نمایش دادن همه 10 نتیجه

فیلترها
جودی دمدمی 5 - جودی دکتر می‌شود
بستن

جودی دمدمی ۵ – جودی دکتر می‌شود

115,000 تومان

جودی دمدمی امروز تصمیم گرفته که در آینده دکتر شود. از خوش‌شناسی‌اش،‌معلم علوم از بچه‌ها می‌خواهد که هر کس درباره‌ی بخشی از بدن انسان تحقیق کند.

اما دردسر از جایی شروع می‌شود که جودی تصمیم می‌گیرد تحقیق خود را با یک عمل شروع کند. او می‌خواهد شکم قورباغه‌ی برادرش را باز کند تا دل و روده‌اش را ببیند و دوباره آن را بخیه بزند!

پک چهار جلدی دالی بازی

300,000 تومان

نی‌نی دارد دالی موشه بازی می‌کند! شما و کودکتان هم می‌توانید با او همراه شوید و هم‌زمان اسم اعضای بدن، وسایل نقلیه و شمردن را تمرین کنید.

از فرق سر تا نوک پا
بستن

از فرق سر تا نوک پا

55,000 تومان


تو این کتاب جذاب بچه‌ها هم با حیوانات آشنا می‌شن و هم تو هر صفحه لازمه یکی به یکی از حرکات حیوانات دقت کنن و بعد اونو تکرار کنن.
مثلاً چی؟ مثلاً مثل پنگوئن سر بچرخونن یا مثل گربه کمر و خم کنن.
با خوندن این کتاب حتماً شاد شاد می‌شید. فقط کافیه شما و بچه هر دو سعی کنید حرکت‌ها رو تکرار کنید و با این کار حسابی با هم بخندید. 😍😍😍
اگه بچه‌ی ۲ تا ۶ ساله دارید برای خریدن این کتاب لحظه‌ای شک نکنید.  

دایره المعارف کودکان
بستن

دایره المعارف کودکان

280,000 تومان

دایره‌المعارف کودکان کتاب مرجع کوچک و کم حجمی است که به کمک تصویرهای داستانی و خیال برانگیز خود، ضمن ارائه‌ی اطلاعات عمومی به کودکان، تصویر جامعی از جهان پیرامون در ذهن آنان می‌سازد.

دالی بازی - یکی بگه خودم کو؟
بستن

دالی بازی – یکی بگه خودم کو؟

75,000 تومان

تا حالا خیلی خیلی براتون گفتیم از اینکه بچه‌های زیر ۳سال چقدر عاشق کتابای دالی بازی می‌شن. اینو بدونید که یه وظیفه‌ی کتابای مقوایی اینه که با جذابیت‌هاشون بچه‌ها رو به کتاب علاقه‌مند کنن و مجموعه‌ی دالی بازی واقعاً خوب از پس این وظیفه براومده!
پس اگر بچه‌ی زیر ۳ سال دارین هرگز از مجموعه‌ی دالی بازی غافل نشین.

تو کجایی؟
بستن

تو کجایی؟

100,000 تومان

کتاب‌های آینه‌ای می‌تونه برای بچه‌های زیر ۳سال خیلی جذاب باشه.
کتاب تو کجایی از بچه‌ها می‌خواد که اعضای صورتشونو تو آینه نشون بدن .

شیوه های تقویت هوش نوزاد ( 9-12 ماه)
بستن

شیوه های تقویت هوش نوزاد ( ۹-۱۲ ماه)

100,000 تومان

به نظر میاد که کلمه‌ی هوش امروزه والدین رو خیلی زیاد درگیر کرده و دوست دارن هر کاری که می‌تونن برای افزایش هوش بچه‌هاشون انجام بدن. ما خیلی در این مورد کارشناس نیستم و ترجیح می‌دیم سکوت کنیم. اما یه نکته‌ای خیلی مهمه و اونم این که همونطور که جسم نوزاد باید خوب تغذیه بشه تا درست رشد کنه، مغز نوزاد هم احتیاج به تغذیه‌ی درست داره. نوزادهایی که حواس‌شون بیشتر و بهتر تحریک بشه وقتی بزرگتر می‌شن پویاتر با محیط‌شون ارتباط برقرار می‌کنن. اینجاست که این کتاب‌ها مفید می‌شن. این کتاب‌ها زیر نظر کارشناس و براساس سالها تحقیق و مطالعه‌ی اون تهیه شده. و از ۳ ماهگی تا یک سالگی برای تقویت توانایی‌های ذهنی نوزادان طراحی شده. روباه قرمز استفاده از این کتاب‌ها رو برای نوزادان ۳ تا ۱۲ ماه بسیار توصیه می‌کنه.

غاز کوچولو / وقتی که تو بزرگ شدی…

25,000 تومان

غاز کوچولو به تماشای دنیای اطرافش می‌رود. او در این سیر و گشت، حشرات و جانوران مختلف و نیز دانه‌ها و میوه‌های گیاهان را می‌بیند و با مفهوم رشد آشنا می‌شود…


دالی بازی - این سر و دست و پاشه ناف نی نی کجاشه؟
بستن

دالی بازی – این سر و دست و پاشه ناف نی نی کجاشه؟

75,000 تومان

مجموعه کتاب‌های دالی بازی هر بچه‌ی زیر سه سالی رو عاشق خودش می‌کنه. یکی از وظایف کتاب‌های مقوایی اینه که بچه‌ها رو به کتاب علاقه‌مند کنند و مجموعه‌ی دالی‌بازی به خوبی از پس این وظیفه براومده.

رویای دویدن
بستن

رویای دویدن

208,000 تومان

هیچ چیز انگار قرار نیست دیگر درست بشود. جسیکا فکر می کند زندگی اش به آخر رسیده و دیگر هیچ امیدی به ادامه دادن ندارد.