نمایش 1–16 از 37 نتیجه

فیلترها
حکایت حمالی که رمال شد
بستن

حکایت حمالی که رمال شد

48,000 تومان

مردی به اصرار زنش وسوسه می‌شود کار حمّالی را رها کند و شغل رمّالی پیشه کند. از بخت بلند، دو بار پیش‌بینی‌اش درست از کار درمی‌آید، رمّال‌باشیِ شاه می‌شود و حسابی نانش می‌افتد توی روغن. اما این تازه آغاز ماجراست…

قصه های چارلی و لولا 12 -راستش را به او بگو
بستن

قصه های چارلی و لولا ۱۲ -راستش را به او بگو

35,000 تومان

لولا ژاکت پشمالوی جدید لوتا را قرض می‌گیرد و کیف سگک‌دارش را در عوض به او می‌دهد؛ اما آیا می‌تواند در اداره پست و سوپرمارکت و زیر باران هم به خوبی از آن نگهداری کند؟

تابستان رویایی جولیان
بستن

تابستان رویایی جولیان

30,000 تومان

جولیان بیشتر از اینکه از شیر و ببر بترسد از دوچرخه می ترسد، اما چه طور می تواند این موضوع را به صمیمی ترین دوستش، گلوریا، بگوید؟ کسی که بدون دست دوچرخه سواری می کند!

ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر
بستن

ته کلاس ردیف آخر صندلی آخر

185,000 تومان

برادلی چاکرز دروغ می‌گوید، توی مدرسه دعوا راه می‌اندازد و از درس و مشق متنفر است و هیچ دوستی ندارد. تا اینکه یک روز مشاور جدیدی به مدرسه آن‌ها می‌آید.

عاشقانه‌های کلاسیک - ربکا
بستن

عاشقانه‌های کلاسیک – ربکا

365,000 تومان

سرنوشت دختر جوان با زندگی اربابش خانم وان‌هاپر گره خورده است. وان‌هاپر زنی ثروتمند است که اوقاتش به خوشگذرانی و سفر می‌گذرد. روزی وان‌هاپر و ندیمه‌اش به هتلی ییلاقی می‌روند. دختر آنجا با مردی ثروتمند به نام ماکسیم آشنا می‌شود. مدتی بعد این دو ازدواج می‌کنند و به قصر ماکسیم نقل مکان می‎کنند که او پیش از آن با ربکا،‌ همسر اولش (که از دنیا رفته است) در آن زندگی می‌کرده است.


 
نینجا کوچولو 4 - نینجای دروغ گو
بستن

نینجا کوچولو ۴ – نینجای دروغ گو

27,000 تومان

نینجای دروغ‌گو زیاد دروغ می‌گفت و هر بار که دروغ می‌گفت، احساس بدی پیدا می‌کرد. حتی یک بار بعد از اینکه به معلمش دروغ گفت، دل‌درد گرفت؛ جوری که نمی‌توانست غذا بخورد. بالاخره مامانش ماجرا را فهمید و با او حرف زد. بعد از آن قرار شد نینجای دروغ‌گو همیشه راستش را بگوید. این‌طوری شد که نینجا کوچولو از شرّ احساس بد خلاص شد.


خواندن این کتاب به کودکان کمک می‌کند:

  احساساتشان را بشناسند.

  اعتمادبه‌نفسشان تقویت شود.

داستان‌های فیلی و فیگی 14 - ببین چه شیپوری می‌زنم!
بستن

داستان‌های فیلی و فیگی ۱۴ – ببین چه شیپوری می‌زنم!

79,000 تومان

فیگی با یک شیپور سر می‌رسد و از فیلی می‌خواهد به صدای سازش گوش کند. یعنی برای شنیدن نظر فیلی حاضر است؟

عاشقانه‌های کلاسیک - جین ایر جلد 1
بستن

عاشقانه‌های کلاسیک – جین ایر جلد ۱

280,000 تومان

جین پس از مرگ پدر و مادرش به پرورشگاه سپرده می شود...

i'll always love you
بستن

i’ll always love you

420,000 تومان

What if I break your favorite honey bowl? Will you still love me?? Alex's mom says that she will always love him, no matter what. Alex still isn?t sure. He doesn?t want to get into too much trouble for the broken honey bowl! ...

سه گانه فونکه - سیاه قلب
بستن

سه گانه فونکه – سیاه قلب

255,000 تومان

مگی» زندگی آرامی را در کنار پدرش سپری می کند. پدر او اما رازی عجیب را در سینه دارد: او صاحب قدرتی جادویی و خارق العاده است.  

گلدان خالی
بستن

گلدان خالی

45,000 تومان

در روزگاران قدیم، در کشور چین پسری به نام پینگ زندگی می کرد که گل ها و گیاهان را بسیار دوست داشت. هر چه او می کاشت، به سرعت جوانه می زد و غنچه می داد و به طرز معجزه آسایی رشد می کرد. از طرف دیگر، امپراتور آن سرزمین نیز که به گل ها و گیاهان علاقه ی زیادی داشت، پیر شده بود و می خواست جانشینی برای خود انتخاب کند. امپراتور دانه های گل های فراوانی را به بچه های سراسر چین داد تا آن ها را بکارند و هرکس زیباترین گل را پرورش دهد، جانشین او شود ... اما دانه ی گل پینگ رشد نکرد و گلان او خالی ماند ...

وقتی راستش را نمی گویم چه طوفانی به پا می شود
بستن

وقتی راستش را نمی گویم چه طوفانی به پا می شود

49,000 تومان

گاهی پیتر دوست ندارد راستش را بگوید. آن وقت، چیزهایی از خودش می‌سازد و می‌گوید... روزی مادر پیتر برای او توضیح داد که چگونه دروغ گفتن باعث می‌شود دوستان و اطرافیانش به حرف‌های او اعتماد نداشته باشند و این موضوع او را ناراحت خواهد کرد.

دوقلوهای دندان خرگوشی 1 - سمانی و سمیلی و خرابکاری های بامزه
بستن

دوقلوهای دندان خرگوشی ۱ – سمانی و سمیلی و خرابکاری های بامزه

26,000 تومان

سمانی و سمیلی، خرگوش‌های دوقلوی بامزه‌ای هستند که می‌خواهند توی هر کاری سَرَک بکشند؛ برای همین هم خیلی وقت‌ها دردسر می‌سازند. تورک‌ریزه، خارخارو، قوری‌قوری و مولی دوستان آن‌ها هستند و با هم ماجراهای خنده‌دار و جالبی دارند. با اینکه خرابکاری‌های آن‌ها بزرگ‌ترها را عصبانی می‌کند، اما انگار نتیجه‌اش آن‌قدرها هم بد نیست!

رمان های نوجوان رولد دال 1 - چارلی و کارخانه شکلات سازی
بستن

رمان های نوجوان رولد دال ۱ – چارلی و کارخانه شکلات سازی

85,000 تومان

چرا باید رولد دال بخوانیم؟
دنیایی که رولد دال توی داستانهایش ساخته شگفتانگیز و جادویی است و این بزرگترین ویژگی داستانهای اوست. بچههایی که رولد دال میخوانند تشویق میشوند به شجاعت، خودباوری و ماجراجویی.
خواندن کتابهای رولد دال بسیار هیجانانگیز و شادیآور است. اگر دوست دارید بچههایی داشته باشید که این دنیا را خیلی جدی نگیرند، خیالپرداز و خلاق باشند و به نیروی شگفت خودباوری اعتقاد داشته باشند حتما و حتما برایشان کتابهای رولد دال را بخرید.
رمانهای کودک رولد دال مناسب 5 سال به بالاستو رمان های نوجوانش مناسب 10 سال به بالا.

 

کودکانه‌های بامداد - بز زنگوله پا
بستن

کودکانه‌های بامداد – بز زنگوله پا

95,000 تومان

یکی بود یکی نبود،جز خدا هیچ کس نبود. یک بزی بود زنگوله پا،سه تا بچه داشت مثل ماه:یکی شنگول،یکی منگول،یکیش هم حپه ی انگور. روزی از روزها بزی به بچه هایش گفت: «من دارم میرم صحرا علف سبز خوش بو بچرم...»