نمایش 1–16 از 546 نتیجه

فیلترها
آخرین شاگرد 2 - طلسم بین
بستن

آخرین شاگرد ۲ – طلسم بین

21,000 تومان

در تالارها و سردابه‌های زیرزمین، موجودی کمین کرده که محافظ هرگز نتوانسته آن را نابود کند، موجودی به نام بین، اما بین تنها دشمن مردم منطقه نیست. کوییزیتر هم از راه می‌رسد و با هر کس و هرچیز که جلوی قدرت تاریکی و کارهای شیطانی‌اش را بگیرد، مبارزه می‌کند.

آخرین شاگرد 3 - شب دزد ارواح
بستن

آخرین شاگرد ۳ – شب دزد ارواح

27,000 تومان

سرما و تاریکی از راه می‌رسند. محافظ و شاگردش، حالا باید در مقابل بوگارت‌ها، جادوگران و اشباحی که در منطقه پرسه می‌زنند، حواس‌شان را بیش‌تر جمع کنند. وقتی میهمان ناخوانده سر می‌رسد، محافظ تصمیم می‌گیرد به خانه‌ی زمستانی‌اشب برود؛ مکانی سرد و دلگیر و پر از رمز و راز.

آخرین شاگرد 4 - هجوم فیند
بستن

آخرین شاگرد ۴ – هجوم فیند

27,000 تومان

اتحاد جادوگرها خطر جدیدی دنیای توماس وارد، شاگرد محافظ را دوباره به هم می‌زند. توماس یاد گرفته است که چطور با بوگارت‌ها و اشباح مبارزه کند، اما سه قبیله از جادوگرها تصمیم گرفته‌اند با کمک یکدیگر شیطانِ خطرناکی را آزاد کنند.

آخرین شاگرد 5 - خشم چشم خونی
بستن

آخرین شاگرد ۵ – خشم چشم خونی

61,000 تومان

توماس وارد بیش از دو سال با موجودات دنیای تاریکی مبارزه کرده است. او شاگرد محافظ بوده و با خطراتی عجیب برخورد کرده و زنده مانده است. این‌بار چشم خونی منطقه را تهدید می‌کند و هر چیزی را که سر راهش قرار بگیرد، از بین می‌برد. توماس باید پیش استاد پرتوقع و سختگیر دیگری مهارت‌های رزمی را فراگیرد. اما آیا او می‌تواند از پس خشم‌خونی برآید؟

آخرین شاگرد 6 - برخورد شیاطین
بستن

آخرین شاگرد ۶ – برخورد شیاطین

30,000 تومان

شاگرد محافظ، تام وارد باید از منطقه در مقابل موجودات دنیای تاریک دفاع کند. اما مادرش از یونان برگشته تا از تام کمک بگیرد. یکی از جادوگران خطرناک و قدیمی یونان به نام اردین به دنبال نابودی مادر تام است. مادر تام هم ارتش بزرگ و نیرومندی تشکیل داده که دوستان تام، آلیس و گریملکین در ان حضور دارند. از طرفی اگر تام در این جنگ به آن‌ها بپیوندد، محافظ دیگر او را به شاگردی نمی‌پذیرد. پس در این مبارزه چه‌چیز قربانی خواهد شد؟‌

آخرین شاگرد 7 - هجوم تاریکی
بستن

آخرین شاگرد ۷ – هجوم تاریکی

42,000 تومان

هیچ‌چیز به حالت قبل برنمی‌گردد. بعد از جنگی سخت، محافظ و شاگردش، تام وارد، به خانه برمی‌گردند؛ اما سربازهای دشمن، خانه‌ی محافظ را ویران کرده و بوگارت و جادوگران اسیر شده را فراری دادده‌اند. تام، آلیس و محافظ هم باید به جزیره‌ی مونا بگریزند و با شیطانی بجنگند که در زیر زمین می‌خزد.

آخرین شاگرد 8 - خشم پنهان
بستن

آخرین شاگرد ۸ – خشم پنهان

16,500 تومان

تام سال سوم کارآموزی را گذرانده و در این مدت با بوگارت ها، جادوگران، و جادوگر جادوگران مبارزه کرده است؛ فیند کمین کرده تا تام را ضعیف و ناتوان به چنگ آورد و موریگان تهدیدش کرده که هرگز پایش را به ایرلند نگذارد. اما تام و دوستانش مجبور می شوند به ایرلند فرار کنند. جایی که جادوگران تاریکی قدرت زیادی دارند. شرایطی به وجود آمده که به هیچکس نمی شود اعتماد کرد. آیا تام موفق می شود خودش را از شر دشمنانش رها کند؟

آخرین شاگرد 9 - چوبه ی دار خون آشام
بستن

آخرین شاگرد ۹ – چوبه ی دار خون آشام

88,000 تومان

گریملکین،‌ جادوگر قاتل،‌ هرگز شکست نخورده است. اما آیا این بار هم از شر موجودی که برای نابودی‌اش خلق شده،‌ جان سالم به در می‌برد؟ تام و محافظ هم فریب می‌خورند و با هم پا در منطقه‌ی خطر می‎گذارند؛ منطقه‌ی موجودات خونخوار. آیا تام می‌تواند برای نجات منطقه،‌ کسی را که با او دل بسته قربانی کند؟

خودم دیدمش
بستن

خودم دیدمش

165,000 تومان

قصه ای از خیال ها، رویاها و آسمان.

هری پاتر و حفره اسرارآمیز - کتاب دوم
بستن

هری پاتر و حفره اسرارآمیز – کتاب دوم

220,000 تومان

هری پاتر پسری که زنده ماند. از پرفروش‌ترین کتاب‌های ژانر فانتزی که در سرتاسر مورد استقبال میلیونی نوجوان‌ها قرار گرفت و توانست قلب‌های آن‌ها را تسخیر کند. هری پاتر دنیایی سراسر از جادو، عشق و دوستی است. دنیایی که با یک بار ورود به آن دیگر نمی‌توانید از فکرتان بیرونش کنید.

قورباغه و آواز پرنده
بستن

قورباغه و آواز پرنده

102,000 تومان

فلت هاوس در کتاب « قورباغه و آواز پرنده » با زبانی ساده کودکان را با مرگ و آیین خاکسپاری آشنا می‌کند. او تلخی مرگ را در کنار زیبایی‌های زندگی نشان می‌دهد که به کودکان کمک می‌کند دریابند که از دست دادن عزیز غم‌انگیز است اما زندگی همچنان ادامه دارد.

شب به خیر، خرگوش کوچولو!
بستن

شب به خیر، خرگوش کوچولو!

150,000 تومان

خوندن کتاب‌های تصویری با داستان ساده برای بچه‌ها این حسن رو داره که بعدتر بچه‌ها فقط با ورق زدن اون کتابا می‌تونن داستان رو توی ذهن‌شون مرور کنن. مجموعه‌ی سه جلدی خرگوش کوچولو از اون کتاب‌هاست که می‌تونین برای بچه‌های ۱.۵ سال به بالا بخونید و به خاطر مقوایی بودن کتاب‌ها با خیال راحت بدینش دست خود بچه‌ها تا ورق بزنن. این مجموعه سه جلد داره: صبح بخیر خرگوش کوچولو! شب بخیر خرگوش کوچولو! خواهری برای خرگوش کوچولو!

صبح به خیر خرگوش کوچولو!
بستن

صبح به خیر خرگوش کوچولو!

150,000 تومان

خوندن کتاب‌های تصویری با داستان ساده برای بچه‌ها این حسن رو داره که بعدتر بچه‌ها فقط با ورق زدن اون کتابا می‌تونن داستان رو توی ذهن‌شون مرور کنن. مجموعه‌ی سه جلدی خرگوش کوچولو از اون کتاب‌هاست که می‌تونین برای بچه‌های ۱.۵ سال به بالا بخونید و به خاطر مقوایی بودن کتاب‌ها با خیال راحت بدینش دست خود بچه‌ها تا ورق بزنن. این مجموعه سه جلد داره: صبح بخیر خرگوش کوچولو! شب بخیر خرگوش کوچولو! خواهری برای خرگوش کوچولو!

آموزش مفاهیم با پوملو فیل فیلسوف 3 - رنگ ها
بستن

آموزش مفاهیم با پوملو فیل فیلسوف ۳ – رنگ ها

33,000 تومان

پوملو، فیل فیلسوفِ صورتی، خوب که به اطرافش نگاه کرد، فهمید که دنیا رنگارنگ است. او «آبیِ» آسمان را شناخت و فهمید با «آبیِ» یخ‌زده‌ی زمستان و «آبیِ» خاموش و تاریک شب فرق می‌کند. پوملو فهمید که پرتقال «نارنجیِ» نارنجی است، غروب آفتاب هم «نارنجی» است و کم‌کم فهمید پاییز هم «نارنجی» است؛ یک‌جور نارنجیِ غم‌انگیز. پوملو این‌طوری با دنیا و رنگ‌هایش آشنا شد و فهمید یک‌عالمه «قرمز» در دنیا وجود دارد که هیچ‌کدام شبیه آن‌یکی نیست...

داستان های فیلی و فیگی ۰۲ – خوشحال شدی؟

79,000 تومان

فیلی یک گوشه نشسته و ناراحت است. به نظر شما...
فیگی چه‌جوری می‌تواند خوشحال باشد وقتی دوستش غصه دارد؟

مدرسه پرماجرا 25 - پایان حیرت آور
بستن

مدرسه پرماجرا ۲۵ – پایان حیرت آور

65,000 تومان

وقتی بچه‌ها مدرسه رفتن رو شروع می‌کنن، خودشون رو خیلی بزرگ‌تر میبینن و دوست دارن کتابهای جدی‌تر، با متن بیشتر و تصاویر کمتر بخونن. و خب بزرگترین دغدغهشون هم که مدرسه است. پس جون میده چه براشون بخونید؟ مجموعهی مدرسه پرماجرا. این مجموعه داستان از زبان ای.جی. شاگرد بازیگوش و خلاقیه که هرچند هر داستان رو با این جمله شروع میکنه:«اسم من ای.جی. است و از مدرسه متنفرم» اما بهترین و هیجان‌انگیزترین ماجراهای زندگیش تو مدرسه اتفاق میافته. یه مدرسه با یه مدیر باحال که برای شادی شاگردهاش هر کاری میکنه؛ همراه با معلمهای خلاق و عجیب.