نمایش دادن همه 12 نتیجه

فیلترها

چطوری معذرت بخواهیم؟

35,000 تومان

تو هم ممکن است اشتباه کنی! فرقی نمیکند بزرگ باشی یا ریزهمیزه. وقتی کاری میکنی که دیگران را میرنجاند، بهتر است معذرت بخواهی...ولی آخه چطوری؟! 

 

من شگفت‌انگیز -  کلمه‌های شگفت‌انگیز من
بستن

من شگفت‌انگیز – کلمه‌های شگفت‌انگیز من

49,000 تومان

من خاص هستم!
من قدرتمند هستم
من دوستداشتنی هستم
من زیبا هستم
من مهربان هستم
من تندرست هستم
و خیلی کلمههای خوب دیگر!
 

کلاه شادی
بستن

کلاه شادی

95,000 تومان

شادی یک کلاه است که یک روز ممکن است سر راهتان سبز شود. اگر آن را برداشتین یادتان باشد که راز ماندگاری‌اش در شریک شدنش با دیگران است. پس تا می‌توانید آن را با دیگران قسمت کنید که بیشتر و ماندگارتر شود. داستان این کتاب جذاب را می‌توانید برای بچه‌های ۳ سال به بالا بخوانید.

درخت بخشنده

50,000 تومان

روزی روز‌گاری درختی بود و او پسرک کوچکی را دوست می‌داشت. پسرک با شاخه‌هایش بازی می‌کرد، سیب‌هایش را می‌خورد و در سایه‌اش می‌خوابید. به تدریج که بزرگ‌تر شد کمتر با درخت انس داشت…

سلام جوجه تیغی 5 - نوبت من است ؟
بستن

سلام جوجه تیغی ۵ – نوبت من است ؟

78,000 تومان

اسباب بازی جدید هری تازه به دستش رسیده و او برای بازی کردن هیجان زده است .

آقای نارنجی خانم نارنجی

55,000 تومان

آقای نارنجی تنها بود. او طرف چپ درخت زندگی می‌کرد. خانم نارنجی هم تنها بود. او طرف راست درخت زندگی می‌کرد. اما یک روز، یک گلابی بزرگ آبدار روی زمین افتاد و باعث دعوای آن‌ها شد…

آنچه خواهیم ساخت
بستن

آنچه خواهیم ساخت

67,000 تومان

این کتاب داستانی سراسر عشق و امید است از پدر و دختری که رویاها و برنامه های مشترکی برای آینده دارند، آنها درصدد هستند خانه ای بسازند و خاطراتی شیرین و گرم برای خود رقم بزنند.

صبح به خیر همسایه
بستن

صبح به خیر همسایه

130,000 تومان

قصه‌ای که با یک تخم‌مرغ آغاز می‌شود و با یک کیک عالی که بین دوستان تقسیم می‌شود به پایان می‌رسد.

چندتا چیز هست که بچه‌ها خیلی دوستش دارن. مثل داستان‌هایی با شخصیت حیوانات. و مثل تکرار. بچه‌ها عاشق تکرارن. این داستان این دو چیز جذاب رو داره. موش می‌ره سراغ توکا تا ازش تخم‌مرغ بگیره. توکا فقط آرد داره. پس موش و توکا می‌رن سراغ سنجابک تا تخم‌مرغ بگیرن اما سنجابک فقط کره داره.پس موش و توکا و سنجابک می‌رن سراغ موش‌کور تا ازش تخم‌مرغ بگیرن و ...

این گشتن دنبال تخم‌مرغ انقدر ادامه پیدا می‌کنه تا مواد کیک کامل جور می‌شه و اونا کیک خوش‌مزه می‌پزن.

راز فال ورق
بستن

راز فال ورق

156,000 تومان

هانس توماس دوازده ساله همراه پدرسش برای پیدا کردن مادرش به یونان سفر می‌کند و در این حین با اتفاقات عجیببی مواجه می شود. از کوتوله ای که یک ذره بین به او می دهد تا نانوایی که نان شیر مال به او می دهد.

چمدان
بستن

چمدان

49,000 تومان

داستانی لطیف و پر از جای فکر درباره‌ی اعتماد، دروغگویی، مهربانی و جبران اشتباهات با تصویرسازی خیلی زیبا… روزی سر و کله‌ی حیوانی عجیب پیدا می‌شود با چمدانی بزرگ. حیوانات دیگر از او می‌پرسند که توی چمدانش چیست! او می‌گوید توی چمدانش فنجانی هست و خانه‌ای. حالا حیوانات می‌خواهند هر طور شده چمدانش را باز کنند تا ببینند او راست گفته یا نه. و خب ماجرای بعدش خواندنی است… این کتاب قشنگ مناسب ۳سال به بالاست و می‌شود درباره‌ی داستان کلی با بچه‌ها گپ زد. روباه قرمز این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهد.

محله موش‌ها 1- کیف بنفش لی‌لی
بستن

محله موش‌ها ۱- کیف بنفش لی‌لی

11,000 تومان

محله موش‌ها پر است از بچه موش با ماجراهای مخصوص خودشان.
ماجرای لی‌لی و کیف جدید بنفشش که با خود به کودکستان برده، ماجرای اوئن و پتوی پرزداری که هیچ‌وقت از خودش جدا نمی‌کند، ماجرای اسم بی‌نظیر کریسنتمم، نگرانی‌های ومبرلی و ...

همه این داستان‌ها را که بعضی‌هایشان هم در کودکستان اتفاق می‌افتد می‌توانید در مجموعه محله موش‌ها با بچه‌ها بخوانید و لذت ببرید.
این مجموعه 9 جلد دارد و مناسب بچه‌های 3 سال به بالاست.