نمایش 1–16 از 23 نتیجه

فیلترها
ته جدولی ها 5 - راز سرقت غیر ممکن
بستن

ته جدولی ها ۵ – راز سرقت غیر ممکن

240,000 تومان

نمایشگاه بزرگ «گنجینه‌ی مصر باستان» در سِویالاچیکا!

کل شهر در این رویداد شرکت می‌کنند، از جمله اعضای تیم سوتوآلتو.

که در قعر جدول گرفتار شده و به‌دلیل بی‌پولی در آستانه‌ی منحل‌شدن است.

ولی در همان روز افتتاحیه‌ی نمایشگاه، اتفاقی عجیب، باورنکردنی و غیرممکن می‌افتد. باارزش‌ترین جواهر نمایشگاه، جلوی چشم همه به سرقت می‌رود.

آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند - این منم محمدعلی کلی
بستن

آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند – این منم محمدعلی کلی

59,000 تومان

همیشه به‌خاطر عقایدم روی رینگ زندگی مبارزه کردم. محمدعلی، مبارز افسانه‌ای دنیا، روی رینگ بوکس بی‌نظیر بود. از او به‌عنوان بهترین بوکسور تاریخ یاد می‌شود، اما خودش می‌گوید مهم‌ترین مبارزه‌هایش علیه تبعیض نژادی در بیرون از رینگ بوده است. او اسمش را از کاسیوس کلی به محمدعلی تغییر داد و مسلمان شد. محمدعلی کوشید علیه بی‌عدالتی مبارزه کند. وقتی بقیه سعی می‌کردند او را بی‌رحمانه از روی رینگ زندگی پرت کنند بیرون، این بوکسور بی‌نظیر و خستگی‌ناپذیر پایِ عقاید و باورهایش ماند و کوتاه نیامد. محمدعلی رنج تمرین و مبارزه را تحمل کرد تا بتواند قهرمان مردم باشد.

داستان‌های فیلی و فیگی 16 - وال بال بازی
بستن

داستان‌های فیلی و فیگی ۱۶ – وال بال بازی

79,000 تومان

فیگی یک توپ پیدا می‌کند، ولی یک پسر گنده توپش را می‌گیرد؛ پسری که از فیلی هم بزرگتر است.
خیلی خیلی خیلی بزرگ‌تر...

ته جدولی ‌ها 2 - راز هفت گل به خودی
بستن

ته جدولی ‌ها ۲ – راز هفت گل به خودی

215,000 تومان

اتفاق باورنکردنی‌ای برای ته‌جدولی‌ها افتاده. دعوتشان کرده‌اند تا توی یک دوره مسابقات بین‌المللی با حضور چند تا از بهترین تیم‌های نونهالان دنیا شرکت کنند!

ولی آیا می‌شود یک مسابقه‌ی فوتبال را بدون گل‌زدن بُرد؟ دو تا مسابقه را چی؟ تمام بازی‌ها را چی؟ این وسط کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است.

معمای جدیدی برای عشق‌فوتبال‌های سوتوآلتو!

مردان کوچک رویاهای دور و نزدیک: محمدعلی کلی
بستن

مردان کوچک رویاهای دور و نزدیک: محمدعلی کلی

85,000 تومان

مردان کوچک، رویاهای دور و دراز قصه‌ی مردانی است که با خیال‌پردازی‌هایشان زندگی کردند. مردانی که رویاهایشان را دوست داشتند. آن‌ها با دل دادن به رویاها و آرزوهایشان موفق شدند برای همیشه در تاریخ بمانند. از محمدعلی کلی به‌عنوان بزرگ‌ترین مشت‌زن کل تاریخ یاد می‌شود و قهرمانی که این کلمات را زندگی کرد: «روزها را نشمارید، روزها را با هم بسازیم.»

لامایونایتد 1
بستن

لامایونایتد ۱

34,000 تومان

یم منچستریونایتد را می‌شناسید؟ بد نیست بدانید که لاماها هم تیم فوتبال خودشان را دارند! فکر کنید اگر یازده تا لامای مشنگ ندانسته خاکستر بهترین فوتبالیست تاریخ را بخورند چه خواهد شد؟ البته که آن‌ها فوتبالیست‌های محشری می‌شوند! لامایونایتد با مربی‌گری پسربچه‌ای یازده ساله به نام تیم و دوست عجیب‌وغریبش قاهره و پیرمرد اسکاتلندیِ برنده‌ی جام جهانی (بله، ظاهراً این مورد حقیقت دارد) وارد مسیر شگفت‌انگیز بازی‌های یک جام می‌شوند، اما چه کسی دوست دارد به تیمی از لاماهای مشنگ ببازد؟ هیچ‌کس!
تیم‌های رقیب تمام تلاششان را می‌کنند تا راه لامایونایتد را سد کنند. وقتی پای باارزش‌ترین جام فوتبال دنیا درمیان باشد، آن‌وقت فوتبال، بازی خشن و ناجوانمردانه‌ای خواهد بود.

لامایونایتد 2 - لاماها به پیش
بستن

لامایونایتد ۲ – لاماها به پیش

44,000 تومان

لامایونایتد برگشته است! و این بار آن‌ها به جام‌جهانی می‌روند.
تیم ملی انگلیس چندان موفق نیست و با نزدیک‌شدن جام‌جهانی، مربی‌شان در پیِ اکسیری جادویی است تا به کمک آن رقبای سختشان را شکست دهند. برای همین تیم و قاهره (دوست و مربی لاماها) با قرض‌دادن بعضی از بهترین بازیکنان لامایونایتد به تیم ملی موافقت می‌کنند.

اما لاماها سخت با شرایط حضور در مسابقات کنار می‌آیند و قاهره هم انگار به‌کل حواسش پرتِ چیز دیگری است. هرچه فینال نزدیک‌تر می‌شود، این‌طور به نظر می‌رسد که همه نمی‌خواهند به تیم ملی برای رسیدن به رؤیای جام‌جهانی کمک کنند...

سرمگس 6 - هورااا سرمگس!
بستن

سرمگس ۶ – هورااا سرمگس!

70,000 تومان

ویززز توی تیم فوتبال توپچی‌هابه‌پیش بازی می‌کند.
سَرمگس هم باهاش تمرین می‌کند.

یعنی مربی روز مسابقه‌ی بزرگ، سَرمگس را می‌گذارد توی تیم؟

سال نو با نیکولا کوچولو
بستن

سال نو با نیکولا کوچولو

82,000 تومان

 

نیکولا کوچولو مجموعهای بود که تو نوجوونی یک عالمه روز خوب برای من رقم زد. چقدر بلند بلند خندیدم با این مجموعه و چقدر از خوندنش لذت بردم.
این مجموعه طنز با تصویرسازیعای جذابش یکی از بهترین کتابهاییه که بچههای 7 سال به بالا میتونن بخونن و از خوندنش لذت ببرن
این کتابها رو میشه دوباره و چندباره خوند و خندید
اگه هنوز نیکولا کوچولوها رو نخوندین ما بهتون پیشنهاد میکنیم که همین حالا سفارششون بدین و با جناب نیکولا کوچولو، خانوادهاش و دوستهای بامزهاش توی مدرسه آشنا بشید و داستانهاشون رو دنبال کنید.
حتی میتونم بهتون بگم که این یکی از کارهاییه که قبل از مرگ باید حتما انجام بدید! در این حد لازم!

غول های غارنشین 2 - غارچستر یونایتد
بستن

غول های غارنشین ۲ – غارچستر یونایتد

37,000 تومان

آقای غارنشین از ترس اینکه بقیه‌ی غارنشین‌ها فکر نکنند او از یک بز ترسیده، مجبور شد دست همسر و بچه‌اش را بگیرد و خانه و زندگی را از غار کوهستانی‌شان ببرد به شهر ساکت و آرام بیدِلسدِن.

از فرق سر تا نوک پا
بستن

از فرق سر تا نوک پا

55,000 تومان


تو این کتاب جذاب بچه‌ها هم با حیوانات آشنا می‌شن و هم تو هر صفحه لازمه یکی به یکی از حرکات حیوانات دقت کنن و بعد اونو تکرار کنن.
مثلاً چی؟ مثلاً مثل پنگوئن سر بچرخونن یا مثل گربه کمر و خم کنن.
با خوندن این کتاب حتماً شاد شاد می‌شید. فقط کافیه شما و بچه هر دو سعی کنید حرکت‌ها رو تکرار کنید و با این کار حسابی با هم بخندید. 😍😍😍
اگه بچه‌ی ۲ تا ۶ ساله دارید برای خریدن این کتاب لحظه‌ای شک نکنید.  

ته جدولی ها 4 - راز چشم شاهین
بستن

ته جدولی ها ۴ – راز چشم شاهین

200,000 تومان

برای نخستین بار در تاریخِ سویالاچیکا، چهار تیم افسانه‌ای در رقابت‌های سال نو به مصاف هم می‌روند: رئال‌مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید..

و سوتوآلتو!

و برای نخستین بار در تاریخ فوتبال نونهالان، فنّاوری چشم شاهین در مسابقات به کار گرفته خواهد شد.

اما یکی شهر را پر از دیوارنوشته‌هایی کرده که رازهای بازیکنان تیم و مردم شهر را افشا می‌کنند.

آیا هدفش به‌هم‌زدن تمرکز بازیکنان است تا نتوانند توی مسابقات سال نو نتیجه بگیرند؟

ته جدولی ها 1 - راز داورهای خواب آلود
بستن

ته جدولی ها ۱ – راز داورهای خواب آلود

245,000 تومان

آن‌ها یک تیم فوتبال دبستانی هستند. البته تا قبل از اینکه کسی بخواهد تیمشان را منحل کند همیشه تهِ تهِ جدول بودند. اما حالا با هم پیمان بسته‌اند که تا عمر دارند با هم بازی کنند و هیچ‌چیز از هم جدایشان نکند. این تازه اول راه است. کلی ماجرا در انتظار این تیم همدل و همراه است که اگر نخوانید از دستتان رفته.

بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا - ماجرای مسابقه‌ی فوتبال
بستن

بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا – ماجرای مسابقه‌ی فوتبال

30,000 تومان

خب دیگه وقتش شده که ما اینجا به شما لاسه و مایا را معرفی کنیم. لاسه و مایا دوتا همکلاسی هستن که در شهر واله‌بی زندگی می‌کنند و برای خودشان یک بنگاه کارآگاهی دارند. شهر واله‌بی شهر کوچکی‌ست و آن دو دوستان زیادی دارند، مثل رئیس پلیس شهر، مرد طلافروش، کشیش، مدیر مدرسه، آقای پستچی، مدیر موزه، مدیر سیرک. داستان‌های لاسه و مایا اما وقتی شروع می‌شود که در شهر اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. مثل ناپدید شدن جام فوتبال، فرار کردن چند زندانی، غیب شدن الماس‌های گران‌قیمت، زنده شدن مومیایی یا سرقت از تماشاگران سیرک! حالا این دو دوست باهوش به کمک هم و دنبال کردن سرنخ‌ها می‌روند تا رازهای پشت پرده‌ی اتفاقات را پیدا کنند. دوست دارید در این ماجراجویی کارآگاهی همراه لاسه و مایا شوید و ببینید با سرنخ‌هایی که از اول داستان برای ما هم گفته می‌شود می‌توانید اسرار را برملا کنید؟


 
ته جدولی ها 9 - راز بارش شهابی
بستن

ته جدولی ها ۹ – راز بارش شهابی

157,000 تومان

داستان چیست؟ همه‌چیز از روزی شروع شد که وارد دیزنی‌لند شدیم.

ته جدولی ها 8 - راز سیرک آتش
بستن

ته جدولی ها ۸ – راز سیرک آتش

199,000 تومان

چیزی نمانده که تعطیلات عالی هفته‌ی آخر سال به فاجعه‌ای تمام‌عیار تبدیل شود. اینکه همه‌چیز به روال طبیعی خود برگردد، به عشق‌فوتبال‌ها بستگی دارد. قرار بود تعطیلاتِ فراموش‌نشدنی‌ای باشد. قرار بود آخرین مسابقه‌ی فوتبال سال را برگزار کنند: مسابقه‌ی بچه‌ها با پدر و مادرها. بعدش هم قرار بود با هم به ورزشگاه اتلتیکو مادرید بروند تا فینال جام‌حذفی را تماشا کنند. این‌ها به کنار، سیرک بزرگ آتش هم به سویالاچیکا آمده تا برنامه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی ترتیب دهد، اما با شروع آتش‌سوزی‌های مرموز در شهر، همه‌چیز به هم ریخته است. عشق‌فوتبال‌ها که پیمان بسته‌اند تا همیشه کنار هم باشند، این بار در جلد هشتم از مجموعه‌ی ته‌جدولی‌ها باید دست‌به‌کار شوند و مقصر آن خراب‌کاری‌ها را پیدا کنند.