نمایش 1–16 از 220 نتیجه

فیلترها
ماجراهای تن تن خبرنگار جوان 1 - فرار از شوروی
بستن

ماجراهای تن تن خبرنگار جوان ۱ – فرار از شوروی

60,000 تومان


کمتر کسی پیدا می‌شه که تن‌تن خبرنگار جوان رو نشناسه و دوست نداشته باشه!
کتاب‌های تن‌تن به صورت کمیک هستند و تصاویر و متن هر دو بار ادامه‌ی داستان رو به دوش می‌کشن. در هر کدوم از این کتاب‌ها تن‌تن، خبرنگار جوان، با اتفاقی مرموز روبرو می‌شه و سر از اون در میاره.
ماجراهای کتاب بسیار هیجان‌انگیزه، متن خیلی زیادی نداره و شخصیت‌ها خیلی جذابن. همه‌ی اینها جذابیت کتاب رو چند برابر می‌کنن. کتاب‌های تن‌تن مناسب بچه‌های ۷ سال به بالاست.

هری پاتر و شاهزاده دورگه – کتاب ششم – جلد ۲

73,000 تومان


هری پاتر پسری که زنده ماند. از پرفروش‌ترین کتاب‌های ژانر فانتزی که در سرتاسر مورد استقبال میلیونی نوجوان‌ها قرار گرفت و توانست قلب‌های آن‌ها را تسخیر کند. هری پاتر دنیایی سراسر از جادو، عشق و دوستی است. دنیایی که با یک بار ورود به آن دیگر نمی‌توانید از فکرتان بیرونش کنید.

مکس میو 2 - دونات های پرخطر
بستن

مکس میو ۲ – دونات های پرخطر

65,000 تومان

با مکس میو آشنا بشوید! او قهرمانی بزرگ است با هیبت یک گربه!کتابی مصور با داستانی هیجان انگیز که باعث می شه چشم از صفحه های اون برندارید.

مکس میو 1 - گربه‌ی جنگ‌جو
بستن

مکس میو ۱ – گربه‌ی جنگ‌جو

48,000 تومان

تمام گربه ها و بچه گربه ها خیلی خوشحال هستند چون سرانجام یک قهرمان جهانی دارند که می توانند بهش افتخار کنند. کتابی مصور با داستانی هیجان انگیز که باعث میشه چشم از صفحه های اون برندارید.

گردآفرید
بستن

گردآفرید

65,000 تومان

گردآفرید دلیر که دید هم نبردش چون گردبادی پیچان به نزدیکش می آید زه کمان را به بازو افکند و نیزه ی بلند را از ترک اسب به دست گرفت و اسب را چنان از زمین برکند که گویی می خواهد به آسمان پرواز کند. آنگاه نیزه ی بلند را در هوا تاب داد و آن را به سوی سهراب نشانه گرفت و ...

پهلوان پهلوانان
بستن

پهلوان پهلوانان

65,000 تومان

صدها سال پیش در یکی از شهرهای خراسان پهلوان بزرگی زندگی می‌کرد به نام پوریای ولی که نه تنها در خراسان، بلکه در سراسر ایران بزرگ آن روزگار شهرت داشت. مردم به پاس مهربانی و جوانمردیش او را بسیار دوست می‌داشتند و او را مربی اخلاقی انسانی هم می‌دانستند. در این زمان، پهلوان جوان و کوه‌پیکر از سیستان برای کشتی گرفتن با پوریای ولی به خراسان آمد. این خبر به او رسید و او قبل از دیدار جوان سیستانی به مسجد رفت تا نماز بگزارد. در آنجا صدای پیرزنی را شنید که دعا می‌کرد و از خداوند می‌خواست تا به پسرش نیرویی دهد تا در کشتی با پهلوان بزرگ خراسان پیروز شود...

هری پاتر و سنگ جادو (کتاب اول) گالینگور
بستن

هری پاتر و سنگ جادو (کتاب اول) گالینگور

280,000 تومان

هری پاتر پسری که زنده ماند. از پرفروش‌ترین کتاب‌های ژانر فانتزی که در سرتاسر مورد استقبال میلیونی نوجوان‌ها قرار گرفت و توانست قلب‌های آن‌ها را تسخیر کند. هری پاتر دنیایی سراسر از جادو، عشق و دوستی است. دنیایی که با یک بار ورود به آن دیگر نمی‌توانید از فکرتان بیرونش کنید.

کودکانه‌های بامداد - ملکه ی سایه ها
بستن

کودکانه‌های بامداد – ملکه ی سایه ها

95,000 تومان

روزی روزگاری خواهر و برادری بودند که باهم کبوترها را در آسمان نگاه می‌کردند. برادر به خواهرش گفت دلت می‌خواست جای کبوترها باشی؟ خواهر گفت بله. و برار به او گفت پس بال بزن و برو. و خواهر کبوتری شد و پرواز کرد و رفت. و برادر از آن پس جستجویش را برای بازیافتنش در کاخ ملکه‌ی سایه‌ها  و آزاد کردنش از بند او آغاز کرد.

هنک سگ گاوچران 15 - پرونده ی گربه گمشده
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۵ – پرونده ی گربه گمشده

62,000 تومان

هنک با دشمن قسم خورده اش، پیت، شرط بندی احمقانه ای می کند که می تواند یک خرگوش تیزپا را بگیرد، ولی شرط را می بازد و در نتیجه شغل، غرور و حتی گونی خوابش را از دست می دهد.

هنک سگ گاوچران 14 - پرونده میمون حقه باز
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۴ – پرونده میمون حقه باز

58,000 تومان

یک دسته کامیون سیرک از مزرعه رد می شود. آخرین کامیون در دست انداز می افتد و جعبه ی قرمز بزرگی از آن بیرون می افتد و در چراگاه قرار می گیرد.

هنک سگ گاوچران 13 - پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۳ – پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس

58,000 تومان

اسلیم برای خرید کریسمس در راه رفتن به شهر است که با وانتش با والاس لاشخوره تصادف می کند.

هنک سگ گاوچران 12 - پرونده روباه ویولن زن
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۲ – پرونده روباه ویولن زن

58,000 تومان

یکی دارد از مرغدانی تخم مرغ می دزدد. هنک مرغدانی را بررسی می کند و در کمال تعجب متوجه حضور یک روباه ویولن زن می شود که با مرغ ها دوست است و در آن جا با هم می زنند و می رقصند و درنهایت، به عنوان پاداش کارش، از مرغ ها تخم مرغ می گیرد!

هنک سگ گاوچران 11 - گمشده در جنگل تاریک و طلسم شده
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۱ – گمشده در جنگل تاریک و طلسم شده

58,000 تومان

هنک قصد دارد کمی سربه سر پیت، گربه ی انباری، بگذارد و او را بترساند، اما در کمال تعجب پیت تبدیل به گربه ای وحشی می شود.

هنک سگ گاوچران 1 - ماجراهای دست اول
بستن

هنک سگ گاوچران ۱ – ماجراهای دست اول

45,000 تومان

یک روز کار در مزرعه ی هنک سگ گاوچران، فرمانده حفاظت مزرعه، ترکیبی است از دل و جرئت، افتخار، خطر و فداکاری. هنک که مشغول بررسی یک قتل هولناک در مزرعه است، در نهایت خودش متهم ردیف اول می شود.

هنک سگ گاوچران 10 - نوبت سگی
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۰ – نوبت سگی

28,000 تومان

زمان جمع کردن گله هاست و هنک سگ گاوچران برای انجام وظیفه آماده است. اما معلوم نیست بنی _ سگ گاوچران معروف_ از کجا پیدایش شده و در مزرعه چه کار دارد؟