نمایش دادن همه 6 نتیجه

فیلترها
روزی که مدادشمعی‌ها به خانه برگشتند
بستن

روزی که مدادشمعی‌ها به خانه برگشتند

55,500 تومان

روزی دانکن و مدادشمعی‌هایش راضی و و خوشحال داشتند نقاشی می‌کشیدند که پستچی یک دسته کارت پستال عجیب برای دانکن آورد. دانکن کارت پستال‌ها را خواند و متوجه شد که چندتا از مدادشمعی‌هایش توی دردسر افتاده‌اند. مدادشمعی‌ها از او خواستند که به نجاتشان بیاید و آن‌ها را به خانه برگرداند.

روزی که مدادشمعی‌ها دست از کار کشیدند

58,500 تومان

دانکن بیچاره فقط دلش می‌خواهد نقاشی کند. اما وقتی سراغ جعبه مدادشمعی‌هایش می‌رود یک دسته نامه توی جعبه می‌بیند. نامه‌ها به اسم او است. مدادشمعی‌ها برای دانکن نامه نوشته‌اند و به او خبر داده‌اند که دیگر حاضر نیستند کار کنند!

هرکدام از مدادشمعی‌ها در نامه توضیح داده‌اند که به چه دلیل دست از کار کشیده‌اند. حالا دانکن مانده است که با این مشکل چه کند.

آ مثل آمبر 5 - آمبر و قانون های کلاس دوم
بستن

آ مثل آمبر ۵ – آمبر و قانون های کلاس دوم

58,000 تومان

چرا من نمی‌توانم اتاقم را تمیز نگه دارم؟ کلاس دوم دارد به یک کلاس فوق‌العاده تبدیل می‌شود که ناگهان مشکلی بیش می‌آید: یک قانون جدید. خانم لایت می‌گوید همه باید کشوهای میزشان را تمیز نگه دارند. اما کشوی نیمکت آمبر بروان هیچ وقت تمیز نیست. آیا آمبر می‌تواند راه‌حلی پیدا کند؟

آ مثل آمبر 1 - آمبر و هدیه ی جشن تولد
بستن

آ مثل آمبر ۱ – آمبر و هدیه ی جشن تولد

50,000 تومان

آمبر براون برای جشن تولدش یک ساعت مچی می‌خواهد. شاید دوست صمیمی‌اش، جاستین دانیلز، هم یکی لازم داشته باشد. او اصلاً منظم نیست! یعنی جاستین به جشن تولد آمبر هم دیر می‌رسد؟

چه شلخته!
بستن

چه شلخته!

32,000 تومان

اُرنا و اردک برای تعطیلات به ساحل رفته اند.

اما اردک خیلی شلخته است!

اُرنا هم عاشق این است که همه جا مرتب و تمیز باشد...

آیا آن‌ها می‌توانند تفاوت‌های همدیگر را بپذیرند و با کمک هم قلعه‌ی شنی درست کنند؟

کلیدهای رفتار با کودک سرسخت
بستن

کلیدهای رفتار با کودک سرسخت

140,000 تومان

فصل یک به شما کمک می‌کند به خلق و خوی فرزند و همچنین خودتان پی ببرید و متوجه شوید خلق و خو چه تاثیری بر رفتار دارد. در فصل دو کشف خواهید کرد فرزند سرسخت شما چگونه قوانین را یاد می‌گیرد و چرا فرایند یاددهی-یادگیری اغلب دچار شکست می‌شود.