نمایش دادن همه 4 نتیجه

فیلترها
اتولین 2 - اتولین و مدرسه آلیس اسمیت
بستن

اتولین ۲ – اتولین و مدرسه آلیس اسمیت

140,000 تومان

اُتولین دختری کنجکاو است که برای پیداکردن استعداد ویژه‌اش به مدرسه‌ی آلیس ب. اسمیت می‌رود، اما نگران است که هیچ‌گونه استعدادی نداشته باشد. آقای مانرو بیشتر نگران اشباحی است که می‌گویند شب‌ها توی سالن مدرسه رفت‌وآمد می‌کنند. آیا اُتولین استعداد ویژه‌اش را پیدا می‌کند؟ و آیا آن‌ها راز اشباح را می‌فهمند؟

اتولین 3 - اتولین و آقای ماندوی گم‌شده
بستن

اتولین ۳ – اتولین و آقای ماندوی گم‌شده

140,000 تومان

اُتولین براون و بهترین دوستش، آقای مانرو، معمولاً از هم جدا نمی‌شوند... اما آقای مانرو مخفیانه رفته است نروژ تا ترول پشمالوی خیلی پاگنده‌ی دندان کج و معوجی را پیدا کند. اُتولین با زیردریایی، هواپیمای دریایی و حتی قایق می‌رود دنبالش تا قبل از اینکه آقای مانرو تک و تنها با ترول ترسناک تروندهایم رودررو شود او را پیدا کند.

اتولین 4 - اتولین و روباه بنفش
بستن

اتولین ۴ – اتولین و روباه بنفش

120,000 تومان

اُتولین براون و بهترین دوستش، آقای مانرو، مهمانی شام می‌دهند... تمام دوستان قدیمی‌شان و چند مهمان جدید قرار است بیایند. روباه بنفش مرموز، مهمان ویژه‌ی آنهاست و کلی داستان سرگرم کننده دارد که تعریف کند. وقتی روباه بنفش از اُتولین و آقای مانرو برای گشت‌وگذاری شبانه توی شهر بزرگ دعوت می‌کند، چطوری می‌توانند قبول نکنند؟

اتولین 1 - اتولین و گربه زرد
بستن

اتولین ۱ – اتولین و گربه زرد

140,000 تومان

اُتولین، دختری ماجراجو است که با موجودی پشمالو به نام آقای مانرو در یک آپارتمان کوچک اما در شهری بزرگ زندگی می‌کند. در هر کتاب اتفاقی غیرمنتظره می‌افتد که اتولین باماجراجویی آن را حل می‌کند.