نمایش 1–16 از 20 نتیجه

فیلترها
تکه هایی از یک کل منسجم
بستن

تکه هایی از یک کل منسجم

258,000 تومان

شاید زندگی پیدا کردن بخش‌هایی از خودمان در تکه‌تکه‌هایی از یک کُلِ منسجم است.
پیدا کردنی که به‌اندازه‌ی یک عمر طول می‌کشد.
و تکه‌هایی که همه‌جا حضور دارند و فقط کافی است ما در مسیرشان قرار بگیریم، آن وقت اگر هشیار باشیم، شاید بخش‌هایی از خودمان را ببینیم. بخش‌هایی از خودمان را در رابطه‌ها و در آدم‌هایی که تجربه می‌کنیم، در موقعیت‌هایی که قرار می‌گیریم، در فیلم‌هایی که می‌بینیم، در تاریخی که مرور می‌کنیم و حتی در کوچه‌ای که هیچ عابری ندارد و باد درخت‌هایش را بدون حضورِ تماشاچیان نوازش می‌کند. شاید زندگی همین است. ما زندگی را نه به‌صورت یک کل که به‌صورت جزئیاتی روزمره می‌بینیم.

کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند
بستن

کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

179,000 تومان

این کتاب درباره‌ی نحوه‌ی ارتباط با فرزندانمان است: این که چیزی مانع ارتباط خوب می‌شود و چه چیزی می‌توان آن را بهتر کند؟ این که خود ما چگونه پرورش یافته‌ایم و این چگونگی بر چطور بر فرزندپروری ما و اشتباهاتی که مرتکب می‌شویم تاثیر می‌گذارد. به ویژه اشتباهاتی که هرگز نمی‌خواسته‌ایم انجام دهیم و این که در این باره باید چه کار کنیم.

قهرمانی به رنگ بلوط

33,000 تومان

لوتیت یک پسربچه‌ی معمولی است؛ کمی ترسو و گاهی هم تنها. اما همین‌که نیمه‌شب می‌رسد، لوتیت می‌شود بلوطی؛ ابر‌قهرمانی با شنل بلوطی که از هیچ‌کس و هیچ‌چیز ترسی ندارد. ابر‌قهرمانی که با پدربزرگش (که به‌تازگی از دنیا رفته) و داستان‌هایش همراه می‌شود و ماجراجویی می‌کند.

هنر عشق ورزیدن

95,000 تومان

هنر عشق ورزیدن ، عنوان کتابی است از اریک فروم، «روان شناس اجتماعی، روان کاو، فیلسوف انسانی و جامعه شناس بلندآوازهٔ مکتب فرانکفورت که در سال ۱۹۵۶ منتشر شد. نویسنده در پیش گفتار تأکید می کند که این کتاب دستورالعمل ساده ای برای عشق ورزیدن نیست و در واقع سعی دارد «عشق ورزیدن» را به عنوان یک هنر معرّفی کند. فروم می گوید: «عشق تنها جواب عاقلانه و رضایت بخش به معمای هستی انسان است.» لذا، اکثر ما قادر نیستیم که استعدادهای خود را تا سطحی که عشق واقعی به حساب می آید؛ پرورش دهیم، عشقی آمیخته از بلوغ، خودشناسی، شهامت و شجاعت. او علاوه بر بررسی عشق رمانتیک که هاله ای از مفاهیم غلط آن را فرا گرفته است؛ عشق را از همه جهات مورد مطالعه قرار داده و عشق بین والدین و فرزندان، عشق برادرانه، عشق جنسی، عشق به خویشتن و عشق به خدا را بررسی می کند. او می گوید آموختن هنر عشق ورزیدن، مانند هنرهای دیگر نیاز به تمرین و تمرکز دارد.

چگونه در عصر دیجیتال عقب نمانیم

11,000 تومان

آیا می توانیم با فن آوری خوب زندگی کنیم؟ دنیای ما دنیای دیجیتال است. اکنون بیش از نیمی از افراد بزرگسال در سراسر دنیا بیش تر ساعات بیداری شان را صرف استفاده از دستگاه های دیجیتال می کنند، از جمله کامپیوتر و اینترنت، تلفن همراه، یا بقیه ی رسانه های دیجیتال. ما از طریق ای میل، پیامک، شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها، با همکاران، دوستان و اعضای خانواده مان ارتباط برقرار می کنیم. اما نیاز به این ارتباطات پایدار چه تأثیری روی زندگی مان می گذارد؟

راز فال ورق
بستن

راز فال ورق

156,000 تومان

هانس توماس دوازده ساله همراه پدرسش برای پیدا کردن مادرش به یونان سفر می‌کند و در این حین با اتفاقات عجیببی مواجه می شود. از کوتوله ای که یک ذره بین به او می دهد تا نانوایی که نان شیر مال به او می دهد.

جستار روایی ۳ _ اگر به خودم برگردم ، ده جستار درباره‌ ی پرسه در شهر

112,000 تومان

اگر به خودم برگردم خلاف دو اثر قبلی مجموعۀ جستار روایی بر اساس انتخاب متن‌هایی از میان آثار نویسنده توسط نشر اطراف و مترجم شکل نگرفته، بلکه خود نویسنده، جستارهای این اثر را به شکل کتابی با عنوان پیاده‌روها در سال ۲۰۱۴ منتشر کرده است. این جستارها از ارتباط درونی زیرکانه و پرثمری برخوردارند و گویی در کنار هم جورچین نگاه خاص نویسنده را کامل می‌کنند.

عاشقانه کار کردن
بستن

عاشقانه کار کردن

65,000 تومان

چگونه به جایی رسیدیم که به دنبال شغل دلخواه‌مان باشیم؟ یکی از عجیب‌ترین ویژگی‌های دوران ما توقع برای یافتن شغل ارزشمندی است که معنادار و خلاق باشد و با آن احساس نزدیکی کنیم، نه اینکه فقط به خاطر پول به آن تن دهیم. این توقع زیادی است اما برای ما عادی شده و هیچ جای تعجبی ندارد که بخواهیم عاشق کارمان باشیم. البته به خوبی می‌توان این خواسته را درک کرد اما باید دانست که چنین خواسته‌ای نه معمولی است و نه راحت می‌توان به آن رسید، و باید تأکید کرد که اگر بخواهیم شانسی برای رسیدن به آن داشته باشیم لازم است وقت و توان ذهنی و قوه تخیل خود را با دست و دل بازی صرف پیچیدگی هایی کنیم که در این کار نهفته است.

چگونه به ورزش فکر کنیم
بستن

چگونه به ورزش فکر کنیم

65,000 تومان

چگونه به ورزش فکر کنیم اثر دیمن یانگ، نگاهی به چگونگی تاثیر ورزش بر طرز فکر و احساس ما

غالبا به نظر می رسد که وجود ما به دو دسته تقسیم می شود: بدن و ذهن ، گوشت و روح ، حرکت و تفکر. در مطب یا محل کار ما "کارگران ذهن" هستیم ، با اجسام اضافی. در سالن بدنسازی کشش ، دویدن و بلند کردن داریم ، اما ذهن ما بیکار است. دیمون یانگ این ایده را به چالش می کشد ، و نشان می دهد چگونه تناسب اندام می تواند بدن و ذهن ما را با هم توسعه دهد. او با کمک فلسفه باستانی و مدرن لذت ها ، فضایل و ایده های بزرگ تناسب اندام را کشف می کند. با ورزش هوشمندانه ، ما به تکامل میرسیم: لذت بردن و تقویت کامل وجود ما.
چگونه از تنهایی لذت ببریم
بستن

چگونه از تنهایی لذت ببریم

150,000 تومان

کتاب چگونه از تنهایی لذت ببریم، اثری نوشته ی سارا میتلند است که نخستین بار در سال 2014 وارد بازار نشر شد. انزوا، مورد پذیرش جامعه ی سریع ما نیست. تنها بودن، ضداجتماع بودن تلقی می شود و برخی حتی به آن بدبین هستند. اما چرا اینگونه است وقتی استقلال، آزادی شخصی و فردیت در زمانه ی کنونی بیش از هر دوره ی دیگری به عنوان یک ارزش در نظر گرفته می شود؟

چگونه با طبیعت صمیمی شویم
بستن

چگونه با طبیعت صمیمی شویم

25,000 تومان

ما داریم طبیعت را از فرزندان خود می‎دزدیم. منظورم از گفتن این حرف این نیست که ما در حال نابودی طبیعتی هستیم که فرزندانمان از ما می خواهند آن را حفظ کنیم، گرچه متأسفانه این مسأله نیز در حال وقوع است. منظورم این است که تعریف ما از طیبعت از اساس به قدری خرده گیرانه و خشک بوده که با توجه به آن تعریفی که برای خود به وجود آورده ایم، دیگر چیزی به اسم طبیعت برای فرزندانمان هنگام بزرگسالیشان باقی نخواهد ماند.

در حال حاضر انسان ها در حال استفاده از نصف کره زمین برای زندگی کردن، پرورش محصولات و تولید چوب، و نیز چرای حیوانات خود هستند. اگر تمامی انسان ها را روی هم بگذاریم وزنشان به ده برابر تمامی پستانداران وحشی روی هم رفته خواهد رسید. ما در دل جنگل جاده احداث می کنیم. به شن های سواحل اقیانوس ها خورده پلاستیک اضافه کرده ایم. ساختار خاک را با کودهای مصنوعی خود عوض کرده ایم. و البته، ساختار هوا را نیز تغییر داده ایم .

روان‌شناسی انسان‌گرا

127,000 تومان
پرداختن به روان­شناسی انسان­گرا – در بسیاری از جوامع به­ظاهر علمی روان­شناسی و تعلیم و تربیت – وارد شدن به

مهارت های اجتماعی زیستن

85,000 تومان

شده جایی مهمانی باشید و لیوان شربت آلبالو از دستتان سر بخورد و تمام شربت بریزد روی مبل روشن میزبان ؟ شده همه رو کنند به شما و بهت زده و دلسوز و سرزنش‌کر نگاهتان کنند؟در این شرایط چه احساسی می‌کنید؟ چه واکنشی نشان می‌دهید؟دل‌تان نمی خواهد از مهمانی فرار کنید؟

معنای زندگی را دریافتن
بستن

معنای زندگی را دریافتن

85,000 تومان

معنای زندگی چیست؟ فکر کردن بی پرده و بی‌اندازه به معنای زندگی وقت گذرانی نامتعارف و ناموفقی به نظر می‌رسد که گاه نیز خواسته خندهآور از کار در می‌آید. این ظاهرا کاری نیست که انسان فانی عادی به آن دسا بزند یا چندان دستاوردی برایش داشته باشد. اما در حقیقت،این موضوع به همه مربوط می‌شود. همه ما باید به معنای زندگی بیندیشیم و زندگی مهنادار را برای خود تعریف کنیم و به سوی معنادارتر کردن زندگی‌مان گام برداریم.

چگونه شغل دلخواهمان را پیدا کنیم

69,000 تومان

میلِ داشتن شغلی دلخواه یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای عصر ماست، که همیشه با چالش‌هایی از قبیل پول و مقام اجتماعی همراه است. رومن کرزناریک با بهره‌گیری از حکمت موجود در رشته‌هایی چون علوم اجتماعی، روانشناسی، تاریخ و فلسفه ما را از هزارتوی انتخاب‌های متعدد عبور می‌دهد تا بر ترس خود از تغییر غلبه کنیم و شغلی را بیابیم که موجب بالندگی شود.

به روان درمانی نیاز داشتن

26,000 تومان

روان درمانی از جمله ابداعاتی است که کمک می کند عملکرد احساسی و هیجانی‌مان را بهتر کنیم و ریشه احساسات فعلی‌مان را د کودکی بیابیم و درک کنیم .