نمایش 1–16 از 243 نتیجه

فیلترها
شازده کوچولو (کتاب و سی دی)
بستن

شازده کوچولو (کتاب و سی دی)

30,000 تومان

شازده کوچولو را مهم‌ترین کتاب ادبیات کودکان در سده‌ی بیستم می‌دانند و امروزه آن را در شمار کلاسیک‌های ادبیات فرانسه جای می‌دهند. این داستان تمثیلی شگفت آور، هم بسیار خواندنی است و هم بسیار فکر برانگیز. کمتر کتابی همچون شازده کوچولو توانسته است هم کودکان و هم بزرگسالان را در سراسر جهان و در همه‌ی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها این  چنین مجذوب خود سازد. راوی داستان ایرج گرگین است و تامی مفید، فهیمه راستکار، سیروس ابراهیم زاده و سوسن مقصودلو به ترتیب نقش‌های شازده کوچولو، روباه، مار و گل را به عهده دارند.

رویاپرداز شادمان
بستن

رویاپرداز شادمان

59,000 تومان

رؤیاها همان آرزوهایی هستند که به امید زندگی زیباتر و شادتر ما را فراتر از روزمرگی‌ها پیش می‌برند. در دنیای شگفت‌انگیز خیال همه‌چیز از ثطره‌های باران گرفته تا شکوفه‌های معطر در دستان ماست. در خیال راه‌هایی به سمت نور پیدا می‌شود که حتی در صورت محال بودن در واقعیت، زمینه‌ساز رهایی و نجات می‌شوند. زندگی بدون رؤیا و خیال، جامعه‌ای بدون امید و آرزو به همراه خواهد آورد که اعضای آن برای آینده‌ای بهتر تلاش می‌کنند و انگیزه‌ای ندارند. پس به رؤیاهایت بگو چقدر برایت عزیز هستند. به رؤیاهایت بگو که می‌توانی و می‌شود، چون رؤیا خود تویی.

%
بچه محل نقاش ها 7 - زمانی که هم بازی پولاک بودم
بستن

بچه محل نقاش ها ۷ – زمانی که هم بازی پولاک بودم

22,000 تومان

چه حالی پیدا می‌کنی اگر موقع تمیز‌کردن اتاق دایی‌تان یک قاب کوچولو روی دیوار پیدا کنی که جکسون پولاک با خط خود نوشته:

“I can control the flow of paint; there is no accident”

قضیه پیچیده شد؟ باید کمی روی زبان انگلیسی خود 

%
بچه محل نقاش ها 6 - دالی
بستن

بچه محل نقاش ها ۶ – دالی

42,000 تومان

چه حالی پیدا می‌کنی اگر دایی‌ات یک فلش‌مموری به تو بدهد و بعد از بازکردن آن او را در فیلمی قدیمی کنار سالوادور دالی ببینی که در حال بازی با سبیل‌های درازش رو به دوربین می‌گوید: «تنها تفاوت من با یک دیوانه این است که من دیوانه نیستم!»

%
بچه محل نقاش‌ها 4 - پیکاسو
بستن

بچه محل نقاش‌ها ۴ – پیکاسو

128,000 تومان

آیا اصلاً همچین‌چیزی امکان دارد؟ اینکه داییِ آدم با نقاش معروفی مثل پیکاسو، هم‌سنگر بوده باشد. اما «دایی‌سامان» در یادداشت‌هایش نوشته که چطور کنارِ پیکاسو با دشمن جنگیده! «مانی» و باقی بچه‌های فامیل باز هم رفته‌اند سراغ روزنامه‌های قدیمی و یاداشت‌های روزانه‌ی دایی‌سامان. در ادامه‌ی خاطرات دایی این‌طور می‌خوانند: دایی‌سامان همراه «پیکاسو»، «همینگوی» و چند نفر دیگر به سفری ماجراجویانه می‌روند و می‌زنند به دلِ حادثه و جنگ. تا این‌که یک اتفاق ناگوار حال همه را می‌گیرد. ولی پیکاسو می‌تواند از دلِ هر ماجرایی یک شاهکار خلق کند.

%
بچه محل نقاش ها 3 - ونگوگ
بستن

بچه محل نقاش ها ۳ – ونگوگ

132,000 تومان

این‌بار بچه‌ها با اجازه‌ی خودِ مادربزرگ، نامه‌های قدیمی‌ای را که داداش‌سامان در جوانی برای او نوشته، برایش بازخوانی می‌کنند. بچه‌ها با خواندن این نامه‌ها، با دایی‌سامان همراه می‌شوند تا ببینند در زندگی وینسنت ونگوگ چه خبر بوده. به‌نظر شما تابلوی «سیب‌زمینی‌خورها»ی ونگوگ چه طعم و مزه‌ای دارد؟ آیا شایعاتی که درباره‌ی زندگی خصوصی ونگوگ ساخته‌اند، حقیقت دارد؟

%
بچه محل نقاش ها 1/ داوینچی
بستن

بچه محل نقاش ها ۱/ داوینچی

123,000 تومان

بین دایی و داوینچی اقلاً چهارصد سال فاصله‌ی زمانی است! اما طبق ادعای دایی‌سامان، او و داوینچی با همدیگر کلی ماجرا داشته‌اند. آیا دایی‌سامان راستی‌راستی داوینچی را از نزدیک دیده و در خانه‌ی او زندگی کرده؟ بچه‌ها اولش مطمئن نیستند، تا اینکه با یک سرنخ به رازِ داوینچی و دایی‌سامان و سرنوشت «ژوکوند» پی می‌برند.

%
دوغدو 3 - برنارد و خون آشام های دروغگو
بستن

دوغدو ۳ – برنارد و خون آشام های دروغگو

14,000 تومان

دوغدو را می‌شناسید؟ همان دختری که در هفت‌سالگی برای اولین‌بار به ایران آمد و توی خانه‌ی مامان‌بزرگش، عزیز، با غول‌ها و جن‌های زیادی آشنا شد! حالا بعد از یک سال می‌خواهد به فرانسه برگردد. اما مگر می‌شود کنارِ عزیز بود و یک زندگی معمولی داشت؟ راستی! فرانسه هم از این موجودات عجیب‌و‌غریب دارد؟ دوغدو قبلاً داستان‌های زیادی درباره‌ی خون‌آشام‌ها شنیده، اما هیچ‌وقت با هیچ‌کدامشان یک کلمه هم حرف نزده تا اینکه این بار نه‌تنها خون‌آشام‌ها را از نزدیک می‌بیند، بلکه با گوریکان‌ها و بابایاکاها هم بیشتر آشنا می‌شود.

%
سریر شیشه ای 6 - برج سپیده دم (بخش اول)
بستن

سریر شیشه ای ۶ – برج سپیده دم (بخش اول)

285,000 تومان

شائول وستفال همیشه به قدرت، وفاداری و مقام والای خود در سپاهش افتخار می‌کرد. اما از زمانی که قصر شیشه‌ای در هم شکست و تمام افرادش تار و مار شدند و پادشاه سرزمین آدارلان از کشتن او صرف نظر کرد، شائول دیگر آن آدم سابق نشد. حال بدن زخمی و خرد‌شده‌اش نیاز به درمان دارد و تنها شفابخشان افسانه‌ای که در سرزمین آنتیکا، دژ مستحکم و باشکوه قاره جنوبی، زندگی می‌کنند، می‌توانند او را درمان کنند. جنگ در دوریان و آیلین بالا گرفته است. پیروزی و نجات در گرو راضی و متحدکردن حاکمان توسط شائول و نسریان رقم می‌خورد. اما چیزی که آن‌ها در آنتیکا کشف می‌کنند هر دوی آنان را تغییر می‌دهد. حال آن‌ها می دانند که نجات اریلیا حیاتی‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کردند.

%
سریر شیشه ای 3 - وارث آتش (بخش دوم)
بستن

سریر شیشه ای ۳ – وارث آتش (بخش دوم)

132,000 تومان

سلینا به بهایی گزاف از رقابتی مرگبار و اندوهی هولناک جان سالم به‌در برده. حالا باید به سفری برود که او را با سیاه‌ترین حقیقت درونش روبه‌رو خواهد کرد…

حقیقتِ میراثی که می‌تواند زندگی و آینده‌اش را تا ابد دگرگون کند. در این میان لشگری از اهریمنان بی‌رحم در افق صف کشیده‌اند تا جهانش را به بردگی کشند. آیا سلینا در خود نیروی ایستادگی دربرابر اهریمنان درونش و شیطانی که می‌خواهد جهان را به قهقهرا برد، خواهد یافت؟

%
سریر شیشه ای 2 - تاج نیمه شب (بخش دوم)
بستن

سریر شیشه ای ۲ – تاج نیمه شب (بخش دوم)

173,000 تومان

سلینا ساردوثین قهرمان پادشاه است اما به هیچ وجه به سلطنت وفادار نیست.

مردی که سلینا به او خدمت می‌کند، قصدی شوم در سر دارد. اما کار کردن برخلاف خواسته‌ی اربابش، چندان هم آسان نیست و سلینا در مدتی که سعی می‌کند رازهای مخفیِ قصر شیشه‌ای را کشف کند. او نمی‌تواند به هیچ‌کس اعتماد کند. حتی به کسانی که قرار است متحدانش باشند، ولیعهد دوریان، فرمانده‌ی نگهبانان، کیال و شاهدخت بیگانه، نهمیا.

و بعد تراژدی بیان‌ناپذیری دنیای سلینا را در هم می‌شکند و او را مجبور می‌کند یک بار و برای همیشه تصمیم بگیرد به چه کسی وفادار است… و برای چه کسی خواهد جنگید.

%
بچه محل نقاش ها 2 - زمانی که  همسایه ی میکل آنژ بودم
بستن

بچه محل نقاش ها ۲ – زمانی که همسایه ی میکل آنژ بودم

98,000 تومان

چه حالی پیدا می‌کنی اگر توی یکی از دفترچه‌های مرموز دایی‌ات این نوشته را پیدا کنی؟

«میکل‌آنژ همیشه به من می‌گفت آسان‌ترین راهِ رسیدن به آینده، فکر‌ نکردن به آن است.»

%
نغمه آتش و یخ - طوفان شمشیر ها 1
بستن

نغمه آتش و یخ – طوفان شمشیر ها ۱

75,000 تومان

 کتاب طوفان شمشیرها، مجموعه ای دو جلدی و سومین عنوان از حماسه ی نغمه آتش و یخ، نوشته ی جرج آر. آر. مارتین است که در سال 2000 منتشر شد. از پنج مدعیِ کسب قدرت، یکی مُرده و دیگری اعتبار خود را از دست داده است اما هنوز، در میان شکل گیری و نابودی اتحادهای مختلف، شعله ی سوزان جنگ پابرجاست. اکنون جافری بر تخت آهنین پادشاهیِ هفت گانه می نشیند درحالی که سرسخت ترین رقیبش، لُرد استانیس، شکست خورده و بی آبرو، قربانی ساحره ای شده که استانیس را مانند موم در چنگ خود دارد. رابِ جوان هنوز هم از قلعه ی ریوِرران بر شمال حکمرانی می کند. در همین حال، دِنِریس، مادر تنها اژدهایانی که در دنیا باقی مانده اند، در حال گذر از اقلیمی مرگبار و آغشته به خون است. در حالی که طرف های درگیر، خود را برای نبرد نهایی آماده می کنند، ارتشی از وحشی ها از دورترین مناطق تمدن انسانی به همراه انبوهی از بیگانگانی اسطوره ای—ارتشی ماورایی از مُردگان—از راه می رسند. هیچ آرامش و صلحی در کار نخواهد بود تا زمانی که طوفانی از شمشیرها، تکلیف آینده ی پادشاهیِ هفت گانه را مشخص کند.                           

%
سریر شیشه ای 6 - برج سپیده دم (بخش دوم)
بستن

سریر شیشه ای ۶ – برج سپیده دم (بخش دوم)

247,000 تومان

شائول وستفال همیشه به قدرت، وفاداری و مقام والای خود در سپاهش افتخار می‌کرد. اما از زمانی که قصر شیشه‌ای در هم شکست و تمام افرادش تار و مار شدند و پادشاه سرزمین آدارلان از کشتن او صرف نظر کرد، شائول دیگر آن آدم سابق نشد. حال بدن زخمی و خرد‌شده‌اش نیاز به درمان دارد و تنها شفابخشان افسانه‌ای که در سرزمین آنتیکا، دژ مستحکم و باشکوه قاره جنوبی، زندگی می‌کنند، می‌توانند او را درمان کنند. جنگ در دوریان و آیلین بالا گرفته است. پیروزی و نجات در گرو راضی و متحدکردن حاکمان توسط شائول و نسریان رقم می‌خورد. اما چیزی که آن‌ها در آنتیکا کشف می‌کنند هر دوی آنان را تغییر می‌دهد. حال آن‌ها می دانند که نجات اریلیا حیاتی‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کردند.

قصه های چارلی و لولا 04 - من خوابم نمی‌آید
بستن

قصه های چارلی و لولا ۰۴ – من خوابم نمی‌آید

35,000 تومان

بعضی شب‌ها چارلی باید لولا را بخواباند، اما این اصلا کار راحتی نیست چون لولا اصلا خوابش نمی‌آید و حتی وقتی می‌فهمد ببرها به‌جایش شیر قبل از خوابش را می‌خورند و شیر از مسواکش استفاده می‌کند هم تغییری در نظرش ایجاد نمی‌شود.

غول بزرگ مهربان
بستن

غول بزرگ مهربان

280,000 تومان

چرا باید رولد دال بخوانیم؟
دنیایی که رولد دال توی داستانهایش ساخته شگفتانگیز و جادویی است و این بزرگترین ویژگی داستانهای اوست. بچههایی که رولد دال میخوانند تشویق میشوند به شجاعت، خودباوری و ماجراجویی.
خواندن کتابهای رولد دال بسیار هیجانانگیز و شادیآور است. اگر دوست دارید بچههایی داشته باشید که این دنیا را خیلی جدی نگیرند، خیالپرداز و خلاق باشند و به نیروی شگفت خودباوری اعتقاد داشته باشند حتما و حتما برایشان کتابهای رولد دال را بخرید.
رمانهای کودک رولد دال مناسب 5 سال به بالاست و رمان های نوجوانش مناسب 10 سال به بالا.