نمایش دادن همه 5 نتیجه

فیلترها
ارباب حلقه ها 3 - بازگشت شاه
بستن

ارباب حلقه ها ۳ – بازگشت شاه

375,000 تومان

بازگشت شاه سومین و آخرین جلد از مجموعه‌ی اراباب حلقه‌ها است که به جنگ حلقه و حوادث پس از آن می‌پردازد. داستان از قلمروی گوندور که به زودی مورد تهاجم سائورون قرار می‌گیرد آغاز می‌شود.

این که یک افسانه نیست!
بستن

این که یک افسانه نیست!

49,900 تومان

همیشه که قرار نیست که افسانه‌ها همان‌طوری باشند که ما فکر می‌کنیم. چه خوب اگر بچه‌ای خودش تصمیم بگیرد داستان را از نو بسازد. این بار با شخصیت‌ها و مدل رفتاری خودش. توی این کتاب هم اژدها شاهزاده را زندانی کرده و شاهزاده خانوم می‌خواهد برود و او را نجات دهد. با روش‌های مخصوصِ مخصوص خودش.

روباه قرمز خواندن این کتاب را به همه‌ی بچه‌های گروه سنی الف و ب پیشنهاد می‌دهد.


 
ارباب حلقه ها 2 - دو برج
بستن

ارباب حلقه ها ۲ – دو برج

310,000 تومان

دو برج بخش دوم فرمانروای حلقه‌هاست. زیبایی در این کتاب هست که به سان شمشیر می‌شکافد و همچونفولاد سرد می سوزاند.

ارباب حلقه ها 1 - یاران حلقه
بستن

ارباب حلقه ها ۱ – یاران حلقه

365,000 تومان

«سائورن» یکی از شخصیت‌های اصلی داستان ارباب حلقه‌ها است که به ارباب تاریکی شهرت دارد. سائورن با در اختیار داشتن دانشِ ساخت حلقه، حلقه‌هایی را ساخته و با حیله‌گیری، الف‌ها، دورف‌ها و انسان‌ها را فریب می‌دهد تا حلقه‌ها را به‌دست بگیرند. سائورن به شکل مخفیانه، یک حلقه جادویی برای خودش می‌سازد که به‌واسطه این حلقه می‌تواند حلقه‌های دیگر را کنترل کند و موجودات سرزمین میانه را تحت تسلط خویش درآورد.

جادوهای همیشگی 1 - جادو ممنوع
بستن

جادوهای همیشگی ۱ – جادو ممنوع

254,000 تومان

جادو ممنوع اولین جلد از مجموعه کتاب‌های "جادوهای همیشگی" است که توسط کریس کالفر نویسنده محبوب کودک و نوجوان نوشته شده. این مجموعه در واقع پیش‌درآمدی برای مجموعه دیگر همین نویسنده یعنی "قصه‌های همیشگی" است.