نمایش 1–16 از 38 نتیجه

فیلترها
آمبربراون 2 - آبله مرغان خوردنی نیست
بستن

آمبربراون ۲ – آبله مرغان خوردنی نیست

16,000 تومان

حدس بزن دیگر چه اتفاقی افتاد؟ بالاخره تابستان آمد و حالا قرار است آمبر براون با خاله پام به لندن برود و بعد هم برای دیدن پدرش به پاریس. اما وقتی که با یک عالمه هیجان به لندن می‌رسد، یک دفعه همه‌ی تنش به خارش می‌افتد... و می‌فهمد که آبله‌مرغان گرفته! یعنی همه‌ی تعطیلاتش خراب شده؟ و حالا که نمی‌تواند به پاریس برود، چه‌طور پدرش را مجبور کند که دوباره برگردد و با مامان آشتی کند؟

سفرهای نیکولا کوچولو
بستن

سفرهای نیکولا کوچولو

82,000 تومان

نیکولا کوچولو مجموعهای بود که تو نوجوونی یک عالمه روز خوب برای من رقم زد. چقدر بلند بلند خندیدم با این مجموعه و چقدر از خوندنش لذت بردم.
این مجموعه طنز با تصویرسازیعای جذابش یکی از بهترین کتابهاییه که بچههای 7 سال به بالا میتونن بخونن و از خوندنش لذت ببرن
این کتابها رو میشه دوباره و چندباره خوند و خندید
اگه هنوز نیکولا کوچولوها رو نخوندین ما بهتون پیشنهاد میکنیم که همین حالا سفارششون بدین و با جناب نیکولا کوچولو، خانوادهاش و دوستهای بامزهاش توی مدرسه آشنا بشید و داستانهاشون رو دنبال کنید.
حتی میتونم بهتون بگم که این یکی از کارهاییه که قبل از مرگ باید حتما انجام بدید! در این حد لازم!

داستان های فیلی و فیگی 08 - عچووو!!!
بستن

داستان های فیلی و فیگی ۰۸ – عچووو!!!

79,000 تومان

فیلی فکر می‌کند به دوستش فیگی حساسیت دارد!
ولی آیا فیلی باید برای همیشه از دوستش دور بماند؟

جوجه بغلی
بستن

جوجه بغلی

49,000 تومان

جوجه‌ی قصه‌ی ما بال‌هاش با بقیه فرق داره و نمی‌تونه پرواز کنه اما به یه درد بزرگ دیگه می‌خوره و اونم بغل کردنه. کافیه جوجه بغلی یه بغل بهتون بده تا تمام درد و غماتون رو یادتون بره. علاوه بر داستان بامزه، تصویرای این کتاب هم جذابه و پر از جزئیات و برای همین تو دل بچه‌ها می‌شینه.

لوتا پیترمن (4) آرامش پس از خرگوش
بستن

لوتا پیترمن (۴) آرامش پس از خرگوش

120,000 تومان

بله! امروز روز فیلم‌برداریه!

سر صبحانه آن‌قدر ذوق‌زده بودم که نتوانستم هیچی بخورم. برادرهای خل‌وچلم هم هِی داشتند دری‌وری می‌گفتند. می‌گفتند حتماً به من نقش زامبی‌ها را می‌دهند، چون این‌جوری لازم نیست گریم کنم و لباس عوض کنم و از این چرت‌وپرت‌ها.

ایش! این‌ها که هیچی از فیلم و این‌جور چیزها سر درنمی‌آورند! الان هم حسودی‌شان شده، چون کسی نمی‌گذارد خودشان با آن جوش‌های قرمز روی صورتشان فیلم بازی کنند.

خرسی و دوستانش/ خرسی مریضه تب داره
بستن

خرسی و دوستانش/ خرسی مریضه تب داره

124,000 تومان


شعرای قشنگ، یه شخصیت خوب و جذاب، تصویرای خوب و جنس سفت و محکم که به راحتی پاره نشه.
این چهارتا تا ویژگی کنار هم می‌شن یه مجموعه که برای بالای ۱ سال هم مناسبه و بچه‌ها خیلی هم دوسش دارن.
مجموعه‌ی خرسی و دوستانش مناسب بچه‌های ۱ تا ۴ساله و بسیار هم بین این بچه‌ها طرفدار داره. 

پیدا کن و بچین – دامپزشک کوچولو

120,000 تومان

بچین همراه با قطعه‌های چیدنی، بازی آموزشی جذابی را برای کودکان شما فراهم می‌کند. این کتاب‌ها هم به مهارت دست‌ورزی کوچولوهای شما کمک می‌کنند و هم آن‌ها را با جهان پیرامون آشنا می‌کنند.


 
در جست و جوی آبی ها
بستن

در جست و جوی آبی ها

94,000 تومان

این کتاب بخش دوم از یک چهار‏گانه است، چهارگانه‏‌ای که نام کتاب اول آن بخشنده است.

کایرا دختر یتیمی است که با پاهای کج متولد شده است. او در دهکده‌‏ای زندگی می‏کند که طبق قواعد حاکم بر آن‏جا، افراد معیوب از حق زندگی محروم‏‏اند. بعد از مرگ مادرش، کایرا نگران آینده‏اش است چرا که دیگر پشتیبانی برای زندگی در دهکده ندارد، ولی شورای سرپرستی دهکده از او حمایت می‏کند. کایرا قدرتی بی‏نظیر و استثنایی در بافت پارچه با نخ‏های رنگی دارد. او هنرمندی است که می‏تواند طرح‏هایی زیبا خلق کند و این رازِ بقای اوست، چیزی که خیلی زود متوجه آن می‏شود و چیزی که منجر به طرح نقشه برای نجات زندگی خود و مردم دهکده‏‌اش می‏شود.

جودی دمدمی 5 - جودی دکتر می‌شود
بستن

جودی دمدمی ۵ – جودی دکتر می‌شود

115,000 تومان

جودی دمدمی امروز تصمیم گرفته که در آینده دکتر شود. از خوش‌شناسی‌اش،‌معلم علوم از بچه‌ها می‌خواهد که هر کس درباره‌ی بخشی از بدن انسان تحقیق کند.

اما دردسر از جایی شروع می‌شود که جودی تصمیم می‌گیرد تحقیق خود را با یک عمل شروع کند. او می‌خواهد شکم قورباغه‌ی برادرش را باز کند تا دل و روده‌اش را ببیند و دوباره آن را بخیه بزند!

پنی قشقرق 6 - ویروس پخش کن خطرناک
بستن

پنی قشقرق ۶ – ویروس پخش کن خطرناک

105,000 تومان

راستش را بخواهید اسمِ من واقعاً «پنی‌قشقرق» نیست. پنلوپه جونزه! لقبِ «قشقرق» را بابایم به‌شوخی گذاشته روی من. به نظر خودم که اصلا هم قشقرق نیستم. فقط بعضی‌وقت‌ها ایده‌های درخشان منحصربه‌فردم فاجعه به بار می‌آورند. مثلا من اصلا نمی‌خواستم بابا مجبور شود با یک گلدان پلاستیکی روی کله‌اش به جلسه‌ی حیاتی‌شان برود فقط می‌خواستم یک کلاه مخ‌بازکن اختراع کنم. یا من از کجا باید می‌دانستم جوش‌های آبله‌مرغانی به درد زنگ ببین و بگو نمی‌خورد یا اینکه واقعا خبر نداشتم وقتی آدم با لباس مبدل و به شکل یک گربه‌ی آبی هم که باشد باز هم آبله‌مرغانش واگیر دارد و نمی‌تواند به کلاس ژیمیناستیک برود.

ماجرای عجیب سگی در شب
بستن

ماجرای عجیب سگی در شب

250,000 تومان

ماجرای عجیب سگی در شب از زبان کریستوفر، نوجوان اوتیسمی، روایت می‌شود. ماجرا از جایی شروع می‌شود که او سعی می‌کند راز قتل سگ همسایه را کشف کند و در راه کشف این راز از رازهای دیگری سر در می‌آورد. نویسنده‌ی کتاب به خوبی از پس نشان دادن حال و هوای یک نوجوان اوتیسمی برآمده و ما را با دنیای این افراد آشنا می‌کند. دیدن دنیا از دریچه‌ی نگاه کریستوفر تجربه‌ی جالبی است و ماجرای جذاب کتاب هم خواننده را به دنبال خود می‌کشد. این کتاب به ۱۵ زبان در همه‌ی جهان ترجمه شده و نویسنده توانسته است با نوشتن این رمان جوایز زیادی را از آن خود کند. کتاب برای ١٣ سال به بالاها مناسب است.

هرمان
بستن

هرمان

35,000 تومان

هرمان ۱۱ ساله یک پسر معمولی است. با بقیه‌ی پسرها تفاوت زیادی ندارد، تا این‌که یک روز وقتی از خواب بیدار می‌شود می‌فهمد که موهایش دارد می‌ریزد؛ یعنی همه‌ی موهایش. هرمان که پسر حساس، زیرک و بامزه‌ای است، پس از مدتی می‌فهمد که در مدرسه همه دلشان برای او می‌سوزد و همین قضیه به شدت آزارش می‌دهد. او با پدربزرگش که سال‌هاست روی تخت افتاده است رابطه بسیار خوبی دارد و حرف‌های جدی و جالبی بین‌شان رد و بدل می‌شود؛ اما با مرگ پدربزرگ، هرمان تازه متوجه می‌شود که چیزهایی مهم‌تر از ریزش مو هم وجود دارد و برخی از چیزهایی که از دست می‌رود، دیگر برنمی‌گردد...

واقعاً، جدی جدی!
بستن

واقعاً، جدی جدی!

35,000 تومان

داستان کتاب «واقعاً، جدی جدی» در مورد بابابزرگی است که همیشه برای نوه‌اش شارلی، قصه‌های شاد و بامزه می‌گفت و سرگرمش می‌کرد. اما حالا یک مرض وحشتناک آمده سراغش و هیچ‌کدام از ق صه‌هایش را یادش نمی‌آید. دیگر حتی لبخند هم نمی‌زند. شارلی فکر می‌کند حالا نوبت اوست که حتی برای یک لحظه هم شده، بابابزرگش را شاد کند و لبخند روی لب‌هایش بیاورد. یعنی می‌تواند؟...

اژدها هم سرما می خورد!
بستن

اژدها هم سرما می خورد!

27,000 تومان

همه‌ی آن‌هایی که تازگی‌ها صاحب اژدها شده‌اند، خیلی خوب می‌دانند که باید حسابی مراقب سلامتی اژدهایشان باشند. اگر حس کردید اژدهایتان خوابالو شده، آب بینی‌اش راه افتاده یا مدام عطسه می‌کند، ردخور ندارد که طفلکی سرماخورده است! سر سوزنی دلشوره نداشته باشید؛ ما مثل کوه پشتتان هستیم و هوایتان را داریم. اگر چند نکته و توصیه را جدی بگیرید، مثل آب خوردن اژدهایتان سرحال می‌شود. لطفاً داروها را هم از داروخانه‌ی اژدهایی بخرید!

ماجراهای جوجه تیغی جان 3 - تیغ تیغی دکتر می شود
بستن

ماجراهای جوجه تیغی جان ۳ – تیغ تیغی دکتر می شود

60,000 تومان

هری دلش نمی‌خواهد برود دکتر، چون نمی‌داند که آن‌جا چه اتفاقی می‌افتد. تیغ‌تیغی به هری کمک می‌کند تا نترسد و شجاع باشد. فکر می‌کنی هری بالأخره حاضر می‌شود برود دکتر؟

جنگی که نجاتم داد
بستن

جنگی که نجاتم داد

165,000 تومان

آدا به‌خاطر معلولیتش توسط مادرش موردتمسخر، قرار می‌گیرد و مجبور است کارهای سختی برایش انجام بدهد. تا اینکه جنگ آغاز می‌شود و بچه‌ها، آدا و برادرش،  مجبور می‌شوند به یک شهر حومه‌ای فرستاده شوند تا پیش خانمی به نام سوزان زندگی کنند.