نمایش 1–16 از 236 نتیجه

فیلترها
غول بزرگ مهربان
بستن

غول بزرگ مهربان

280,000 تومان

چرا باید رولد دال بخوانیم؟
دنیایی که رولد دال توی داستانهایش ساخته شگفتانگیز و جادویی است و این بزرگترین ویژگی داستانهای اوست. بچههایی که رولد دال میخوانند تشویق میشوند به شجاعت، خودباوری و ماجراجویی.
خواندن کتابهای رولد دال بسیار هیجانانگیز و شادیآور است. اگر دوست دارید بچههایی داشته باشید که این دنیا را خیلی جدی نگیرند، خیالپرداز و خلاق باشند و به نیروی شگفت خودباوری اعتقاد داشته باشند حتما و حتما برایشان کتابهای رولد دال را بخرید.
رمانهای کودک رولد دال مناسب 5 سال به بالاست و رمان های نوجوانش مناسب 10 سال به بالا. 

 

کتابخانه نیمه شب
بستن

کتابخانه نیمه شب

249,000 تومان

نورا احساس می کند بی مصرف و بی فایده است. با تک تک سلول هایش درک کرده که هیچ تأثیر مثبتی بر زندگی اطرافیانش ندارد. برادرش جواب تلفنش را نمی دهد، پدر و مادرش مرده اند. دوست صمیمی اش مهاجرت کرده! حالش اصلاً خوب نیست و می خواهد خودش را از این زندگی خلاص کند؛ اما خبر ندارد که میان مرگ و زندگی کتابخانه ای است و در آن کتابخانه بی نهایت کتاب هست و هر کتاب یک زندگی است.

usborne little board book - cinderella
بستن

usborne little board book – cinderella

329,000 تومان

A sweet retelling of one of the most famous fairy tales in the world, specially adapted for toddlers.

خورشید خانوم آفتاب کن
بستن

خورشید خانوم آفتاب کن

85,000 تومان

«خورشید خانوم آفتاب کن!» بازگرفته از یک ترانه متل است. این کتاب یک روز شاد از بازی کودکان را در جنگل روایت می‌کند. روزی که با نور آفتاب صبحگاهی در تصویرها همراه است و با نور مهتاب و تاریکی به پایان می‌رسد. کودکان بازی می‌کنند، با هم همراه هستند، جنگل و بیشه و رود و مردمان را می‌بینند، خیال‌هایشان رنگ می‌گیرد و تا شب بازی‌شان ادامه دارد. در این بازآفرینی روایت داستانی کامل است و کتاب از راه زبان کودک امروز را به گذشته پیوند می‌دهد.

هری پاتر و زندانی آزکابان (کتاب سوم - گالینگور)
بستن

هری پاتر و زندانی آزکابان (کتاب سوم – گالینگور)

380,000 تومان
مردی که سال‌ها پیش با خیانت به جیمز و لی‌لی و لو دادن آن‌ها به ولدمورت باعث مرگ آن‌ها شده
خودم دیدمش
بستن

خودم دیدمش

165,000 تومان

قصه ای از خیال ها، رویاها و آسمان.

به مدرسه دیر رسیدم چون...
بستن

به مدرسه دیر رسیدم چون…

80,000 تومان

»بگو ببینم چرا امروز صبح دیر آمدی؟«
راستش داستانش طولانی است...

بلگاریاد

28,800 تومان

در آن زمان که هفت ایزد در آرامش و هماهنگی با یکدیگر زندگی می کردند و هریک برای خود مردمی داشتند، ایزد آلدور که جدا از مردم و خدایان دیگر زندگی می کرد با آموزش اسرار قدرت و جهان به یک کودک نامش را بلگارات نامید و گوی اسرارآمیزی ساخت.

مایکل وی 7 - آخرین درخشش
بستن

مایکل وی ۷ – آخرین درخشش

110,000 تومان

نبرد سهمگین هادس سرانجام با فداکاری مایکل به پایان رسیده است. الکتروکلن که در نبود مایکل و با از دست دادن تانر و جرواسو و پشت سر گذاشتن جنگ، بسیار خسته و درهم‌شکسته است، قصد دارد سوار بر ژول به‌سرعت از جزیره و از دسترس هتچ دور شود.

مایکل وی 6 - سقوط هادس
بستن

مایکل وی ۶ – سقوط هادس

144,000 تومان

رهبر مقاومت که فقط به نام صدا شناخته می‌شه، معتقده که بهترین روش برای شکست الجن، دزدیدن پول‌هاشونه. رسیدن به این هدف هم فقط با دزدیدن ژول ممکنه، همون کشتی الجن که در واقع یه جورایی خزانه‌داری شناوره...

مایکل وی 5 - طوفان آذرخش
بستن

مایکل وی ۵ – طوفان آذرخش

69,000 تومان

مایکل و الکتروکلن در حال رویارویی با بزرگ‌ترین موقعیت بحرانی‌شان تا به امروز هستند. جنبشِ مقاومت در معرض خطر قرار گرفته است و اعضای الکتروکلن نمی‌داندند که آیا خانواده‌هایشان زنده‌اند... یا نه. چیزی که آن‌ها به طور قطع می‌دانند این است که الجن تا وقتی آن‌ها را نابود نکند، متوقف نخواهد شد...

مایکل وی 4 - شکار اژدهای یشمی
بستن

مایکل وی ۴ – شکار اژدهای یشمی

389,000 تومان

پس از این­که مایکل و دوستانش موفق شدند کشتی آمپر را غرق کنند و مادر مایکل را نجات دهند، این بار قرار است او و دوستانش دختری باهوش به نام اژدهای یشمی را از چنگال الجن نجات دهند، چرا که اِلجِن تصمیم دارد از اژدهای یشمی برای تولید برق و ساختن آدم­های الکتریکی استفاده کند!

مایکل وی 3 - جدال با آمپر
بستن

مایکل وی ۳ – جدال با آمپر

389,000 تومان

مایکل، تایلور، اوستین و باقی داعضای الکتروکلن، بزرگ‌ترین نیروگاه استارسورس الجن را نابود کردند و پا به فرار گذاشتند.

الجن با ارتش پرو متحد شده تا اون‌ها را دستگیر کنه و مایکل تنها کسیه که هنوز دستگیر نشده...

مایکل وی 2 - قیام الجن
بستن

مایکل وی ۲ – قیام الجن

399,000 تومان

مایل می تواند به بقیه شوک الکتریکی وارد کند، تایلور ذهن افراد را می‌خواند و آن‌ها را ریبوت می‌کند، گایلی یک آهن‌ربای انسانی است،‌ ابیگیل با استفاده از الکتریسیته درد را از انسان دور می‌کند...

مایکل وی 1- زندانی سلول
بستن

مایکل وی ۱- زندانی سلول

249,000 تومان

 بعد از این که مادر مایکل دزدیده می‌شه، باید با هوش و قدرت استثنایی‌ش و با کمک دوستانش دست به کار بشه تا با شکارچیان مبارزه کنه، مادرش رو پیدا کنه و بقیه رو هم نجات بدهد...