نمایش دادن همه 9 نتیجه

فیلترها
بازی جوراب چین
بستن

بازی جوراب چین

70,000 تومان

پرورش مهارت‌ها:
_ کمک به حافظه بصری
_ بهبود تمرکز
_ افزایش حافظه کوتاه مدت

بزنگاه

150,000 تومان

محتویات بسته: 90 عدد کارت بازی زنگ فلزی قانون بازی

بازی بی درنگ

125,000 تومان
بازی بی درنگ تمامی بازیکنان به طور همزمان بازی را شروع می کنند، بازیکنی که سریع تر بتواند ۷ عدد

بازی چینگو

60,000 تومان

این بازی می‌تونه بین 2 تا 6 نفر انجام بشه و برای سنین بالای 6 سال مناسبه و حدوداً 15 دقیقه زمان می‌بره. برنده‌ی بازی اونیه که سرعت عملش بیشتر و بهتر باشه!  محتویات بازیمون چیه؟ 30 تا کارت الگو داریم که دورو هستن. 24 تا کارت چینگو داریم که برای بازیکن‌هاست. (تصویر این کارت‌ها رو می‌تونین تو بروشور بینین.)

میکرو ماکرو - دست های پنهان
بستن

میکرو ماکرو – دست های پنهان

245,000 تومان

شهر جنایت شامل 16 پرونده است که باید آنرا حل کنید. هر پرونده شامل تعدادی کارت است که از شما می خواهد چیزی را روی نقشه پیدا کنید یا جایی را که کسی رفته است کشف کنید یا در غیر این صورت اطلاعات مربوط به یک پرونده را فاش می کند. شما باید اتفاقات را جدا کنید، با عبور از کارت سوال به کارت دیگر سرنخ ها را جمع کنید تا به جواب برسید، آیا قادر خواهید بود بدون اشتباه به تمام سوالات مربوط به پرونده پاسخ دهید؟

رام و دیس

170,000 تومان

رام‌و‌دیس یک بازی سریع است که یادگیری آن بسیار راحت است. هر دست همه بازیکنان همزمان با هم یک کارت بازی می‌کنند. سگ‌ها، گرگ‌ها را فراری می‌دهند. گرگ‌ها گوسفندان را شکار می‌کنند. باید ذهن حریفانتان را بخوانید و زمان درست را برای شکار و مراقبت انتخاب کنید. تا همزمان با خنثی کردن نقشه حریفان بتوانید بیشترین تعداد گوسفند را جمع کنید. پس حافظه و توانایی پیشبینی خود را به کار بیندازید و یک بازی هیجان انگیز، پر از خنده و خلاقیت را تجربه کنید.

راز جنگل
بستن

راز جنگل

195,000 تومان

حاکم در جنگل گنج های مختلفی پنهان کرده است. فرد لایقی که بتواند این گنج ها را پیدا کند، می‌تواند به جای حاکم بر تخت پادشاهی بنشیند.

همسانه روپک
بستن

همسانه روپک

225,000 تومان
این بازی شامل ۱۶ قطعه چوبی است که تصویر ۸ حیوان به‌صورت دوتایی بر روی آن‌ها حک‌شده است. در این