نمایش دادن همه 7 نتیجه

فیلترها
زنانی که تاریخ را ساختند
بستن

زنانی که تاریخ را ساختند

120,000 تومان

کتاب «زنانی که تاریخ را ساختند» با رنگ و تصویرهای شاد زندگی زنانی را روایت می‌کند که در تاریخ و از سرتاسر دنیا برای تغییر تلاش کردند. زنانی که نامشان در کتاب‌ها ثبت شده است. در این کتاب به فضا می‌روید، فرعون مصر را می‌بینید و همراه مری ولسون از حقوق زنان می‌شنوید و با مری شلی فرانکشتاین را خلق می‌کنید. زنانی در علم و تاریخ و هنر که بدون آن‌ها دنیا چیزهای زیادی کم داشت. این کتاب زندگی همه آن‌ها را کوتاه و جذاب روایت کرده است.

زنانی که دنیا را تغییر دادند
بستن

زنانی که دنیا را تغییر دادند

120,000 تومان

کتاب «زنانی که دنیا را تغییر دادند» با تصاویر زیبا و حقایق شگفت‌انگیزش شما را با زنانی آشنا می‌کند که دنیایی را که امروز در آن زندگی می‌کنیم، شکل دادند. داستان زندگی آن‌ها را بخوانید و داستان زندگی خودتان را بسازید.

من یک اسب می‌خواهم
بستن

من یک اسب می‌خواهم

84,000 تومان

بوبی برای تولدش آرزویی بزرگ دارد! او راستی راستی یک اسب می‌خواهد. اما مامان و بابا به او دوچرخه‌ای هدیه می‌دهند. بوبی برای رسیدن به آرزویش دوچرخه را با چیزهای دیگر عوض می‌کند تا به اسبی که می‌خواهد برسد. دوچرخه را با اسکوتر، اسکوتر را با خودرو، خودرو را با قایق و قایق را با چیزی دیگر. اما او فقط اسب می‌خواهد. برای رسیدن به یک اسب شانسی دارد؟

The Wish Cat
بستن

The Wish Cat

420,000 تومان

A little girl named Holly lives in a house that has a front door with a cat flap. But poor Holly doesn't have a cat. One night, Holly makes a wish upon a star. She wishes for a kitten, but instead she gets a big surprise.

انسان‌ های کوچک آرزوهای بزرگ – زاها حدید

180,000 تومان

زاها در دانشگاه ریاضیات خواند و بعد به لندن رفت تا تحصیلاتش را در رشته‌ی معماری ادامه دهد. آن روزها همه فکر می‌کردند، انتخاب رشته‌ی معماری برای یک خانم کار عجیب و غریبی است!

در انتظار یک زندگی طبیعی

53,000 تومان

ادی در انتظار یک زندگی طبیعی است، اما شیوه‌ی زندگی مادرش »همه یا هیچ« است. یک روز جشن و غذای فراوان و روز دیگر قابلمه‌های خالی و تنهایی برای ادی. »همه یا هیچ« هرگز به زندگی طبیعی نمی‌رسد، ولی ادی امیدش را برای رسیدن به آرزویش از دست نمی‌دهد.

ماجراهای مانولیتو (3) رازهای مانولیتو
بستن

ماجراهای مانولیتو (۳) رازهای مانولیتو

38,000 تومان

در این مجلد او رازهایی را که تا به حال جرئت نکرده برای کسی بگوید فاش می‌کند، اینکه چه آرزوهایی داشته و برآورده نشده است