نمایش 1–16 از 305 نتیجه

فیلترها
مدرسه ی بارباپاپا
بستن

مدرسه ی بارباپاپا

70,000 تومان

خواهران دوقلو روز اول مدرسه‌شان را می‌گذرانند، اما معلمشان توانایی ساکت کردن بچه‌های شیطان کلاسش را ندارد. باباها تصمیمی می‌گیرند به کمک بیایند و فعالیت‌های متنوع تفریحی هنری را در مدرسه به کمک بچه‌ها اجرا کنند.

مایکل وی 7 - آخرین درخشش
بستن

مایکل وی ۷ – آخرین درخشش

110,000 تومان

نبرد سهمگین هادس سرانجام با فداکاری مایکل به پایان رسیده است. الکتروکلن که در نبود مایکل و با از دست دادن تانر و جرواسو و پشت سر گذاشتن جنگ، بسیار خسته و درهم‌شکسته است، قصد دارد سوار بر ژول به‌سرعت از جزیره و از دسترس هتچ دور شود.

مایکل وی 6 - سقوط هادس
بستن

مایکل وی ۶ – سقوط هادس

144,000 تومان

رهبر مقاومت که فقط به نام صدا شناخته می‌شه، معتقده که بهترین روش برای شکست الجن، دزدیدن پول‌هاشونه. رسیدن به این هدف هم فقط با دزدیدن ژول ممکنه، همون کشتی الجن که در واقع یه جورایی خزانه‌داری شناوره...

مایکل وی 5 - طوفان آذرخش
بستن

مایکل وی ۵ – طوفان آذرخش

69,000 تومان

مایکل و الکتروکلن در حال رویارویی با بزرگ‌ترین موقعیت بحرانی‌شان تا به امروز هستند. جنبشِ مقاومت در معرض خطر قرار گرفته است و اعضای الکتروکلن نمی‌داندند که آیا خانواده‌هایشان زنده‌اند... یا نه. چیزی که آن‌ها به طور قطع می‌دانند این است که الجن تا وقتی آن‌ها را نابود نکند، متوقف نخواهد شد...

مایکل وی 4 - شکار ایدهای یشمی
بستن

مایکل وی ۴ – شکار ایدهای یشمی

228,000 تومان

پس از این­که مایکل و دوستانش موفق شدند کشتی آمپر را غرق کنند و مادر مایکل را نجات دهند، این بار قرار است او و دوستانش دختری باهوش به نام اژدهای یشمی را از چنگال الجن نجات دهند، چرا که اِلجِن تصمیم دارد از اژدهای یشمی برای تولید برق و ساختن آدم­های الکتریکی استفاده کند!

مایکل وی 3 - جدال با آمپر
بستن

مایکل وی ۳ – جدال با آمپر

58,000 تومان

مایکل، تایلور، اوستین و باقی داعضای الکتروکلن، بزرگ‌ترین نیروگاه استارسورس الجن را نابود کردند و پا به فرار گذاشتند.

الجن با ارتش پرو متحد شده تا اون‌ها را دستگیر کنه و مایکل تنها کسیه که هنوز دستگیر نشده...

مایکل وی 2 - قیام الجن
بستن

مایکل وی ۲ – قیام الجن

65,000 تومان

مایل می تواند به بقیه شوک الکتریکی وارد کند، تایلور ذهن افراد را می‌خواند و آن‌ها را ریبوت می‌کند، گایلی یک آهن‌ربای انسانی است،‌ ابیگیل با استفاده از الکتریسیته درد را از انسان دور می‌کند...

مایکل وی 1- زندانی سلول
بستن

مایکل وی ۱- زندانی سلول

249,000 تومان

 بعد از این که مادر مایکل دزدیده می‌شه، باید با هوش و قدرت استثنایی‌ش و با کمک دوستانش دست به کار بشه تا با شکارچیان مبارزه کنه، مادرش رو پیدا کنه و بقیه رو هم نجات بدهد...

تعطیلات بارباپاپا
بستن

تعطیلات بارباپاپا

70,000 تومان

بارباها برای تعطیلات به جزیره‌ی خوش‌آب‌و‌هوایی رفته‌اند، اما بچه‌های بارباپاپا باهم دعوا می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند هر کدام در گوشه‌ای از جزیره خانه‌ای برای خود بسازند تا دیگر پیش هم نخوابند.

الفی دایناسور می کارد
بستن

الفی دایناسور می کارد

99,000 تومان

الفی یک خواب عجیب می‌بیند. او خواب می‌بیند که با مادرش به باغچه رفته‌اند.

وبلاگ خون آشام 1 - طعم خون زیر دندان
بستن

وبلاگ خون آشام ۱ – طعم خون زیر دندان

170,000 تومان

چندتا چیزه که بچه‌ها خیلی خیلی دوسش دارن. مثلاً چی؟ مثلاً طنز، مثلاً هیجان و...

برای همین هم هست که بعضی بچه‌ها کتاب‌های ترسناک دوست دارن. چون خوندنش خیلی هیجان داره. و خوبی این کتابا اینه که هیجان و طنز با هم قاتی شده و همین باعث می‌شه کتاب اونقدرا ترسناک نباشه و بچه‌های ده سال به بالا بتونن بخونن‌شون.

داستان، داستانِ پسریه که تو تولد ۱۳ سالگیش می‌فهمه که نیمه خون آشامه و زندگیش قراره به زودی عوض بشه. مارگوس بامزه‌ی ما تمام اتفاق‌های زندگیش رو تو وبلاگش می‌نویسه چون اونا رو به هیچ‌کس دیگه‌ای نمی‌تونه بگه.

اگر دور و برتون بچه‌های ۱۰ سال به بالایی می‌شناسین که هیجان دوست دارن پس حتماً این کتاب‌ها رو بهشون پیشنهاد بدین.

مانگا 10 Attack On Titan
بستن

مانگا ۱۰ Attack On Titan

145,000 تومان

«اتک آن تایتان» یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و تصویر شده است. داستان در دنیایی اتفاق می‌افتد که در آن بشریت مجبور است در شهرهایی محصور در سه دیوار بزرگ زندگی کند تا در برابر انسان‌نماهای غول‌پیکر انسان‌خوار به نام تایتان‌ها در امان باشد. ارن یئگار، پس از مرگ مادر و نابودی زادگاهش توسط تایتان ها به خودش قول می دهد که هرجور شده نابودشان کند. ...

قصه های دوستی 1 - قرمزِ قرمزِ قرمز
بستن

قصه های دوستی ۱ – قرمزِ قرمزِ قرمز

130,000 تومان


لاک پشت خیلی عجله دارد. او دنبال یک چیز قرمز می گردد و وقت ندارد با کسی حرف بزند. اما چه چیز قرمزی؟ گل های رز راکون؟ جوراب های بز؟ سقف خانه ی روباه؟ همه ی همسایه ها می خواهند بدانند، برای همین دنبالش راه می افتند. وقتی لاک پشت بالاخره می ایستد، هیچ چیز قرمزی وجود ندارد، اما ناگهان همه آن را می بینند؛ یک چیز قرمز قرمز قرمز.

چهار سابقه‌دار 10 - بدتر از این نمی‌شه!
بستن

چهار سابقه‌دار ۱۰ – بدتر از این نمی‌شه!

120,000 تومان

بهشون می‌گن رمان تصویری. بهترین انتخاب برای بچه‌هایی که تازه خوندن رو یاد گرفتن و دلشون می‌خواد خودشون بخونن. خوندن این کتاب‌های خیلی خیلی خنده‌دار برای بچه‌ها سخت نیست و چند قسمتی بودنش باعث می‌شه کتاب‌خون‌های جدی‌تری بشن. کتاب‌ها انقدر جذابن که بچه‌ها دلشون می‌خواد زودتر برن سراغ جلدهای بعد. چهار سابقه‌دارها رو می‌تونید برای بچه‌های ۶ سال به بالا بخرید و البته ما دیدیم که بچه‌های کوچیک‌تر هم از مامان و باباهاشون خواستن که این کتاب‌ها رو براشون بخونن و بعد حسابی مشتری شدن.