نمایش 1–16 از 656 نتیجه

فیلترها
قورباغه و آواز پرنده
بستن

قورباغه و آواز پرنده

102,000 تومان

فلت هاوس در کتاب « قورباغه و آواز پرنده » با زبانی ساده کودکان را با مرگ و آیین خاکسپاری آشنا می‌کند. او تلخی مرگ را در کنار زیبایی‌های زندگی نشان می‌دهد که به کودکان کمک می‌کند دریابند که از دست دادن عزیز غم‌انگیز است اما زندگی همچنان ادامه دارد.

آموزش مفاهیم با پوملو فیل فیلسوف 3 - رنگ ها
بستن

آموزش مفاهیم با پوملو فیل فیلسوف ۳ – رنگ ها

33,000 تومان

پوملو، فیل فیلسوفِ صورتی، خوب که به اطرافش نگاه کرد، فهمید که دنیا رنگارنگ است. او «آبیِ» آسمان را شناخت و فهمید با «آبیِ» یخ‌زده‌ی زمستان و «آبیِ» خاموش و تاریک شب فرق می‌کند. پوملو فهمید که پرتقال «نارنجیِ» نارنجی است، غروب آفتاب هم «نارنجی» است و کم‌کم فهمید پاییز هم «نارنجی» است؛ یک‌جور نارنجیِ غم‌انگیز. پوملو این‌طوری با دنیا و رنگ‌هایش آشنا شد و فهمید یک‌عالمه «قرمز» در دنیا وجود دارد که هیچ‌کدام شبیه آن‌یکی نیست...

آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند - این منم گاندی
بستن

آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند – این منم گاندی

15,000 تومان

گاندی که یک مرد جوان هندی بود، در روزگار خود می‌دید که چطور دولتمردان بریتانیا با مردمِ کشورش ناعادلانه رفتار می‌کنند. او که نمی‌توانست نابرابری‌ها را بپذیرد، یک راه خارق‌العاده برای مبارزه‌کردن پیدا کرد: اعتراض در کمالِ آرامش و صلح! او از آفریقای جنوبی به هندوستان رفت؛ جایی که در آن یک انقلابِ بدون خشونت را رهبری و کشورش را از زیر بار قوانین بریتانیایی آزاد کرد.او اگرچه ظاهر آرام و خونسردی داشت، توانست به آرامی همه‌چیز را در هندوستان تغییر دهد و بعدها روی جنبش‌های حقوق اجتماعی در سرتاسر دنیا تأثیر بگذارد. او ثابت کرد که حتی کوچک‌ترین افراد هم می‌توانند قدرتمندترین باشند!

خرگوش گوش داد !
بستن

خرگوش گوش داد !

94,000 تومان


تیلور با مکعب‌های خانه‌سازی‌اش ساختمان فوق‌العاده‌ای ساخته بود. همین‌طور که داشت با افتخار ساختمانش را تماشا می‌کرد، یک‌دفعه یک دسته کلاغ به ساختمانش زدند و آن را خراب کردند. حیوانات جنگل که این صحنه را دیدند، همه‌شان فکر ‌کردند می‌توانند حال تیلور را خوب کنند. آن‌ها یکی‌یکی آمدند و با تیلور صحبت کردند. اما تیلور حال‌وحوصله‌ی هیچ‌کدامشان را نداشت. هیچ‌کدامشان واقعاً بلد نبودند حال تیلور را خوب کنند؛

تا این‌که خرگوش از راه رسید…

به مدرسه دیر رسیدم چون…

30,000 تومان

»بگو ببینم چرا امروز صبح دیر آمدی؟«
راستش داستانش طولانی است...

آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند - این منم محمدعلی کلی
بستن

آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند – این منم محمدعلی کلی

59,000 تومان

همیشه به‌خاطر عقایدم روی رینگ زندگی مبارزه کردم. محمدعلی، مبارز افسانه‌ای دنیا، روی رینگ بوکس بی‌نظیر بود. از او به‌عنوان بهترین بوکسور تاریخ یاد می‌شود، اما خودش می‌گوید مهم‌ترین مبارزه‌هایش علیه تبعیض نژادی در بیرون از رینگ بوده است. او اسمش را از کاسیوس کلی به محمدعلی تغییر داد و مسلمان شد. محمدعلی کوشید علیه بی‌عدالتی مبارزه کند. وقتی بقیه سعی می‌کردند او را بی‌رحمانه از روی رینگ زندگی پرت کنند بیرون، این بوکسور بی‌نظیر و خستگی‌ناپذیر پایِ عقاید و باورهایش ماند و کوتاه نیامد. محمدعلی رنج تمرین و مبارزه را تحمل کرد تا بتواند قهرمان مردم باشد.

خواب نارنجی روباه
بستن

خواب نارنجی روباه

62,000 تومان

کتاب تصویری زیبا و صمیمانه‌ای که به کودکان برای پاسداشت خاطرات به‎جا مانده از درگذشتگان کمک می‌کند.

آموزش مفاهیم با پوملو فیل فیلسوف 1 - تفاوت ها
بستن

آموزش مفاهیم با پوملو فیل فیلسوف ۱ – تفاوت ها

115,000 تومان

پوملو، فیل فیلسوفِ صورتی، وقتی خیلی کوچولو بود، تفاوت‌ها را نمی‌شناخت، مثلاً نمی‌دانست فرق بین «اینجا» و «جای دیگر» چیست؟ یا فرق بین «غریبه» و «آشنا» یا «کدر» و «شفاف» یا «تنها» و «با هم» یا... پوملو همین‌طور که بزرگ می‌شد، کم‌کم فهمید که بعضی چیزها در این دنیا روشن هستند و بعضی چیزها تاریک. او فهمید که در این دنیای بزرگ خیلی چیزها با هم تفاوت دارند.

بلگاریاد

28,800 تومان

در آن زمان که هفت ایزد در آرامش و هماهنگی با یکدیگر زندگی می کردند و هریک برای خود مردمی داشتند، ایزد آلدور که جدا از مردم و خدایان دیگر زندگی می کرد با آموزش اسرار قدرت و جهان به یک کودک نامش را بلگارات نامید و گوی اسرارآمیزی ساخت.

توتالیتاریسم
بستن

توتالیتاریسم

350,000 تومان

اثری که ترجمه آن پیش روی شماست، بخش سوم معروف ترین کار خانم آرنت در جامعه شناسی سیاسی به نام خاستگاه های توتالیتاریسم است . عنوان بخش اول یهودستیزی ، بخش دوم امپریالیسم و بخش سوم - که به صورت تک جلدی به انگلیسی منتشر شده بود - توتالیتاریسم است.

قصه های سارا و اردکش 2 - سارا و اردک به کتابخانه می‌روند
بستن

قصه های سارا و اردکش ۲ – سارا و اردک به کتابخانه می‌روند

90,000 تومان
مجموعه کتاب های «قصه های سارا و اردکش» به شما کمک می کند تا به کودکان تان بیاموزید چگونه درباره
مایکل وی 7 - آخرین درخشش
بستن

مایکل وی ۷ – آخرین درخشش

110,000 تومان

نبرد سهمگین هادس سرانجام با فداکاری مایکل به پایان رسیده است. الکتروکلن که در نبود مایکل و با از دست دادن تانر و جرواسو و پشت سر گذاشتن جنگ، بسیار خسته و درهم‌شکسته است، قصد دارد سوار بر ژول به‌سرعت از جزیره و از دسترس هتچ دور شود.

مایکل وی 6 - سقوط هادس
بستن

مایکل وی ۶ – سقوط هادس

144,000 تومان

رهبر مقاومت که فقط به نام صدا شناخته می‌شه، معتقده که بهترین روش برای شکست الجن، دزدیدن پول‌هاشونه. رسیدن به این هدف هم فقط با دزدیدن ژول ممکنه، همون کشتی الجن که در واقع یه جورایی خزانه‌داری شناوره...

مایکل وی 5 - طوفان آذرخش
بستن

مایکل وی ۵ – طوفان آذرخش

69,000 تومان

مایکل و الکتروکلن در حال رویارویی با بزرگ‌ترین موقعیت بحرانی‌شان تا به امروز هستند. جنبشِ مقاومت در معرض خطر قرار گرفته است و اعضای الکتروکلن نمی‌داندند که آیا خانواده‌هایشان زنده‌اند... یا نه. چیزی که آن‌ها به طور قطع می‌دانند این است که الجن تا وقتی آن‌ها را نابود نکند، متوقف نخواهد شد...

مایکل وی 4 - شکار ایدهای یشمی
بستن

مایکل وی ۴ – شکار ایدهای یشمی

228,000 تومان

پس از این­که مایکل و دوستانش موفق شدند کشتی آمپر را غرق کنند و مادر مایکل را نجات دهند، این بار قرار است او و دوستانش دختری باهوش به نام اژدهای یشمی را از چنگال الجن نجات دهند، چرا که اِلجِن تصمیم دارد از اژدهای یشمی برای تولید برق و ساختن آدم­های الکتریکی استفاده کند!

مایکل وی 3 - جدال با آمپر
بستن

مایکل وی ۳ – جدال با آمپر

58,000 تومان

مایکل، تایلور، اوستین و باقی داعضای الکتروکلن، بزرگ‌ترین نیروگاه استارسورس الجن را نابود کردند و پا به فرار گذاشتند.

الجن با ارتش پرو متحد شده تا اون‌ها را دستگیر کنه و مایکل تنها کسیه که هنوز دستگیر نشده...