نمایش 1–16 از 28 نتیجه

فیلترها
قصه های من و بابام 2 - کتاب شوخی ها و مهربانی ها
بستن

قصه های من و بابام ۲ – کتاب شوخی ها و مهربانی ها

135,000 تومان


چند نفر از شما قصه‌های من و بابام رو می‌شناسین؟
حتماً خیلی‌هاتون. مهترین ویژگی این کتاب اینه که تصویرهای داستانیِ خیلی ساده داره. برای همین بچه‌هایی که هنوز سواد خوندن و نوشتن ندارن هم می‌تونن با این کتاب اول تصویرخوانی رو یاد بگیرن. یعنی به ترتیب و با دیدن دقیق تصویرهای پشت سر هم خودشون از قصه سر دربیارن.

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند - من جین گودال هستم!
بستن

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند – من جین گودال هستم!

32,000 تومان

من جین گودال هستم و فکر می‌کنم همه‌ی ما شباهت‌های زیادی به یکدیگر داریم.

کوالایی که دیگه می تونه
بستن

کوالایی که دیگه می تونه

49,000 تومان

مجموع سه داستان ساده، سه مجموعه تصویر فوق‌العاده و کلی حیوان که توی جنگل زندگی می‌کنند، می‌شود سه تا کتاب خوب که با بچه‌های ۴ تا ۷ ساله‌تان بخوانید و کلی لذت ببرید. داستان شیری که از موش می‌ترسد، سنجاب‌هایی که به فکر جمع کردن دانه برای زمستان با هم رقابت دارند و کوالایی که حاضر نیست از درختی که به آن چسبیده جدا شود.

در جست و جوی آبی ها
بستن

در جست و جوی آبی ها

94,000 تومان

این کتاب بخش دوم از یک چهار‏گانه است، چهارگانه‏‌ای که نام کتاب اول آن بخشنده است.

کایرا دختر یتیمی است که با پاهای کج متولد شده است. او در دهکده‌‏ای زندگی می‏کند که طبق قواعد حاکم بر آن‏جا، افراد معیوب از حق زندگی محروم‏‏اند. بعد از مرگ مادرش، کایرا نگران آینده‏اش است چرا که دیگر پشتیبانی برای زندگی در دهکده ندارد، ولی شورای سرپرستی دهکده از او حمایت می‏کند. کایرا قدرتی بی‏نظیر و استثنایی در بافت پارچه با نخ‏های رنگی دارد. او هنرمندی است که می‏تواند طرح‏هایی زیبا خلق کند و این رازِ بقای اوست، چیزی که خیلی زود متوجه آن می‏شود و چیزی که منجر به طرح نقشه برای نجات زندگی خود و مردم دهکده‏‌اش می‏شود.

گفتگو با زمان
بستن

گفتگو با زمان

180,000 تومان

« گفت‌وگو با زمان» مجموعه مصاحبه‌ها و سخنرانی‌ها یا پیام‌های توران میرهادی در دوره‌ای بیش از پنجاه سال است. بررسی‌ها، درهم‌کرد و دسته‌بندی اندیشه‌های او کاری است که در این کتاب انجام شده است. هر بخش از این کتاب به موضوعی ویژه اختصاص دارد که موضوع کار یا علاقه ایشان بوده است.

دوباره المر
بستن

دوباره المر

82,000 تومان

روز جشن المر نزدیک می‌شود، روزی که همه‌ی فیل‌های خاکستری خودشان را رنگارنگ می‌کنند. اما زندگی برای المر، فیل رنگارنگ، خیلی یک‌نواخت شده است، پس به این فکر می‌افتد که وقتی فیل‌های دیگر خوابیده‌اند، با آن‌ها یک شوخی خنده‌دار کند.

اگر همه این را بگویند؟
بستن

اگر همه این را بگویند؟

45,000 تومان

اگر به کسی بگویید اجازه‌ی بازی با شما را ندارد، اگر به کسی بگویید ظاهرش خنده‌دار و مسخره است یا این‌که او به اندازه‌ی کافی خوب و ارزشمند نیست، شاید به نظرتان برسد که آسیب چندانی به او نرسیده است، ولی فکر کنید اگر همه این را بگویند و تصور کنید که همه این‌گونه صحبت کنند! اگر همه از یاد ببرند که مهربان باشند یا اگر فردی به کمک و همدلی نیاز داشت، بی‌تفاوت باشند، آیا این دنیا جای زیبایی برای زندگی‌کردن خواهد بود؟ اما اگر همه قبل از صحبت‌کردن و رفتار‌کردن فکر کنند، دنیا جای خیلی بهتری برای زندگانی می‌شود.

حق دارم کودک باشم ( شومیز )
بستن

حق دارم کودک باشم ( شومیز )

85,000 تومان

همه‌ی بچه‌های دنیا حقوقی دارند، آن‌ها حق دارند از این حقوق آگاه باشند و درباره‌ی آن صحبت کنند...

خانه ای روی پل
بستن

خانه ای روی پل

78,000 تومان

زندگی در خیابان‌های پررفت‌و‌آمد هند اصلاً  آسان نیست. دو خواهر فراری داستان ما، ویجی و روکو جایی را که دیگر نمی‌شد به آن گفت خانه، ترک می‌کنند و وارد دنیای خطرناک و بی‌رحم خیابان‌ها و آدم‌های بی‌تفاوت می‌شوند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا خانه‌ی جدیدی برای خودشان پیدا کنند. ویجی ما را با خود همراه می‌کند تا با خواندن داستان تکان‌دهنده‌اش دنیای کودکانی را بشناسیم که اغلب نادیده‌گرفته می‌شوند. کودکانی که در این دنیا بی‌پناه هستند و با زباله‌گردی روزگارشان را سپری می‌کنند. روزگاری که با همه‌ی تاریکی‌هایش، روزهای روشنی هم دارد.

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند – من لوسیل بال هستم!

32,000 تومان

من لوسیل بال هستم و باور دارم خنده بر هر درد بی‌درمانی دواست.

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند - من رزا پارکس هستم!
بستن

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند – من رزا پارکس هستم!

49,000 تومان

من رزا پارکس هستم و همیشه پای چیزی که درست است می‌ایستم.

مرغ مقلد
بستن

مرغ مقلد

165,000 تومان

کیتلین یازده ساله بیماری آسپرگر دارد. دنیای او سیاه و سفید است و تقسیم می‌شود به چیزهای خوب و چیزهای بد. بدتر این که برادر کیتلین که تنها دوست و راهنمای اوست، در حادثه‌ی تیراندازی در مدرسه کشته می‌شود. حالا کیتلین در کنار پدرش که درگیر اندوه از دست دادن فرزند است، روزبه روز بیشتر سردرگم می‌شود.