نمایش 1–16 از 40 نتیجه

فیلترها
ماجراهای کاپیتان زیرشلواری (کتاب اول)
بستن

ماجراهای کاپیتان زیرشلواری (کتاب اول)

90,000 تومان

جورج برد و هارولد هاچینز کلاس‌چهارمی، دلقک‌های کلاس هستند. تنها چیزی که بیشتر از سربه‌سر گذاشتن این و آن و دست‌انداختن بقیه آن‌ها را خوشحال می‌کند، نوشتن کتاب‌های مصور است. آن‌ها با هم بزرگ‌ترین ابرقهرمان‌ تاریخ‌،  کاپیتان زیرشلواری را خلق کردند؛ هویت واقعی این قهرمان بسیار اسرار‌آمیز است و حتی خودش هم نمی‌داند چه کسی است!

چطوری معذرت بخواهیم؟

35,000 تومان

تو هم ممکن است اشتباه کنی! فرقی نمیکند بزرگ باشی یا ریزهمیزه. وقتی کاری میکنی که دیگران را میرنجاند، بهتر است معذرت بخواهی...ولی آخه چطوری؟! 

 

کاپیتان زیرشلواری و هجوم آشپزهای خیلی بدجنس فضایی (کتاب سوم)
بستن

کاپیتان زیرشلواری و هجوم آشپزهای خیلی بدجنس فضایی (کتاب سوم)

100,000 تومان

جورج بیرد و هارولد هاچینز کلاس چهارمی، دلقک‌های کلاس هستند. تنها چیزی که بیشتر از سر به سر گذاشتن این و آن و دست انداختن بقیه خوشحال‌شان می کند، نوشتن کتاب‌های مصور است. آن ها با هم بزرگترین ابر قهرمان تاریخ، کاپیتان زیرشلواری را خلق کرده اند! هویت واقعی این قهرمان بسیار اسرارآمیز است و حتی خودش هم نمی داند چه کسی است!

اوف خرابکار 3 - به دنبال گنج می‌گردد
بستن

اوف خرابکار ۳ – به دنبال گنج می‌گردد

95,000 تومان

نترس! گنج‌ها معمولا جاهای تاریک پنهان می‌شوند عمه اولریکه قرار است به دیدن خانواده لیو بیاید! اما انگار این بدبختی کافی نیست، چون قرار شده اوف را هم به اتاقک زیر شیروانی تبعید کنند. اوف تصمیم می‌گیرد هرچه سریع‌تر عمه خانم بی‌اعصاب را بفرستد پی‌کارش. اما حالا که عمه خانم یواشکی دنبال گنج می‌گردد، بهترین کار این است که اوف و لیو از او جلو بزنند و گنج را خودشان به چنگ بیاورند.

اوف خرابکار 2 - به سفر می‌رود
بستن

اوف خرابکار ۲ – به سفر می‌رود

95,000 تومان

آخ جان بالاخره تعطیلات تابستانی شروع شد! خانواده‌ی لیو می‌خواهند به ایتالیای زیبا بروند. فقط حیف که بابا مجبور است خیلی یواش و لاکپشتی رانندگی کند تا اوف توی ماشین بالا نیاورد. در هتل هم لیو و خانواده‌اش باید هر طور شده این جانوار پشمالوی شصت و شش میلیون ساله را از چشم بقیه پنهان کنند. اما مگر می‌شود؟ آن هم وقتی آدم مجبور باشد تمام مدت بشقاب‌های گاز گرفته را قایم کند و موهای آبی را از استخر بیرون بکشد...

اوف خرابکار 1 - جیغ همه را درمی‌آورد
بستن

اوف خرابکار ۱ – جیغ همه را درمی‌آورد

95,000 تومان

اگر یک جانور پشمالوی شصت و شش میلیون ساله سر راهت سبز شود چه کار می‌کنی؟ لیو تصمیم می‌گیرد جانور پشمالویی را که سر راهش سبز شده با خودش به خانه ببرد، ولی پنهان کردن این دوست جدید، یعنی اوف خرابکار  آنقدرها هم کار ساده‌ای نیست. اوف توی آشپزخانه آتش روشن می‌کند، بشقاب‌های چینی خوشگل را می‌خورد و روی در و دیوار مدرسه نقای می‌کشد. و حالا...انگار بجز مامان و بابایش، دانشمندی بدجنس هم بو برده که در اتاق لیو خبرهایی هست.

اوف خرابکار 4 - دنبال دوست می‌گردد
بستن

اوف خرابکار ۴ – دنبال دوست می‌گردد

95,000 تومان

برگرد، اوف! بنظرم کلکی توی کار است! لیو مشغول درس و مشقش است و دیگر هیچ فرصتی برای وقت گذراندن با اوف ندارد. حالا اوف بیچاره باید فکری به حال خودش کند. اوف هی زیم‌زیم می‌کند تا شاید از این راه دوست جدیدی پیدا کند و ناگهان امواجی دریافت می‌کند! یعنی ممکن است جز او موجود ماقبل تاریخ دیگری هم وجود داشته باشد؟

من بیچاره همسترم و هیچ کاره 4
بستن

من بیچاره همسترم و هیچ کاره ۴

30,000 تومان

واقعا که! خیلی از خانواده‌ها فقط چون فکر می‌کنند همستر کم‌دردسرترین حیوان خانگی است، همستر می‌خرند. مثلا سوزی کوچولو دلش گربه می‌خواهد و مامان و بابایش که به‌کلی مخالف گربه‌اند، دنبال راه‌حل دیگری می‌گردند: همستر! من که می‌گویم باید ازاین‌جور خانواده‌ها دوری کرد، چون تا به خودم بجنبم، سوزی کوچولو به کله‌ام روبان صورتی می‌بندد و حتما انتظار دارد مثل گربه برایش خرخر کنم. آن‌وقت است که تازه می‌فهمم من بیچاره همسترم و هیچ‌کاره!

جنگولک بازی‌های جناب تام 4 - جناب تام یاد می‌‌گیرد بچه‌ی خوبی باشد
بستن

جنگولک بازی‌های جناب تام ۴ – جناب تام یاد می‌‌گیرد بچه‌ی خوبی باشد

70,000 تومان

آنجلا به مهمانیِ ملکه دعوت شده. یک مهمانیِ خیلی خیلی مهم و اَشرافی. آنجلا از جنابِ تام خواهش می‌کند که مؤدب باشد. اما مگر تام می‌تواند از خودش جنگولک‌بازی در نیاورد؟

ارباب حلقه ها 3 - بازگشت شاه
بستن

ارباب حلقه ها ۳ – بازگشت شاه

375,000 تومان

بازگشت شاه سومین و آخرین جلد از مجموعه‌ی اراباب حلقه‌ها است که به جنگ حلقه و حوادث پس از آن می‌پردازد. داستان از قلمروی گوندور که به زودی مورد تهاجم سائورون قرار می‌گیرد آغاز می‌شود.

تقصیر من نبود که ...
بستن

تقصیر من نبود که …

35,000 تومان

طفلک نودل... شانس ندارد! اتفاق‌هایی برایش پیش می‌آیند که تقصیر خودش نیست! تقصیر نودل نیست که تکالیفش را انجام نداده، بلکه دیشب مسابقه‌ی برادرش خیلی طول کشیده است! تقصیر نودل نیست که فراموش کرده کتابش را به کتابخانه برگرداند، بلکه مادرش به او یادآوری نکرده است! تقصیر او نیست که سر همکلاسی‌اش آسیب دیده، بلکه همکلاسی‌اش در مسیر دست نودل قرار گرفته و دست نودل به سر او خورده است!

خانه ای پر از فیل

25,000 تومان

داستان این کتاب در رابطه با پسری است به نام اریک که یک خانه پر از فیل دارد. یک فیل در اتاق نشیمن زندگی می‌کند و یکی در آشپزخانه، یکی از فیل‌ها توی راهرو جا خوش کرده و فیل دیگر حمام را تصرف کرده است، حتی توی اتاق خواب او هم فیل هست. کم‌کم فیل‌ها آنقدر جا اشغال می‌کنند که مامان را عصبانی می‌کنند و او به اریک می‌گوید، فیل‌ها باید از خانه بروند. اما اریک فیل‌هایش را خیلی دوست دارد. او عاشق تک‌تک فیل‌هایش است. بنابراین به دنبال راه حلی هوشمندانه می‌گردد تا فیل‌ها را پیش خودش نگه دارد.

من شگفت انگیز - انتخاب های شگفت‌انگیز من
بستن

من شگفت انگیز – انتخاب های شگفت‌انگیز من

49,000 تومان

قدرت انتخاب یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های زندگی است.
به کودکان خود بیاموزید می‌توانند انتخاب کنند چگونه باشند...
مسئولیت‌پذیر
ورزشکار
سخاوتمند
دوست‌داشتنی
بخشنده
با اعتمادبه‌نفس
و البته خیلی انتخاب‌های خوب دیگر...

جنگولک بازی‌های جناب تام 6 - جناب تام گوگولی می‌شود
بستن

جنگولک بازی‌های جناب تام ۶ – جناب تام گوگولی می‌شود

60,000 تومان

آنجلا برای گوگولی‌تر شدنِ جنابِ تام فکری به ذهنش می‌رسد و برایش کتاب گوگولی‌ترشدن در یک دقیقه را هدیه می‌گیرد. تام و جنگولک‌بازی چه‌جوری با گوگولی‌شدن کنار می‌آیند؟