نمایش 1–16 از 30 نتیجه

فیلترها
مكان گيرنده
بستن

علوم عصر حجری – انرژی و حرکت

80,000 تومان

لئو یک نابغه ی عصر حجری است، اما گربه ی دست آموزش، پالاس، مانند او نابغه نیست. این دو، با هم، دنیای شگفت انگیز علم را می کاوند و به حقایق و اکتشافات بسیار درخشانی دست می یابند.

زنان کوچک رویاهای دور و دراز: ایدا لاولیس
بستن

زنان کوچک رویاهای دور و دراز: ایدا لاولیس

85,000 تومان

مجموعه‌ی انسان‌های کوچک رویاهای دور و دراز داستان زندگی آدم‌هایی است که محدودیت‌های زندگی را نپذیرفتند و برای رسیدن به رویاهاشان از هیچ تلاشی دریغ نکردند. الگو قرار دادن انسان‌های موفق می‌تواند روش مناسبی برای تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان باشد. بخصوص که این کتاب‌ها به شکل داستانی برای کودکان بازنویسی شده و با تصویرهایی بسیار زیبا ترکیب شده‌اند.

رزی گودنس  دخترک مهندس
بستن

رزی گودنس دخترک مهندس

90,000 تومان

این ماجرای رزی گودنس است؛ دخترکی که دوست داشت مهندس شود. اینجا دبستان رودخانه‌ی آبی است و رزی توی کلاس خانم لی‌لا گریر، ساکت، یک‌جا نشسته و رویش نمی‌شود چیزی بگوید.

هندسه ی عصر حجری (مربع)
بستن

هندسه ی عصر حجری (مربع)

8,000 تومان

در این کتاب شما با مربع و ویژگی های این شکل هندسی و موارد استفاده اش در وسایل و سازه های مربعی شکل در زمان قدیم و عصر حاضر آشنا می شوید.

بازی با علم - به زمین می خورم
بستن

بازی با علم – به زمین می خورم

22,000 تومان

آیا می دانی وقتی که می افتی، چه می شود؟ به زمین می افتی! آیا می دانی وقتی شیر را می ریزی، چه می شود؟ به زمین می ریزد.

بازی با علم - خیس می شوم
بستن

بازی با علم – خیس می شوم

13,000 تومان

می دانی سریع ترین راه برای خنک شدن در یک روز گرم تابستانی چیست؟ خیس شدن! می دانی آسان ترین راه برای تمیز شدن چیست؟ خیس شدن!

بازی با علم - در برابر باد می ایستم
بستن

بازی با علم – در برابر باد می ایستم

21,000 تومان

تا حالا دربرابر باد شدیدی ایستاده ای؟ موهایت از کنار صورتت عقب می رود. شاید هم باد کلاهت را ببرد. اگر باد خیلی شدید باشد، شاید حتی نتوانی صاف راه بروی.

هندسه ی عصر حجری (کره)
بستن

هندسه ی عصر حجری (کره)

8,000 تومان

در این کتاب شما با کره و ویژگی های این شکل هندسی و موارد استفاده اش در وسایل و سازه های کروی شکل در زمان قدیم و عصر حاضر آشنا می شوید.

هندسه ی عصر حجری (دایره)

8,000 تومان

در این کتاب شما با دایره و ویژگی های این شکل هندسی و موارد استفاده اش در وسایل و سازه های دایره ای شکل در زمان قدیم و عصر حاضر آشنا می شوید.

هندسه ی عصر حجری (خط)

8,000 تومان

در این کتاب شما با خط و ویژگی های آن به عنوان یک عنصر اساسی در ترسیم و نمایش همه ی اشیا و چیزهایی که پیرامون خود می بینیم و نشان دهنده ی چارچوب هر چیز در زندگی روزمره است، آشنا می شوید.

هندسه ی عصر حجری (مثلث)

8,000 تومان

در این کتاب شما با مثلث و ویژگی های این شکل هندسی و موارد استفاده اش در وسایل و سازه های مثلثی شکل در زمان قدیم و عصر حاضر آشنا می شوید.

هندسه ی عصر حجری (مکعب)
بستن

هندسه ی عصر حجری (مکعب)

8,000 تومان

در این کتاب شما با مکعب و ویژگی های این شکل هندسی و موارد استفاده اش در وسایل و سازه های مکعبی شکل در زمان قدیم و عصر حاضر آشنا می شوید.

انسان های کوچک آرزوهای بزرگ - مریم میرزاخانی
بستن

انسان های کوچک آرزوهای بزرگ – مریم میرزاخانی

180,000 تومان

مریم عاشق لحظه­ای بود که یک مسئله‌ی سخت را حل می‌کرد. همیشه می‌گفت: «وقتی مسئله‌های مشکل را حل می­کنم، لذّت می­برم. به عنوان یک نوجوان دوست دارم با مشکلات روبه‌رو شوم و با آن‌ها بجنگم.»

مردان کوچک رویاهای دور و نزدیک: استیون هاوکینگ
بستن

مردان کوچک رویاهای دور و نزدیک: استیون هاوکینگ

85,000 تومان

مردان کوچک، رویاهای دور و دراز قصه‌ی مردانی است که با خیال‌پردازی‌هایشان زندگی کردند. مردانی که رویاهایشان را دوست داشتند. آن‌ها با دل دادن به رویاها و آرزوهایشان موفق شدند برای همیشه در تاریخ بمانند. استیون کوچولو با تبدیل شدن به درخشان‌ترین دانشمند زمانه کشف شگفت‌انگیزی کرد: هرچند ممکن است زندگی دشوار به نظر برسد، اما همیشه کاری هست که می‌توانید انجام دهید و در آن موفق شوید.

دایره المعارف دانستنی های پایه برای خردسالان

230,000 تومان

بچه ها به کتاب کوچکی نیاز دارند تا آن را به دست بگیرند و به کمک تصویرهایی خیال برا‌نگیزو گاه طنزآمیز زندگی خود، طبیعت و جهان را بهتر بشناسند و در این میان، با نوشته‌های کوتاه کتاب بر گنجینه‌ی اطلاعات خود بیفزایند.

ایگی سزار پسرک معمار پروژه های بزرگ برای معماران کوچک

68,000 تومان

ایگی سزار، عاشق ساخت‌و‌ساز است. یعنی راستش را بخواهید، از دوسالگی یک معمار درست و حسابی بود. چون در همان سن بود که یک ساعته، با چسب مایع و کلی پوشک، یک برج معرکه ساخت.