نمایش دادن همه 3 نتیجه

فیلترها

مکعب قصه‌گویی

180,000 تومان

مکعب های قصه گویی یک بازی خلاق برای افزایش دایره ی واژگان و قدرت های کلامی کودک است. این بازی شامل 9 عدد مکعب پلاستیکی به شکل تاس است که روی هر کدام تصاویرمتفاوتی نقش بسته. به روش های مختلفی می توان با آن ها بازی کردن یکی از متداول ترین روش های بازی این است که بازیکن ها تاس می ریزند و سپس با استفاده از ورد جادویی”یکی بود، یکی نبود” شروع به داستان گویی می کنند به طوری که در داستانشان از همه ی 9 تصویری که روی تاس ها نقش بسته استفاده شود.

این بازی برای کودکان بالای 6 سال مناسب است و به خوبی می تواند آن ها را به دنیای خیال انگیز داستان ها وارد کند و باعث افزایش قدرت کلامی و مهارت استفاده از واژگان شود. این بازی علاوه بر ایجاد فرصتی شاد و مفرح برای دورهمی‌های خانوادگی، می‌تواند در کلاس‌های انشاء و همچنین جلسات درمانی اختلالات گفتاری و عاطفی مورد استفاده قرار گیرد.

بازی استوژیت
بستن

بازی استوژیت

550,000 تومان

به دنیای پُر رمز و رازِ سرزمین رؤیایی استوژیت خوش آمدید! سرزمین نقش و نگارهای سحرآمیز... در این‌جا، کارت‌هایی با تصاویری عمیق، الهام‌بخش و مسحورکننده، به طرز جذاب و شگفت‌انگیزی توانایی تفکر خلاقانه و قدرت شهود شما را می‌آزمایند. برای موفقیت در این بازی باید از استعداد، قدرت تخیل و ذهن‌خوانی، و تجربیات پیشین خود به گونه‌ای متفاوت بهره ببرید...

استوژیت پلاس

90,000 تومان

با افزودن بسته‌ی «استوژیت پلاس» به بازی «استوژیت» می‌توانید ۹۶ کارت جدید را به مجموعه‌ی استوژیت خودتان اضافه نمایید. این کارت‌ها با تصویرسازی‌های جدید و خیال‌انگیز خودشان تجربه‌ی تازه‌ای در بازی ایجاد خواهند کرد.