نمایش دادن همه 12 نتیجه

فیلترها

جونی بی جونز ۴ – فضولی های یواشکی

13,000 تومان

جونی توی فضولی کردن و سرک کشیدن تو کار بقیه حرف ندارد. می‌دانید چرا؟ چون پاهایش بلدند یواشکی راه بروند و دماغش هم وقتی نفس می‌کشد اصلا سوت نمی‌زند. اما آن روز وقتی توی فروشگاه یواشکی خانم معلم را نگاه می‌کرد... چی؟ داستان را لو ندهم؟ ولی جونی خانم! یادت باشد که خودت هم هیچ‌وقت نمی‌توانی جلوی زبانت را بگیری...

جونی بی جونز ۳ – دردسرهای دهن گشاد

13,000 تومان

جونی هر کاری می‌کند نمی‌تواند جلوی دهن گشادش را بگیرد و همه حرف‌هایی که نباید بگوید بی‌اجازه از نوک زبانش می‌پرند بیرون. تازه این‌که چیزی نیست. جونی یک مشکل دیگر هم دارد. او باید برای روز شغل‌ها یک شغل انتخاب کند. اما جونی! این کلیدهای جیلینگ‌جیلینگی چیست که از شلوارت آویزان کرده‌ای؟ چی؟ حرف نمی‌زنی؟! عجب دختر رازداری!

ارباب حلقه ها 3 - بازگشت شاه
بستن

ارباب حلقه ها ۳ – بازگشت شاه

375,000 تومان

بازگشت شاه سومین و آخرین جلد از مجموعه‌ی اراباب حلقه‌ها است که به جنگ حلقه و حوادث پس از آن می‌پردازد. داستان از قلمروی گوندور که به زودی مورد تهاجم سائورون قرار می‌گیرد آغاز می‌شود.

در جست و جوی آبی ها
بستن

در جست و جوی آبی ها

94,000 تومان

این کتاب بخش دوم از یک چهار‏گانه است، چهارگانه‏‌ای که نام کتاب اول آن بخشنده است.

کایرا دختر یتیمی است که با پاهای کج متولد شده است. او در دهکده‌‏ای زندگی می‏کند که طبق قواعد حاکم بر آن‏جا، افراد معیوب از حق زندگی محروم‏‏اند. بعد از مرگ مادرش، کایرا نگران آینده‏اش است چرا که دیگر پشتیبانی برای زندگی در دهکده ندارد، ولی شورای سرپرستی دهکده از او حمایت می‏کند. کایرا قدرتی بی‏نظیر و استثنایی در بافت پارچه با نخ‏های رنگی دارد. او هنرمندی است که می‏تواند طرح‏هایی زیبا خلق کند و این رازِ بقای اوست، چیزی که خیلی زود متوجه آن می‏شود و چیزی که منجر به طرح نقشه برای نجات زندگی خود و مردم دهکده‏‌اش می‏شود.

راز فال ورق
بستن

راز فال ورق

156,000 تومان

هانس توماس دوازده ساله همراه پدرسش برای پیدا کردن مادرش به یونان سفر می‌کند و در این حین با اتفاقات عجیببی مواجه می شود. از کوتوله ای که یک ذره بین به او می دهد تا نانوایی که نان شیر مال به او می دهد.

ماجراهای مانولیتو (3) رازهای مانولیتو
بستن

ماجراهای مانولیتو (۳) رازهای مانولیتو

38,000 تومان

در این مجلد او رازهایی را که تا به حال جرئت نکرده برای کسی بگوید فاش می‌کند، اینکه چه آرزوهایی داشته و برآورده نشده است

آرتمیس فاول و انتقام اپال
بستن

آرتمیس فاول و انتقام اپال

75,000 تومان

جن ها تمام خاطرات دنیای زیر زمینیشان را از ذهن تنها آدمیزادی که از او می ترسند، پاک کرده‌اند. این تنها آدمیزاد تنها کسی جز آرتمیس فاول، نابغه ی نوجوان و ماجراجو. اما حالا اتفاقی افتاده که موجودات زیر زمینی به او احتیاج دارند.

آرتمیس فاول و گروگان گیری
بستن

آرتمیس فاول و گروگان گیری

290,000 تومان

آرتمیس فاول دوازده ساله، یک تبهکار نابغه است. اما حتی او هم پیش بینی نمی‌کند که با گروگان گرفتن یک جن، خودش را درگیر چه جنگی می‌کند. چون این جن، سروان هالی شورت از واحد نیروی ویژه‌ی پلیس در سرزمین جن هاست

فلسفه را بچشیم (۵) – عشق و دوستی

30,000 تومان

شاید در نگاه اول فلسفه معنایی سنگین داشته باشد و به نظر شما مناسب بزرگسالان باشد اما کودکان خود، فیلسوفانی بالفطره هستند.
روحیه‌ی پرسشگری و تفکر عمیق درباره‌ی مسائل از ابتدا در کودکان هست و شاید در مراحل بزرگ شدن گاهی ناخودآگاه کودکمان را به سمت پذیرش بی‌قید و شرط می‌بریم.
برای همین است که ما اصرار داریم کودکان را با کتاب‌هایی با طعم فلسفه به چالش بکشید.
مجموعه‌ی بالا مجموعه‌ای فلسفی است که قدرت پرسشگری را در کودکان پرورش می‌دهد و به مسائل روزمره‌ای که با آن درگیر هستند عمیق‌تر نگاه می‌کند.
روباه قرمز مجموعه‌ی بالا را به تمام کودکان ۹ سال به بالا پیشنهاد می‌دهد.

بیرون
بستن

بیرون

45,000 تومان

آتیلا با پدرش مشکل دارد. سال هاست. او از این که پدرش هیچ وقت از خانه بیرون نمی رود و به تماشای هیچ کدام از مسابقات شنای پسرش نمی رود شاکی ست.

لطفا از من بترسید
بستن

لطفا از من بترسید

59,000 تومان

آلن عاشق این است که با دندان‌های تیز و ترسناکش همه‌ی موجودات جنگل را بترساند. او هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شود، راه می‌افتد توی جنگل و بعد از ترساندن حیوانات به خانه‌اش توی مرداب بر‌می‌گردد. آلن فکر می‌کند دندان‌هایش خیلی ترسناک هستند، اما در واقع اینطور نیست! او یک راز خیلی بزرگ دارد که اگر حیوانات جنگل از آن باخبر شوند، دیگر از او نمی‌ترسند…

عاشقانه های کلاسیک - اما
بستن

عاشقانه های کلاسیک – اما

300,000 تومان

داستان درگیری عاشقانه ی دوشیزه اما...