نمایش دادن همه 5 نتیجه

فیلترها
بلند بگو نه!
بستن

بلند بگو نه!

59,000 تومان

برای پدر و مادرها، مربیان و مشاوران، وظیفه‌ای دلهره‌آور است که مرز اندام‌های خصوصی کودکان را به آن‌ها بیاموزند. کتاب «بلند بگو نه!» با رویکردی مستقیم و ساده چنین موضوعاتی را به کودکان می‌آموزد، اما در عین حال این مسائل را پیش‌پا‌ افتاده نمی‌انگارد. در حقیقت، از دید یک کودک و با زبانی ساده، کودکان را یاری می‌دهد اندام‌های خصوصی‌شان را بشناسند و موقعیت‌هایی پرخطر را که منجر به آزار جنسی می‌شود، درک کنند. هم‌چنین، با تکنیک‌های ساده‌ی این کتاب، بچه‌ها می‌توانند مقابله با چنین موقعیت‌هایی را تمرین کنند و پاسخ‌هایی مناسب در برابر آزارگران جنسی داشته باشند تا در نهایت امنیتشان حفظ شود.

همه ی بدنم را خدا آفریده
بستن

همه ی بدنم را خدا آفریده

35,000 تومان

این کتاب، با بیانی روان و تصاویری ساده، به کودکان بالای چهارسال کمک می‌کند تا بفهمند چرا بدنشان مهم است و چرا باید از آن محافظت کنند. «همه‌ی بدنم را خدا آفریده» این پیام را می‌رساند که خداوند تک‌تک اعضای بدن آدم‌ها را آفریده است؛ بنابراین هر عضوی فایده‌ای دارد و هیچ عضوی بد نیست. سپس، می‌کوشد سردرگمی، رازآلودگی و شرمساری درباره‌ی اعضای خصوصی بدن را برطرف سازد. این کتاب، ضمن توضیح تفاوت‌های میان لمس مناسب و نامناسب برای کودکان، گفت‌وگویی ساده و شفاف را با موضوع «آزار جنسی» که لازم است هر خانواده‌ای با فرزندش داشته باشد مطرح می‌سازد.

آنچه دوست داریم کودکان درباره‌ی آزار و سوءاستفاده بدانند

40,000 تومان

آنچه در این کتاب می‌خوانیم نکات لازمی است که باید با بچه‌ها درباره آن صحبت کنیم. هدف این کتاب آگاه کردن کودکان نسبت به انواع رفتارهای آزاردهنده و روش‌های مراقبت از خود است.

بیرون
بستن

بیرون

45,000 تومان

آتیلا با پدرش مشکل دارد. سال هاست. او از این که پدرش هیچ وقت از خانه بیرون نمی رود و به تماشای هیچ کدام از مسابقات شنای پسرش نمی رود شاکی ست.

کلید‌های تربیت کودکان و نوجوانان؛ کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان
بستن

کلید‌های تربیت کودکان و نوجوانان؛ کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان

70,000 تومان

این کتاب شما را در زمینهٔ درک رشد جنسی فرزندتان به لحاظ جسمی و عاطفی از اولین سالهای زندگی تا سن بلوغ کمک می کند. همچنین آنچه که بچه ها باید در زمینهٔ جنسیت در تمامی مراحل رشدشان بدانند، همراه با پاسخ ها و توصیه هایی در مورد سؤالات مهم مربوط به جنسیت ارائه شده است.