نمایش دادن همه 10 نتیجه

فیلترها
هنک سگ گاوچران 1 - ماجراهای دست اول
بستن

هنک سگ گاوچران ۱ – ماجراهای دست اول

45,000 تومان

یک روز کار در مزرعه ی هنک سگ گاوچران، فرمانده حفاظت مزرعه، ترکیبی است از دل و جرئت، افتخار، خطر و فداکاری. هنک که مشغول بررسی یک قتل هولناک در مزرعه است، در نهایت خودش متهم ردیف اول می شود.

هنک سگ گاوچران 10 - نوبت سگی
بستن

هنک سگ گاوچران ۱۰ – نوبت سگی

28,000 تومان

زمان جمع کردن گله هاست و هنک سگ گاوچران برای انجام وظیفه آماده است. اما معلوم نیست بنی _ سگ گاوچران معروف_ از کجا پیدایش شده و در مزرعه چه کار دارد؟

هنک سگ گاوچران 2 - دیدار با جغد جادوگر
بستن

هنک سگ گاوچران ۲ – دیدار با جغد جادوگر

35,000 تومان

به نظر می آید آن رو زهم یکی از همان روزهای عادی در مزرعه ی هنک سگ گاوچران است: گشت زنی همیشگی، مانورهای دفاعی در برابر پرنده های غول پیکر نقره ای و حال گیری روزانه از پیت، گربه ی انباری.

هنک سگ گاوچران 3 - زندگی سگی
بستن

هنک سگ گاوچران ۳ – زندگی سگی

35,000 تومان

چند روزی است که سر فرمانده حفاظت مزرعه خیلی شلوغ شده: با گشت های شبانه همیشگی و مبارزه ی نه چندان همیشگی با هیولاهای بی سر.

هنک سگ گاوچران 4 - قتل در چراگاه
بستن

هنک سگ گاوچران ۴ – قتل در چراگاه

35,000 تومان

قتل وحشیانه ای در مزرعه اتفاق افتاده و وظیفه ی هنک سگ گاوچران اقتضا می کند تا تحقیقات را آغاز کند، اما به این راحتی ها نمی شود از زیر زبان کسی حرف کشید.

هنک سگ گاوچران 5 - عشق رنگ و رو رفته
بستن

هنک سگ گاوچران ۵ – عشق رنگ و رو رفته

35,000 تومان

هنک، فرمانده حفاظت مزرعه، دل شکسته شده: دراور او را دست انداخته، پیت مسخره اش کرده و سالی می دوباره تحقیرش کرده. پس تصمیم می گیرد از وظایف کمرشکن روزانه مرخصی بگیرد و به دنبال دلش به کوه و صحرا بزند و به عشق واقع یاش، بیولای جذاب بپیوندد.

هنک سگ گاوچران 9 - پرونده ی شبح هالووین
بستن

هنک سگ گاوچران ۹ – پرونده ی شبح هالووین

28,000 تومان

هالووین از راه رسیده و هنک، فرمانده خودخوانده ی حفاظت مزرعه، با کلی ماجرا روبه روست. اول مشکل درخت های عجیب و غریب است، بعد دو اسکلت، یک جادوگر و یک دزد دریایی به مزرعه حله می کنند.

هنک سگ گاوچران 8 - پرونده ی اسب قاتل یک چشم
بستن

هنک سگ گاوچران ۸ – پرونده ی اسب قاتل یک چشم

26,000 تومان

اوضاع برای هنک، سگ گاوچران، خیلی خوب پیش نمی رود. اول چربی زیاد گوشت حالش را خراب می کند و بعد کاملا اتفاقی به سالی می پشت پا می زند و باعث می شود قوزک پای او بشکند.

هنک سگ گاوچران 7 - نفرین بلال عجیب و قیمتی
بستن

هنک سگ گاوچران ۷ – نفرین بلال عجیب و قیمتی

25,000 تومان

وقتی پیت، گربه ی انباری، پیشنهاد معاوضه ی ته مانده های لذیذ استیک را با دو چوب بلال کهنه مطرح می کند، هنک، سگ گاوچران، حس می کند که این قضیه بودار است.

هنک سگ گاوچران 6- با دم سگ بازی نکن
بستن

هنک سگ گاوچران ۶- با دم سگ بازی نکن

25,000 تومان

چه کسی یا چه چیزی دارد مرغ های مزرعه را می کشد؟ و در این بین هنک سگ گاوچران، فرمانده حفاظت مزرعه، چه کاری از دستش بر می آید؟