نمایش 1–16 از 19 نتیجه

فیلترها
کتاب مقوایی/آب و هوا با المر
بستن

کتاب مقوایی/آب و هوا با المر

80,000 تومان

هوو! هوو! المر با باد پرواز می‌کند.

المر عاشق این است که در ابرها بگردد و شکل‌های جور واجور پیدا کند. او می‌تواند یک خرس و یک خرگوش ببیند. شما چه شکل‌هایی می‌بینید؟

«آب و هوا با المر» یکی از کتاب‌های مجموعه «المر» است که موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با رعایت کپی رایت، منتشر کرده است.

در هر هوایی، چه آفتابی، چه بارانی،المر شاد و سرخوش است!

چتر

25,000 تومان

در یک روز طوفانی سگ کوچکی در باغ چتری پیدا می‌کند. به طرفش می‌رود و آن را برمی‌دارد، اما ناگهان باد شدیدی می‌وزد و سگ را با خود بالا می‌برد. این شروع یک سفر رویایی به دور دنیا است.

قصه های دوستی 8 - نیکی و روز بارانی
بستن

قصه های دوستی ۸ – نیکی و روز بارانی

82,000 تومان

باران می‌بارد و نیکی و خواهرها و برادرهایش توی خانه گیر افتاده‌اند. حوصله‌ی همه سررفته. پس کی این باران تمام می‌شود؟ نیکی فکر خوبی دارد؛ برویم سفر! سفر به کویر، به کوهستان، جنگل یا حتی به فضا. صبر کن نیکی! ببین باران بند آمد! حالا می‌توانیم حسابی ماجراجویی کنیم.

بازی با علم - خیس می شوم
بستن

بازی با علم – خیس می شوم

13,000 تومان

می دانی سریع ترین راه برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی چیست؟ خیس شدن! می دانی آسان ترین راه برای تمیز شدن چیست؟ خیس شدن!

بازی با علم - در برابر باد می ایستم
بستن

بازی با علم – در برابر باد می ایستم

21,000 تومان

تا حالا دربرابر باد شدیدی ایستاده ای؟ موهایت از کنار صورتت عقب می رود. شاید هم باد کلاهت را ببرد. اگر باد خیلی شدید باشد، شاید حتی نتوانی صاف راه بروی.

پری جادویی دانشمند - نمایشگاه شهر پریان
بستن

پری جادویی دانشمند – نمایشگاه شهر پریان

36,000 تومان

برکه‌ی جنگل پریان ناپدید شده! یعنی کجا رفته؟ نکند پرواز کرده و از جنگل پریان رفته!
به‌نظر ستاره، پری جادویی دانشمند، این یک معمای علمی است و باید آن را به روش علمی حل کند!

دفترچه خاطرات جغد 8 - اوا و اسبچه ی گم شده
بستن

دفترچه خاطرات جغد ۸ – اوا و اسبچه ی گم شده

85,000 تومان

در درختستان طوفانِ بزرگی در راه است! اِوا می‌خواهد به همه کمک کند تا جایشان امن باشد. او می‌خواهد ثابت کند برای قَسمِ جُغدی آماده است. برای همین به اَسبچه‌ی گم‌شده‌ای کمک می‌کند تا به خانه برسد. اما آن‌قدر باد و باران زیاد است که آن‌ها در طوفان گیر می‌افتند! آیا اِوا هنوز هم می‌تواند اَسبچه را نجات دهد؟

خانم مینگو و درد سرهای هوای بد
بستن

خانم مینگو و درد سرهای هوای بد

15,800 تومان

مجموعه‌ی خانم مینگو به درد بچه‌هایی می‌خوره که دوست دارن لابه‌لای داستان کمی هم سر از کار حیوونات در بیارن و اطلاعاتی درباره‌ی اونها بگیرن. تو کلاس درس خانم مینگو اتفاقای مختلفی می‌افته و لابه‌لای این اتفاقات کتاب اطلاعاتی واقعی درباره‌ی حیوونات بهمون می‌ده. برای همین خوندن این داستان‌ها خیلی خیلی جذابه. این مجموعه سه کتاب داره: خانم مینگو و اولین روز مدرسه خانم مینگو و آمادگی در برابر آتش‌سوزی خانم مینگو و دردسرهای هوای بد

قصه های چارلی و لولا 13- آدم‌برفی‌های خجالتی
بستن

قصه های چارلی و لولا ۱۳- آدم‌برفی‌های خجالتی

22,000 تومان

لولا عاشق برف است. اما وقتی با این مسئله مواجه می‌شود که اگر همیشه برف ببارد به خیلی از کارهای موردعلاقه‌اش نمی‌رسد، ممکن است نظرش تغییر کند.

قصه های خرس کوچولو و خرس بزرگ 4 - بیا برویم خانه، خرس کوچولو
بستن

قصه های خرس کوچولو و خرس بزرگ ۴ – بیا برویم خانه، خرس کوچولو

22,000 تومان

ماجراهای دو تا خرس، که یکی‌شان بزرگ است و یکی‌شان کوچک، خیلی شبیه ماجراهایی است که بین بچه‌ها و مادر و پدرهایشان اتفاف می‌افتد. انگار خرس بزرگ همیشه می‌داند چه کار کند تا خرس کوچک راحت‌تر باشد. اگر لازم باشد توی سرما بغلش می‌کند و یا توی تاریکی برایش فانوس روشن می‌کند تا نترسد. هر چه که هست ماجراهای این دو تا خرس خیلی خیلی شیرین و دوست داشتنی است. نویسنده‌ی این کتاب‌ها هم مارتین وادل عزیز است که روباه قرمز خیلی خیلی دوستش دارد.

مومی ترول‌ها 5 ؛ تابستان پردردسر
بستن

مومی ترول‌ها ۵ ؛ تابستان پردردسر

26,000 تومان

با مومی‌ترول‌ها آشنا شوید! جانورهای گِرد و کوچکِ افسانه‌ای و بامزه که مثل اسب آبی پوزه‌ی کشیده دارند. اما اسب آبی نیستند! مومی‌ترول‌ها روزگاران گذشته توی خانه‌ی آدم‌ها و کنار پریانِ خانگی، پشت بخاری زندگی می‌کردند. اما الان زندگی‌شان عوض شده. ماجراهای جالب و هیجان‌انگیزشان را بخوانید. 

زویی و عینک ایده ساز 4 - پرپیشی ها در یخبندان
بستن

زویی و عینک ایده ساز ۴ – پرپیشی ها در یخبندان

89,000 تومان

زنگ در پشتی به صدا درآمده و دل توی دل زویی و ساسافراس نیست که با یک حیوان جادویی جدید آشنا شوند. زویی خم می‌شود و هرچه نگاه می‌کند، جز کپه­ های سفید برف چیزی نمی‌بیند. اما دقیق­تر که نگاه می‌کند، نقطه­ های صورتی کوچکی روی برف می‌بیند که با هر سیخونک تکان می‌خورد و خِرخِر می‌کند! آن­ها شبیه گربه­ های کوچک شش­پایی هستند با بال­های پروانه­ ای سفید که خال­خال صورتی دارند! اما چه اتفاقی ممکن است برای این پَرپیشی­های کوچولو افتاده باشد که به کمک زویی و ساسافراس نیاز پیدا کرده ­اند؟ نکند توی سرما گرفتار شده­ اند و خودشان و بچه­ هاشان چیزی برای خوردن پیدا نکرده­ اند؟ اگر تخم­هایشان زیر برف مانده باشد چی؟ انگار راستی راستی زویی باید دست بجنباند وگرنه ممکن است اتفاق بدی بیفتد!


 
زویی و عینک ایده ساز 3 - اسب های دریایی
بستن

زویی و عینک ایده ساز ۳ – اسب های دریایی

79,000 تومان

دل توی دل زویی نیست که دوباره زنگ در پشتی به صدا دربیاید و او یک موجود جادویی دیگر ببیند. اما انگار خبری از آن­ها نیست. او هم سعی می­کند خودش را یک‌جوری سرگرم کند تا حوصله ­اش سر نرود. برای همین تصمیم می­گیرد با ساسافراس و وسیله ­ای که خودش برای دیدن موجودات دریایی کوچولو درست کرده کنار نهر برود. اما وقتی به آن­جا می­رسد، خیلی متعجب و ناراحت می­شود. هیچ خبری از موجودات کوچولوی کف دریا نیست! یعنی چه اتفاق بدی برایشان افتاده؟ نکند آب نهرشان آلوده شده؟! انگار زویی دوباره باید با کمک مامان آزمایش­های علمی­اش را از سر بگیرد.


 
زویی و عینک ایده ساز 2 - هیولای کپکی
بستن

زویی و عینک ایده ساز ۲ – هیولای کپکی

52,000 تومان

زویی و ساسافراس بی­ صبرانه منتظرند تا زنگ جادویی به صدا دربیاید و آن­ها دومین حیوان جادویی را از نزدیک ببینند. ناگهان هیولای بامزه­ای به نام گورپ، با مشکلی خجالت­ آور پیدایش می­شود. با این‌که گورپ هر روز خودش را با آب رودخانه تمیز می­شوید، اما صبح روز بعد تمام موهایش پر از کپک می­شوند. جشن سالانه ­ی هیولاها در راه است و گورپ خیلی ناراحت است که با این کپک­ها نمی­تواند توی مراسم شرکت کند. زویی عینک ایده­ سازش را روی سرش می­گذارد و به گورپ قول می­دهد که این مشکل را به کمک هم حل کنند.


 
کمیسر کوگل بلیتس 3 - چمدان دزد
بستن

کمیسر کوگل بلیتس ۳ – چمدان دزد

50,000 تومان

چمدان زرد جواهرات به‌شکل عجیب و غریبی ناپدید می‌شود.

شعارنویس، مدرسه‌ی مارتین را به‌هم می‌ریزد. شبح دست‌کج در کوه‌های اشپسارت گشت و گذار می‌کند. رد برف برای دزد دردسرساز می‌شود و مثل همیشه می‌بینیم کمیسر کوگل بلیتس کلید همه‌ی معماها را پیدا می‌کند.