نمایش دادن همه 15 نتیجه

فیلترها
من مریخ هستم زمینی ها خوش آمدید
بستن

من مریخ هستم زمینی ها خوش آمدید

89,000 تومان

مریخ نزدیک ترین وضعیت زندگی به زمین را دارد. این را می‌دانستید؟ یک وقت‌هایی فکر می‌کردند که آدم مریخی‌ها فقط یک افسانه هستند. اما هنوز کسی نمی‌داند که این یک افسانه است یا واقعیت دارد.

واقعیت  های سه بعدی از فضا
بستن

واقعیت های سه بعدی از فضا

450,000 تومان

با سیاره‌ی ما، زمین، آشنا شوید و رازهای فضایی آن را بکاوید. از شگفتی‌های منظومه شمسی در شگفت شوید. خورشیدگرفتگی، ماه‌گرفتگی و بارش شهاب‌سنگ‌ها را بیاموزید.

مانگا 8 Jujutsu Kaisen
بستن

مانگا ۸ Jujutsu Kaisen

145,000 تومان

نبرد جادویی یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط گگه آکوتامی نوشته و تصویر شده است. داستان درباره ی یک دانش آموز دبیرستانی به نام یوجی ایتادوری است که به یک سازمان مخفی جادوگران جوجوتسو می پیوندد تا به نفرین قدرتمندی به نام ریومن سوکونا پایان دهد. ...

دایره المعارف دایناسورها

180,000 تومان

کتاب حاضر، شرح ماجراها و زندگی روزانه‌ی حیوانات شگفت‌انگیزی است که میلیون‌ها سال پیش روی زمین زندگی می‌کردند. حیواناتی که همگی‌شان بدون استثنا از بین رفته‌اند، اما آثاری از آن‎‌ها در این‌جا و آن‌جا به دست آمده است؛ حیواناتی به نام دایناسورها.

دایره المعارف دانستنی های پایه برای خردسالان

230,000 تومان

بچه ها به کتاب کوچکی نیاز دارند تا آن را به دست بگیرند و به کمک تصویرهایی خیال برا‌نگیزو گاه طنزآمیز زندگی خود، طبیعت و جهان را بهتر بشناسند و در این میان، با نوشته‌های کوتاه کتاب بر گنجینه‌ی اطلاعات خود بیفزایند.

دایره المعارف کودکان
بستن

دایره المعارف کودکان

280,000 تومان

دایره‌المعارف کودکان کتاب مرجع کوچک و کم حجمی است که به کمک تصویرهای داستانی و خیال برانگیز خود، ضمن ارائه‌ی اطلاعات عمومی به کودکان، تصویر جامعی از جهان پیرامون در ذهن آنان می‌سازد.

اطلس ماجراجویی دایناسورها (همراه با برچسب و پوستر)

165,000 تومان

دایناسورها زمانی که ما انسان‌ها نبودیم، بر کل کره‌ی زمین فرمانروایی می‌کردند. آن‌ها حدود 65 میلیون سال پیش منقرض شدند. دایناسورها عظیم‌ترین جانوران و سهمگین‌ترین شکارچیان زمین بودند.

با مطالعه‌ی این کتاب با انواع دایناسور آشنا می‌شوی، مثل استگوسوروس، داینونیکوس، تی‌رکس، جیگانوتوسوروس و کلی دایناسور دیگر. به‌کمک نقشه‌های دقیق و نقاشی‌های رنگارنگ کتاب چیزهای جالبی درباره‌ی زندگی دایناسورها یاد می‌گیری.

اطلس ماجراجویی جانوران (همراه با برچسب و پوستر)
بستن

اطلس ماجراجویی جانوران (همراه با برچسب و پوستر)

170,000 تومان

جانوران به شیوه‌های باورنکردنی زندگی می‌کنند و خود را با دشواری‌های زندگی در محیط‌های گوناگون سازگار می‌کنند. آیا دوست داری با انواع جانوران در سراسر جهان آشنا شوی؟

حتماً بعضی از آن‌ها را می‌شناسی، مثل ماهی ساردین، کانگوروی قرمز، اورانگوتان یا پنگوئن امپراتور. اما شاید بعضی از آن‌ها برایت جدید باشند، مثل کل یال‌دار، خفاش میوه‌خوار، نهنگ گوژپشت و کلی جانور جالب دیگر.

دنیای رنگارنگ کوسه‌ها
بستن

دنیای رنگارنگ کوسه‌ها

55,000 تومان

آیا می‌دانستی کوسه‌ها می‌توانند جریان الکتریکی در موجودات دیگر را تشخیص بدهند؟ یا برخی از آن‌ها پوشیده از منگوله‌های کوچک‌اند؟ حتی برخی از آن‌ها می‌توانند خارج از آب راه بروند!

دنیای رنگارنگ سوسک‌ها
بستن

دنیای رنگارنگ سوسک‌ها

55,000 تومان

سوسک‌ها آن‌قدر تنوع دارند و رنگارنگ‌اند که شاید باورتان نشود؛ یک‌چهارم کل گونه‌های جانوری شناخته‌شده‌ در جهان سوسک‌اند! درحال‌حاضر، زیست‌شناسان حدود 400هزار گونه‌ سوسک روی کره‌ی زمین یافته‌اند، اما به گمان بعضی این تعداد بیش از دو میلیون گونه است.

شگفتی بدن انسان (همراه با تصویرهای متحرک)
بستن

شگفتی بدن انسان (همراه با تصویرهای متحرک)

400,000 تومان
کتاب شگفتی های بدن انسان، یکی از اسنثنائی ترین کتاب ها می باشد که با تکنیک های pop-up صفحاتی را
اطلس جغرافی جهان برای دانش آموز
بستن

اطلس جغرافی جهان برای دانش آموز

415,000 تومان

کتاب اطلس جغرافی جهان برای دانش آموز» کتابی جذاب، خواندنی و بر اساس آخرین پژوهش‌های دقیق علمی و آمارهای به‌روز است؛ کتابی که نوجوان شما را سوار بر دو بال علم و خیال پرنده‌ی دانایی به سرزمین‌های دوردست می‌برد و او را با نقشه‌های کشورهای گوناگون، پرچم‌ها، نوع زندگی، پوشش، خوراک، مشاغل هر منطقه و…  «آشنا می‌سازد.

دایره المعارف مصور آفرینش

1,500,000 تومان

مرجع تصویری زندگی تمام موجودات روی زمین

بیش از 6000 گونه شامل باکتری ها، کانی ها، سنگ ها، فسیل ها، گیاهان و جانوران


 

دانشنامه مصور - دانستنی های باور نکردنی
بستن

دانشنامه مصور – دانستنی های باور نکردنی

400,000 تومان

بهترین هدیه برای بچه‌ی کنجکاو و علاقه‌مند به علوم جهان.

تاریخ کارتونی کره ی زمین – از آغاز تا عصر حجر

120,000 تومان

این کتاب با زبانی ساده و طنزآلود و تصویرهای جذاب بچه‌ها رو با تغییرات کره‌ی زمین از زمان پیدایش تا دوران دایناسورها و نابودیشون آشنا می‌کنه. بچه‌ها کمی که بزرگ‌تر می‌شن، یعنی حدود ۹، ۱۰ سالگی علایق خاصی پیدا می‌کنن. بعضی‌هاشون عاشق نقاشی می‌شن بعضی‌ها عاشق علم و یا به صورت خاص عاشق یک چیز. اگر بچه‌های ۱۰ سال به بالای کنجکاوی دارین که دوست داره درباره‌ی این دنیا، زمین، پیدایش زندگی و یا دایناسورها بیشتر بدونه این کتاب قطعاً براش جذاب خواهد بود.