باشین نه چنگال؟
شاید هم خیلی خوب باشه که نه قاشق باشین و نه چنگال. بلکه یه چیز جدید باشین به اسم شنگال، با توانایی‌های جدید و حتی ظاهر متفاوت!
کتاب شنگال کتاب مورد علاقه‌ی روباه قرمزه که روزی هزار بار براش می‌خونیم. شما هم این کتاب قشنگ رو از دست ندین🙃🦊

آنی شرلی در گرین گیبلز - 1
بستن

آنی شرلی در گرین گیبلز – ۱

95,000 تومان

آنی شرلی دخترکی کک مکی است که موهای سرخی دارد و در یتیمخانه بزرگ شده است. او باهوش است. قوه ی تخیل بی‌حد و مرزی دارد و با امید و پشتکار و مهربانی‌های ساده‌اش سعی می‌کند زندگی جدیدی را آغاز کند. هر چند برای ورود به این دنیای تازه باید سختی‌های بسیار را پشت سر بگذارد. آینده در نظرش آن‌قدر زیبا و امید بخش است که برای رسیدن به آن، با هر مشکلی کنار می‌آید و با هر شرایطی سازگار می‌شود.

مهارت های اجتماعی زیستن

85,000 تومان

شده جایی مهمانی باشید و لیوان شربت آلبالو از دستتان سر بخورد و تمام شربت بریزد روی مبل روشن میزبان ؟ شده همه رو کنند به شما و بهت زده و دلسوز و سرزنش‌کر نگاهتان کنند؟در این شرایط چه احساسی می‌کنید؟ چه واکنشی نشان می‌دهید؟دل‌تان نمی خواهد از مهمانی فرار کنید؟

اسم من میناست و عاشق شبم
بستن

اسم من میناست و عاشق شبم

60,000 تومان

« اسم من مینا است و عاشق شبم » داستان دختری نه ساله است که پدرش را در کودکی از دست داده و با مادرش زندگی می کند. او با تک گویی های درونی افکار، احساسات، رویاها و ترس هایش را در دفتر خاطرات خود می نویسد. او شرح مشاهدات و پرسش هایش درباره شگفتی ها وعجایب دنیای اطرافش مطرح می کند. مینا از نظردیگران دختر عجیبی است ولی همیشه مادرش از او حمایت می کند و معتقد است که مینا دختریست با عقاید و رفتارهای خاص خودش و به همین خاطر ترجیح می دهد او را از مدرسه بیرون بیاورد و تحت آموزش مستقیم خود قرار دهد

لطفا از من بترسید
بستن

لطفا از من بترسید

59,000 تومان

آلن عاشق این است که با دندان‌های تیز و ترسناکش همه‌ی موجودات جنگل را بترساند. او هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شود، راه می‌افتد توی جنگل و بعد از ترساندن حیوانات به خانه‌اش توی مرداب بر‌می‌گردد. آلن فکر می‌کند دندان‌هایش خیلی ترسناک هستند، اما در واقع اینطور نیست! او یک راز خیلی بزرگ دارد که اگر حیوانات جنگل از آن باخبر شوند، دیگر از او نمی‌ترسند…

زویی و عینک ایده ساز 2 - هیولای کپکی
بستن

زویی و عینک ایده ساز ۲ – هیولای کپکی

52,000 تومان

زویی و ساسافراس بی­ صبرانه منتظرند تا زنگ جادویی به صدا دربیاید و آن­ها دومین حیوان جادویی را از نزدیک ببینند. ناگهان هیولای بامزه­ای به نام گورپ، با مشکلی خجالت­ آور پیدایش می­شود. با این‌که گورپ هر روز خودش را با آب رودخانه تمیز می­شوید، اما صبح روز بعد تمام موهایش پر از کپک می­شوند. جشن سالانه ­ی هیولاها در راه است و گورپ خیلی ناراحت است که با این کپک­ها نمی­تواند توی مراسم شرکت کند. زویی عینک ایده­ سازش را روی سرش می­گذارد و به گورپ قول می­دهد که این مشکل را به کمک هم حل کنند.


 
مارسلون ریزه
بستن

مارسلون ریزه

58,000 تومان
به مارسولن ریزه سخت می‌گذشت.او مرتب از خودش سوال می‌کرد. یا بهتر بگویم همیشه یک سوال توی ذهنش بود:»چرا من
داستان های زیر آب - خرچنگ دست و پا چلفتی
بستن

داستان های زیر آب – خرچنگ دست و پا چلفتی

52,000 تومان

چنگالی از چنگال‌های بزرگ و مزاحمش بدش می‌آید و آرزو می‌کند بازوهایی مثل هشت‌پا و عروس‌دریایی یا باله‌هایی مثل لاک‌پشت و ماهی داشته باشد و بتواند با بقیه بازی کند؛ بدون این‌که چیزی را خراب کند. یک روز، وسط بازی، هشت‌پا بین جلبک‌ها گیر می‌افتد. گرع جلبک‌ها تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند کمکش کند. ای وای! چه کمکی از دست چنگالی برمی‌آید؟

اقیانوسی در ذهن
بستن

اقیانوسی در ذهن

172,000 تومان

داستان باشکوه دوستی دو پسر به نام‌های جک و ارلی را به تصویر می‌کشد که سفری ماجراجویانه در دوران پس از جنگ جهانی دوم را آغاز می‌کنند.