نمایش دادن همه 9 نتیجه

فیلترها
کارآگاه جرقه 3 - دزد تاج جواهرنشان
بستن

کارآگاه جرقه ۳ – دزد تاج جواهرنشان

35,000 تومان

انگار گیر‌انداختن این دزد آن‌قدرها هم آسان نیست. این دزد توی سه تا مسابقه‌ی آخرِ نمایشِ پنجه‌آفتاب تاجِ جواهر‌نشان را دزدیده. حالا جرقّه و «شکر‌پنیر» باید در نقش سگ عروسکی در مسابقه شرکت کنند تا بتوانند دزدِ جواهر را موقعِ ارتکاب جرم دستگیر کنند.

گرگم و گله می برم
بستن

گرگم و گله می برم

65,000 تومان

افسانه ها و قصه های کهن خاص کودکان، از محتوای مشابهی برای تبدیل شدن به نمایشنامه برخوردارند. اما نوشتن نمایشنامه ی کودکانه نیازمند ارائه ی قصه ها بر پایه ی تعریف جدید از تئاتر است. مهمترین جنبه ی این نمایشنامه ها بیان اشعار آن هاست، به گونه ای که دقیقاً برخوردار از ویژگی های شعر کودک باشد.

ارنگ ارنگ بگو چه رنگ؟
بستن

ارنگ ارنگ بگو چه رنگ؟

40,000 تومان

بازی، شعر و نمایش از فعالیت های موردعلاقه ی کودکان است. آن ها آثاری را که تلفیقی از این سه و موسیقی باشد، دوست دارند و با این گونه آثار احساس نزدیکی بیشتری می کنند. این آثار زمینه های مناسبی را برای پرورش آن ها فراهم می کند. مجموعه ی حاضر دربر گیرنده ی بازی های نمایشی و تلفیقی از بازی، شعر و نمایش است.

گل زری، کاکل زری
بستن

گل زری، کاکل زری

50,000 تومان

گل زری، کاکل زری، کجا می‌ری از این وری؟ دارم می‌رم بدو بدو دنبال چی؟ کفشای نو؛ کسی کفش نو داره؟ بگین! کجای بازاره؟ بگین!... کتاب مصوّر حاضر، حاوی بازی‌های نمایشی؛ تلفیقی از «بازی، شعر و نمایش» است که با الهام از ترانه‌های موجود در ادبیات عامیانه ببه نگارش در آمده است.

دس و دس و دس نخود و عدس
بستن

دس و دس و دس نخود و عدس

55,000 تومان

بازی های نمایشی این مجموعه تلفیقی است از «بازی، شعر، نمایش» که با الهام از ترانه های موجود در ادبیات عامیانه سروده شده اند و همگی به نوعی با طبیعت در ارتباط اند.

هری کله چکشی 2 - ستاره سینما
بستن

هری کله چکشی ۲ – ستاره سینما

39,000 تومان

هری کله‌چکشی از خاندان کوسه‌های سرچکشیِ دریاهای عمیق است؛ البته که هری ترجیـح می‌دهد یک کوسه‌ی سفید بزرگ یا کوسه‌ببر یا هر چیز دیگری باشد به‌جز خودِ کله‌چکشی‌اش!

مرغدانی پرماجرا - نوک دراز عاشق می شود!
بستن

مرغدانی پرماجرا – نوک دراز عاشق می شود!

40,000 تومان

خاطره های خوب هر بار که تو ذهن آدم میان بالا لذت بخش می شن. مرغدانی پر ماجرا رو با بچه هاتون بخونین و درباره اش حرف بزنین و بخندین و خاطره های خوب بسازین.

مومی ترول‌ها 5 ؛ تابستان پردردسر
بستن

مومی ترول‌ها ۵ ؛ تابستان پردردسر

26,000 تومان

با مومی‌ترول‌ها آشنا شوید! جانورهای گِرد و کوچکِ افسانه‌ای و بامزه که مثل اسب آبی پوزه‌ی کشیده دارند. اما اسب آبی نیستند! مومی‌ترول‌ها روزگاران گذشته توی خانه‌ی آدم‌ها و کنار پریانِ خانگی، پشت بخاری زندگی می‌کردند. اما الان زندگی‌شان عوض شده. ماجراهای جالب و هیجان‌انگیزشان را بخوانید. 

تآتر بارباپاپا
بستن

تآتر بارباپاپا

45,000 تومان

سیرک جدیدی از شهر بارباها رد می‌شود اما در آنجا توقف نمی‌کند چون می‌"وید شهر شما زیادی کوچک است. بارباپاپا هم تصمیم می‌گیرد خودش یک نمایش درست‌و‌حسابی برای بچه‌ها تدارک ببیند.