نمایش 1–16 از 82 نتیجه

فیلترها
جونی بی جونز 6 - جشن تولد جیم بدجنسه
بستن

جونی بی جونز ۶ – جشن تولد جیم بدجنسه

23,000 تومان

تولد جیم بدجنسه است. او همه‌ی بچه‌های کلاس را دعوت کرده، به جز جونی! خب شاید جونی هم جشن تولدش را شش ماه زودتر بگیرد و جیم را دعوت نکند. یا اثاث‌کشی کند و از این‌جا برود... یا موهای جیم بدجنسه را بگیرد و محکم بکشد یا کارت دعوت یکی از بچه‌ها را کش برود...  مگه نه، جونی؟

تعطیلات بارباپاپا
بستن

تعطیلات بارباپاپا

70,000 تومان

بارباها برای تعطیلات به جزیره‌ی خوش‌آب‌و‌هوایی رفته‌اند، اما بچه‌های بارباپاپا باهم دعوا می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند هر کدام در گوشه‌ای از جزیره خانه‌ای برای خود بسازند تا دیگر پیش هم نخوابند.

روزی که مدادشمعی‌ها به خانه برگشتند
بستن

روزی که مدادشمعی‌ها به خانه برگشتند

55,500 تومان

روزی دانکن و مدادشمعی‌هایش راضی و و خوشحال داشتند نقاشی می‌کشیدند که پستچی یک دسته کارت پستال عجیب برای دانکن آورد. دانکن کارت پستال‌ها را خواند و متوجه شد که چندتا از مدادشمعی‌هایش توی دردسر افتاده‌اند. مدادشمعی‌ها از او خواستند که به نجاتشان بیاید و آن‌ها را به خانه برگرداند.

روزی که مدادشمعی‌ها دست از کار کشیدند
بستن

روزی که مدادشمعی‌ها دست از کار کشیدند

58,500 تومان

دانکن بیچاره فقط دلش می‌خواهد نقاشی کند. اما وقتی سراغ جعبه مدادشمعی‌هایش می‌رود یک دسته نامه توی جعبه می‌بیند. نامه‌ها به اسم او است. مدادشمعی‌ها برای دانکن نامه نوشته‌اند و به او خبر داده‌اند که دیگر حاضر نیستند کار کنند!

هرکدام از مدادشمعی‌ها در نامه توضیح داده‌اند که به چه دلیل دست از کار کشیده‌اند. حالا دانکن مانده است که با این مشکل چه کند.

هنک سگ گاوچران 15 - پرونده ی گربه گمشده
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۵ – پرونده ی گربه گمشده

62,000 تومان

هنک با دشمن قسم خورده اش، پیت، شرط بندی احمقانه ای می کند که می تواند یک خرگوش تیزپا را بگیرد، ولی شرط را می بازد و در نتیجه شغل، غرور و حتی گونی خوابش را از دست می دهد.

هنک سگ گاوچران 14 - پرونده میمون حقه باز
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۴ – پرونده میمون حقه باز

58,000 تومان

یک دسته کامیون سیرک از مزرعه رد می شود. آخرین کامیون در دست انداز می افتد و جعبه ی قرمز بزرگی از آن بیرون می افتد و در چراگاه قرار می گیرد.

هنک سگ گاوچران 13 - پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۳ – پرونده لاشخور مصدوم در شب کریسمس

58,000 تومان

اسلیم برای خرید کریسمس در راه رفتن به شهر است که با وانتش با والاس لاشخوره تصادف می کند.

هنک سگ گاوچران 12 - پرونده روباه ویولن زن
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۲ – پرونده روباه ویولن زن

58,000 تومان

یکی دارد از مرغدانی تخم مرغ می دزدد. هنک مرغدانی را بررسی می کند و در کمال تعجب متوجه حضور یک روباه ویولن زن می شود که با مرغ ها دوست است و در آن جا با هم می زنند و می رقصند و درنهایت، به عنوان پاداش کارش، از مرغ ها تخم مرغ می گیرد!

هنک سگ گاوچران 11 - گمشده در جنگل تاریک و طلسم شده
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۱ – گمشده در جنگل تاریک و طلسم شده

58,000 تومان

هنک قصد دارد کمی سربه سر پیت، گربه ی انباری، بگذارد و او را بترساند، اما در کمال تعجب پیت تبدیل به گربه ای وحشی می شود.

هنک سگ گاوچران 1 - ماجراهای دست اول
بستن

هنک سگ گاوچران ۱ – ماجراهای دست اول

45,000 تومان

یک روز کار در مزرعه ی هنک سگ گاوچران، فرمانده حفاظت مزرعه، ترکیبی است از دل و جرئت، افتخار، خطر و فداکاری. هنک که مشغول بررسی یک قتل هولناک در مزرعه است، در نهایت خودش متهم ردیف اول می شود.

هنک سگ گاوچران 10 - نوبت سگی
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۰ – نوبت سگی

28,000 تومان

زمان جمع کردن گله هاست و هنک سگ گاوچران برای انجام وظیفه آماده است. اما معلوم نیست بنی _ سگ گاوچران معروف_ از کجا پیدایش شده و در مزرعه چه کار دارد؟

هنک سگ گاوچران 2 - دیدار با جغد جادوگر
بستن

هنک سگ گاوچران ۲ – دیدار با جغد جادوگر

35,000 تومان

به نظر می آید آن رو زهم یکی از همان روزهای عادی در مزرعه ی هنک سگ گاوچران است: گشت زنی همیشگی، مانورهای دفاعی در برابر پرنده های غول پیکر نقره ای و حال گیری روزانه از پیت، گربه ی انباری.

هنک سگ گاوچران 3 - زندگی سگی
بستن

هنک سگ گاوچران ۳ – زندگی سگی

35,000 تومان

چند روزی است که سر فرمانده حفاظت مزرعه خیلی شلوغ شده: با گشت های شبانه همیشگی و مبارزه ی نه چندان همیشگی با هیولاهای بی سر.

هنک سگ گاوچران 4 - قتل در چراگاه
بستن

هنک سگ گاوچران ۴ – قتل در چراگاه

35,000 تومان

قتل وحشیانه ای در مزرعه اتفاق افتاده و وظیفه ی هنک سگ گاوچران اقتضا می کند تا تحقیقات را آغاز کند، اما به این راحتی ها نمی شود از زیر زبان کسی حرف کشید.

هنک سگ گاوچران 5 - عشق رنگ و رو رفته
بستن

هنک سگ گاوچران ۵ – عشق رنگ و رو رفته

35,000 تومان

هنک، فرمانده حفاظت مزرعه، دل شکسته شده: دراور او را دست انداخته، پیت مسخره اش کرده و سالی می دوباره تحقیرش کرده. پس تصمیم می گیرد از وظایف کمرشکن روزانه مرخصی بگیرد و به دنبال دلش به کوه و صحرا بزند و به عشق واقع یاش، بیولای جذاب بپیوندد.

هنک سگ گاوچران 9 - پرونده ی شبح هالووین
بستن

هنک سگ گاوچران ۹ – پرونده ی شبح هالووین

28,000 تومان

هالووین از راه رسیده و هنک، فرمانده خودخوانده ی حفاظت مزرعه، با کلی ماجرا روبه روست. اول مشکل درخت های عجیب و غریب است، بعد دو اسکلت، یک جادوگر و یک دزد دریایی به مزرعه حله می کنند.