نمایش دادن همه 13 نتیجه

فیلترها

بازی آزول ۳ – اقامتگاه تابستانی (Azul 3: Summer Pavilion)

490,000 تومان

پادشاه مانوئل اول در اواخر قرن شانزدهم، بزرگترین صنعتگران پرتغال را به خدمت گرفت تا به ساختن بناهای باشکوه بپردازند. شاه پس از اتمام کاخ های Evora و Sintra، به دنبال احداث یک کاخ تابستانی برای احترام به معروف‌ترین اعضای خانواده سلطنتی بود. این ساخت و ساز برای با استعدادترین صنعتگران در نظر گرفته شده بود و چیره‌دستی آن‌ها می‌بایست شایسته‌ی خانواده‌ی سلطنتی می‌بود. متاسفانه، پادشاه مانوئل اول قبل از شروع ساخت و ساز درگذشت

.در آزول: اقامتگاه تابستانی، بازیکنان برای انجام کاری که هرگز آغاز نشده بود به پرتغال بازگشته‌اند. به عنوان یک استاد صنعت‌گر، باید از بهترین مواد برای ساخت کاخ تابستانی استفاده کنید؛ ضمن اینکه با دقت از هدر رفتن منابع خودداری نمایید. فقط بهترین استادان لایق بزرگداشت خانواده سلطنتی پرتغال می‌شوند.

بازی ته جدولی ها (کمپ چهارم)

200,000 تومان

ته جدولی‌ها، یک بازی کارتی جمع و جور و آسان، مناسب برای تمام سنین. با موضوعی برگرفته شده از کتاب ته‌ جدولی‌ها. یک سری داستان در مورد بچه‌های ماجراجو و عشق فوتبال. در این بازی هر بازیکن در نوبت خود باید یکی از کارت‌های دستش را بازی کند. قابلیت کارت را اجرا کند. با کمک کارت‌های ته جدولی‌ها که در دست دارید می‌توانید توپ جدید به دست بیاورید. یا توپ‌های بازیکن‌های دیگر را بقاپید یا مانع قاپیده شدن آن شوید و… در نهایت باید توپ‌ها هم‌رنگ را جمع آوری کرده و با زمان بندی درست، بازی را تمام کنید تا برنده بازی شوید.

بازی کدنیمز تصاویر Codenames Pictures

295,000 تومان

دو جاسوسِ رقیب، تنها کسانی هستند که از هویت ۲۵مأمور احتمالی اطلاع دارند. این دو تنها با استفاده از کلمات رمز می‌توانند هم‌تیمی‌هایشان را از هویت مأمورهای خودی باخبر کنند.

در بازی فکری Codenames (کلمات رمز)، دو تیم در تلاش هستند، تا زودتر از رقیب، تمام مأمورهای مخفی خود را شناسایی کنند. سرپرست تیم‌ها، رمزهایی تک‌واژه‌ای را اعلام کرده، تا هم‌تیمی‌هایشان به کمک آن، تعدادی از کلمات روی میز را شناسایی کنند. در بازی رومیزی کلمات رمز (رمزها)، هر تیم تلاش می‌کند تا کلماتی را که هم‌رنگ تیم‌شان است پیدا کند، و از یافتن رنگ‌های مربوط به تیم مقابل اجتناب کند. ضمن این‌که هر دو تیم سعی می‌کنند تا به هیچ وجه با یکی از کارت‌ها که نشان‌دهنده‌ی قاتل است، مواجه نشوند.

بازی هدبند
بستن

بازی هدبند

330,000 تومان

بازی هدبند یکی از محبوبترین بازی‌های کشور ژاپن می‌ باشد و کودکان و نوجوانان این کشور علاقه بسیاری به آن دارند. روش بازی به این صورت است که ابتدا کارت های بازی بر روی هدبند ها قرار می گیرد و بازیکنان با سوال پرسیدن از دیگران باید حدس بزنند که کارت بالای سرشان تصویر چه چیزی می باشد. این بازی با ایجاد کنجکاوی به کودکان آموزش می‌دهد که به روشی صحیح و با سوا‌ل‌های کلیدی و البته با استفاده از هوش و حافظه کوتاه مدت خود به جواب مورد نظر برسند.

بازی شیر‌مرغ
بستن

بازی شیر‌مرغ

320,000 تومان

فروشندگی هیچ‌وقت اینقدر خنده‌دار نبوده!

تا حالا »آدامس عشق« به یک جلاد فروخته‌اید؟ یا »عصاره‌ی زیرشلواری« به یک خون‌آشام؟

در این بازی دورهمی همه تلاش می‌کنند تا عجیب‌ترین چیزها را به عجیب‌ترین مشتری‌ها بفروشند تا در پایان عنوان بهترین فروشنده را به‌دست آورند!

بازی کار و بار

92,000 تومان

در این بازی شما نقش میلیونرهایی را بازی می‌کنید که روی کسب و کارهای پُرخطر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

پی شوم

200,000 تومان

در هر دور از بازی پی‌شوم بازیکنان باید پیشنهاداتی برای سوال مطرح‌شده بدهند. این پیشنهادات می‌تواند خنده‌دار، جالب، خلاقانه و حتی گاهی عجیب باشند. بازی زمانی تمام می‌شود که یا بازیکنان از بازی خسته شوند و یا از شدت خنده دیگر توان ادامه نداشته باشند!


 
کاپوچین پلاس
بستن

کاپوچین پلاس

150,000 تومان

کاپوچین پلاس یک بسته‌ی افزونه است که به محتوای بازی کاپوچین اضافه می‌شود تا دنیای شاد و خیال‌انگیز آن را گسترش دهد. با کمک این بسته می‌توانید کاپوچین را تا ۶ نفر با هم بازی کنید.

بازی استوژیت

550,000 تومان

به دنیای پُر رمز و رازِ سرزمین رؤیایی استوژیت خوش آمدید! سرزمین نقش و نگارهای سحرآمیز... در این‌جا، کارت‌هایی با تصاویری عمیق، الهام‌بخش و مسحورکننده، به طرز جذاب و شگفت‌انگیزی توانایی تفکر خلاقانه و قدرت شهود شما را می‌آزمایند. برای موفقیت در این بازی باید از استعداد، قدرت تخیل و ذهن‌خوانی، و تجربیات پیشین خود به گونه‌ای متفاوت بهره ببرید...

جالیز
بستن

جالیز

550,000 تومان

به جالیز حاصلخیز و درآمدزا خوش آمدید. در این بازی اقتصادی با کاشت و برداشت محصولات خود می‌توانید سود خوبی به دست آورید و در عین حال با معامله‌ی محصولات با دیگر بازیکنان می‌توانید سریع‌تر به اهداف زراعی خود برسید.


 

استوژیت پلاس

90,000 تومان

با افزودن بسته‌ی «استوژیت پلاس» به بازی «استوژیت» می‌توانید ۹۶ کارت جدید را به مجموعه‌ی استوژیت خودتان اضافه نمایید. این کارت‌ها با تصویرسازی‌های جدید و خیال‌انگیز خودشان تجربه‌ی تازه‌ای در بازی ایجاد خواهند کرد.

کاپوچین
بستن

کاپوچین

330,000 تومان

یک بازی پر از رنگ و زنگ و خنده و هیجان! فنجان‌های رنگ و وارنگ «کاپوچین» همه‌ی آن چیزی است که برای ساختن یک دنیای شاد و خیال‌انگیز لازم دارید. فقط باید سریع باشید و با رنگ‌هایی که در اختیار دارید، تصاویر توی کارت‌های بازی را از نو بسازید. و البته باید دقیق باشید و تیزبین!


 
پایاپای
بستن

پایاپای

200,000 تومان

در بازی پرهیجان پایاپای، بازیکنان در نقش تاجرانی هستند که در یک بازار شلوغ، به داد و ستد کالاهایشان مشغول هستند. بازیکنان به شکل همزمان و سرعتی و با تعویض کارت هایشان با یکدیگر، تلاش می‌کنند تا تمام کارت های یک کالا را در دست خود جمع‌آوری نمایند. بازیکنی که سریعتر بتواند یک دست از یک کالا را جمع‌آوری نماید با زدن زنگ، برنده یک دور از بازی می شود.