نمایش 1–16 از 20 نتیجه

فیلترها
%
18 معمای اسرارآمیز
بستن

۱۸ معمای اسرارآمیز

90,000 تومان

چگونه یک تکه یخ تبدیل به یک اختراع شد؟
چگونه استیون هاوکینگ ثابت کرد که سفر در زمان امکان‌پذیر نیست؟
چگونه کلاغ‌ها می‌توانند مثل انسان‌ها مخترعانی باهوش باشند؟
آن‌چه در این کتاب درباره‌ی اختراع‌های هیجان‌انگیز می‌خوانی در واقعیت اتفاق داده‌اند.
این اتفاق‌ها که تخیل مردم سراسر جهان را برانگیخته‌اند در این‌جا به‌شکل معما بازتعریف شده‌اند.
تو به عنوان یک خواننده احتیاج به اطلاعات قبلی نداری.

گردآفرید
بستن

گردآفرید

65,000 تومان

گردآفرید دلیر که دید هم نبردش چون گردبادی پیچان به نزدیکش می آید زه کمان را به بازو افکند و نیزه ی بلند را از ترک اسب به دست گرفت و اسب را چنان از زمین برکند که گویی می خواهد به آسمان پرواز کند. آنگاه نیزه ی بلند را در هوا تاب داد و آن را به سوی سهراب نشانه گرفت و ...

پهلوان پهلوانان
بستن

پهلوان پهلوانان

65,000 تومان

صدها سال پیش در یکی از شهرهای خراسان پهلوان بزرگی زندگی می‌کرد به نام پوریای ولی که نه تنها در خراسان، بلکه در سراسر ایران بزرگ آن روزگار شهرت داشت. مردم به پاس مهربانی و جوانمردیش او را بسیار دوست می‌داشتند و او را مربی اخلاقی انسانی هم می‌دانستند. در این زمان، پهلوان جوان و کوه‌پیکر از سیستان برای کشتی گرفتن با پوریای ولی به خراسان آمد. این خبر به او رسید و او قبل از دیدار جوان سیستانی به مسجد رفت تا نماز بگزارد. در آنجا صدای پیرزنی را شنید که دعا می‌کرد و از خداوند می‌خواست تا به پسرش نیرویی دهد تا در کشتی با پهلوان بزرگ خراسان پیروز شود...

قصه ها عوض می شوند 13 جک و لوبیای سحرآمیز
بستن

قصه ها عوض می شوند ۱۳ جک و لوبیای سحرآمیز

127,000 تومان

ایبی فکرش درگیر است و نمی‎داند باید طرف فرانک را بگیرد و یا رابین. به هر حال هردوی آن‌ها بهترین دوستان ایبی هستند. از طرفی جونا هم حال خوشی ندارد، چرا که اشتباهش در مسابقه فوتبال، باعث شده تیمشان ببازد. ایبی می‎داند چه چیزی حال جفتشان را بهتر می‎کند: سفر به سرزمین داستان ‎های افسانه ‎ای! پس به سراغ آینه‎ ی جادویی می‎روند و این بار، به داستان مورد علاقه‎ی جونا می ‎رسند: جک و لوبیای سحرآمیز! ملاقات با جک، شخصیت مورد علاقه‎ ی آن‎ها، بسیار خوشایند است. اما وقتی که اتفاقی داستان جک را به کلی خراب می‎ کند و جک دیگر نمی ‎تواند از لوبیا بالا برود، این وظیفه ‎ی ایبی و جونا است تا داستان را نجات دهند!

قصه ها عوض می شوند 14 - مو طلا
بستن

قصه ها عوض می شوند ۱۴ – مو طلا

129,000 تومان

حدس بزنید این بار کجاییم! آینه‌ی جادویی من و برادرم، جونا (به‌علاوه‌ی گربه‌مان، شازده) را به داستان موطلا‌ و سه خرس فرستاده. خیلی باحال است! اینجا فرنی برای چشیدن داریم؛ همین‌طور صندلی برای نشستن و تخت برای چرت زدن! ولی موطلا حسابی به دردسر افتاده و اگر کمکش نکنیم، شاید تا ابد اینجا گیر بیفتیم.

قصه ها عوض می شوند 13/5 - ایبی در شهر از
بستن

قصه ها عوض می شوند ۱۳/۵ – ایبی در شهر از

129,000 تومان

من (اِیبی) و دوستانم دور هم جمع شده‌ایم تا برای کار گروهی کلاسمان موضوعی انتخاب کنیم؛ ناگهان گردبادی می‌وزد و ما از داستان جادوگر شهر اُز سر درمی‌آوریم! در آنجا دوروتی را می‌بینیم که او هم مثل ما با گردباد از مزرعه‌اش به وسط این قصه آمده اما بسیار نگران است و می‌خواهد زودتر به خانه‌اش برگردد. اما این بار به خانه برگشتن چندان هم آسان نیست...

قصه ها عوض می شوند ۵ – گیسو کمند

129,000 تومان

توی این کتاب «اَبی» و «جونا» وارد داستان گیسو کمند میشن. خرابکاری اونا اتفاقات تازه‌ای رو تو داستان میسازه و کلی ماجراهای هیجان انگیر دیگه.

قصه ها عوض می شوند 12 - شنل قرمزی
بستن

قصه ها عوض می شوند ۱۲ – شنل قرمزی

127,000 تومان

پدر و مادر ایبی برای انجام مأموریتی، به سفری چند روزه خارج از شهر رفته ­اند و مادربزرگ، برای نگهداری از بچه­ ها از شیکاگو به دیدنشان آمده است. ایبی از طرف دوستش پنی، به یک مهمانی دوستانه دعوت شده اما مادربزرگ که برای تعطیلی آخر هفته کلی برنامه ­ریزی کرده، اجازه نمی ­دهد او به آن مهمانی برود. مادربزرگ معتقد است همیشه اولویت با خانواده است. شب‌هنگام، وقتی همه برای خواب به اتاق‌هایشان می‌روند، ایبی تصمیم می‌گیرد از آینه‌ی جادویی و ماری ­رُز بخواهد او را به خانه­ ی دوستش پنی ببرد...

قصه ها عوض می شوند 10 - هانسل و گرتل
بستن

قصه ها عوض می شوند ۱۰ – هانسل و گرتل

127,000 تومان

چطوری از شیرینی‌جات متنفر بشویم؟!

به‌به! آینه‌ی جادویی‌مان من و برادرم جونا را به داستان هانسل و گرتل برده است. اگر شانس بیاوریم می‌توانیم قسمتی از خانه‌ی .شکلاتی را هم بچشیم.

ولی راستش ما فکر نمی‌کردیم گیر بیفتیم. هانسل و گرتل واقعی فرار کرده‌اند و من و جونا گیر جادوگری افتاده‌ایم که دوست دارد با بچه‌ها غذا درست کند و آن‌ها را بخورد.

حالا ما باید این کارها را بکنیم

مراقب باشیم خورده نشویم!

یاد بگیریم اسموتی کلم درست کنیم.

با یک پرنده‌ی سخنگو دوست بشویم.

وگرنه هیچ‌وقت نمی‌توانیم به خانه‌ی دوست‌داشتنی خودمان بر‌گردیم...

قصه ها عوض می ‌شوند 11 - شاهزاده نخود فرنگی
بستن

قصه ها عوض می ‌شوند ۱۱ – شاهزاده نخود فرنگی

129,000 تومان

اِیبی که توقع داشته رئیس انجمن دانش‌ آموزان شود و بتواند در کارهای مدرسه به معلم و مدیرش کمک کند، امروز روز سختی را گذرانده است. او ایده‌های زیادی برای این کار داشته، اما مدیر مدرسه نام دانش ­آموز دیگری را به عنوان مسئول این کار اعلام می­کند:  آنیسا.
اِیبی به شدت ناراحت می‌شود. برای همین هم تصمیم می‌گیرد با برادرش جونا یک بار دیگر از طریق آینه­ ی جادوییِ خانه ­شان، به سرزمین قصه­ ها سفر کند تا شاید حالش کمی بهتر شود.
آن­ها این بار به قصری می­روند که مربوط به داستان شاهزاده‌خانم و نخودفرنگی است.

قصه ها عوض می شوند 10.5 - ایبی در سرزمین عجایب
بستن

قصه ها عوض می شوند ۱۰.۵ – ایبی در سرزمین عجایب

129,000 تومان

فرانکی دوست ایبی در حین بازی توی یک گودال عمیق می‌افتد و ناپدید می‌شود. به دنبال او بچه­ ها توی گودال می‌پرند تا نجاتش بدهند. ناگهان متوجه می‌شوند مانند آلیس، در سرزمین عجایب فرود آمده‌اند. از بین این چند نفر، تنها پنی این کتاب را خوانده و داستان را می‌داند. بچه­ ها با خوردن نوشیدنی­ای که رویش نوشته: من را بنوش! کوچک می‌شوند. آن­ها برای پیداکردن فرانکی وارد باغ بزرگی می­ شوند و در باغ چیزهای عجیبی می‌بینند...

قصه ها عوض می شوند 9 - علاالدین
بستن

قصه ها عوض می شوند ۹ – علاالدین

49,000 تومان

ابی و جونی این‌بار به کمک آینه جادویی‌ به داستان علاءالدین سفر می‌کنند و کلی هیجان‌زده‌اند. توی این قصه چراغ جادو می‌تواند آرزوهایشان را برآورده کند، اما... غولی که آن‌ها می‌بینند اصلاً مثل غول قصه‌ی علاءالدین نیست و کمکشان نمی‌کند. اگر آرزوهای علاالدین برآورده نشود، او نمی‌تواند با شاهزاده خانم عروسی کند و تا آخر عمر در کنارش به خوبی و‌ خوشی زندگی کند.

قصه ها عوض می شوند 1 - سفید برفی
بستن

قصه ها عوض می شوند ۱ – سفید برفی

229,000 تومان

روزی‌روزگاری یک آینه‌ی جادویی، من و داداشم را قورت داد و انداخت توی قصه‌ی سفید‌برفی.
این‌طوری شد که ما نگذاشتیم سفیدبرفی سیب سَمّی را بخورد. هورااااا! ... ولی نه، صبر کنید! اگر سفیدبرفی سیب را نخورد و نمیرد، چطوری شاهزاده‌ی رویاهایش را می‌بیند و قصه‌شان به خوبی و خوشی به آخر می‌رسد؟ ای داد!
حالا خودمان باید آخر داستان سفیدبرفی را درست کنیم. تازه، بعدش هم باید یک‌جوری برگردیم خانه.

قصه ها عوض می شوند 8 - شاهزاده قورباغه
بستن

قصه ها عوض می شوند ۸ – شاهزاده قورباغه

129,000 تومان

آینه‌ی جادوییِ زیرزمین، این‌بار ابی و جونا را برده به افسانه‌ی شاهزاده قورباغه. ابی داستان را می‌داند: شاهزاده خانمی قورباغه‌ی بیچاره را به شاهزاده‌ی خوشتیپی تبدیل می‌کند. درست است؟... نه! از این خبرها نیست. معلوم می‌شود شاهزاده خانم لوس و بدجنس است و نمی‌خواهد کاری برای قورباغه انجام دهد. حالا همه‌چیز به جونا و ابی بستگی دارد که به دوست جدیدشان، قورباغه کوچولو،‌ کمک کنند و البته حواسشان باشد که کنترل اوضاع از دستشان در نرود! اما قضیه به همین سادگی‌ها هم نیست... .

قصه ها عوض می شوند 7 - دیو و دلبر
بستن

قصه ها عوض می شوند ۷ – دیو و دلبر

129,000 تومان

از وقتی که آینه جادویی خاطرات جونا را پاک کرده، او باورش نمی شود که تا به حال چند بار با خواهرش به داستان های مختلف سفر کرده است. برای همین وقتی آینه آنها را می بلعد و با خودش به سرزمین قصه ها می برد، خیال ابی راحت می شود. این بار آن ها به داستان دیو و دلبر می روند.
اگرچه ابی و جونا تصمیم میگیرند دخالتی توی اتفاق هایی که در افسانه می افتد، نداشته باشند اما هربار یک ماجرای جدید پیش می آید و آنها با حوادث مختلفی روبه رو می شوند. جونا گل رزی از حیاط قصر دیو میچیند و او را خشمگین میکند. دیو تصمیم میگیرد جونا را زندانی کند ولی اگر دیو، دلبر را نبیند و به او علاقه مند نشود، طلسمش هیچ وقت باطل نخواهد شد و جونا تا ابد توی قصر زندانی می ماند...

قصه ها عوض می شوند 6 - ملکه برفی
بستن

قصه ها عوض می شوند ۶ – ملکه برفی

129,000 تومان

با اینکه من و برادرم تصمیم گرفته بودیم بی‌خیال آینه‌ی جادویی بشویم، گربه‌ی کوچکمان نقشه‌ی دیگری داشت. او پرید توی آینه و ما چاره‌ای نداشتیم جز اینکه دنبالش برویم. وقتی به جمهوری کولاک رسیدیم، فهمیدیم که احتمالا به قصه‌ی ملکه‌ی برفی آمده ایم. جالب اینجاست که این قصه اصلاااا شبیه فیلمش نیست. ملکه برفی واقعا بدجنس است...